Prețuri Jeep Avenger, cu motor pe benzină, în România: start de la 22.500 de euro

de Alexandru Monenciu
Luni, 22.01.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jeep Avenger, în versiunea cu motor termic, poate fi comandat în România. Prețurile încep de la 22.500 de euro cu TVA inclus.

Avenger este primul SUV electric al producătorului american de automobile. Dar, acesta este disponibil și cu motor termic, o versiune care poate fi comandată acum și la noi în țară.

Clienții din România au la dispoziție 3 niveluri de echipare și anume Longitude, Altitude și Summit. De asemenea, sunt disponibile două motorizări pe benzină: un agregat de 1.2 litri cu 100 de cai putere, care vine în compania unei transmisii manuale cu 6 rapoarte și o configurație mild-hybrid.

Aceasta din urmă are la bază tot motorul de 1.2 litri, cu 100 de cai putere, dar pe care îl combină cu o baterie de 48V. Clienții care bifează această variantă primesc o cutie de viteze automată cu 6 rapoarte.

Cel mai accesibil Jeep Avenger, cu motor termic, pornește în România de la 22.500 de euro. Este vorba despre versiunea echipată cu unitatea de 1.2 litri, 100 CP, transmisie manuală și nivelul de echipare Longitude.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Jeep Avenger
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată
ECHIPARE Longitude
1.2 litri 100 CP
205 Nm
22.500 -
1.2 mild-hybrid 100 CP
205 Nm
- 25.000
ECHIPARE Altitude
1.2 litri 100 CP
205 Nm
24.500 -
1.2 mild-hybrid 100 CP
205 Nm
- 27.000
ECHIPARE Summit
1.2 mild-hybrid 100 CP
205 Nm
- 30.000

Pentru acești bani primești, printre altele, faruri full LED, jante de 16 inch, tapițerie din stofă neagră, instrumentar de bord cu display de 7 inch, ecran de 10.25 inch pentru sistemul multimedia și scaune față reglabile manual.

Lista cu sisteme de asistență include Hill Holder, Hill Descent Control, sistem autonom de frânare de urgență cu funcție de recunoaștere a pietonilor și bicicliștilor, Intelligent Speed Assist, Lane Keep Assist, sistem de monitorizare a stării de oboseală și Traffic Sign Recognition.

Noul Jeep Avenger vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Jeep Avenger
1.2 benzină
100 5.6 10.6 22.500
Peugeot 2008
1.2 PureTech
100 5.4 11.0 23.600
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Jeep

Comentarii (7)

  • Cu motorașul ala o sa facă senzație..am 1.0 100 pe focus dar măcar e bun, cel de la Jeep cu siguranță ca o sa aibă f multe probleme.
    5 12
  • Octavian
    Foarte mult pentru o masinuta de frecat prin oras. Este fix cat Sandero ca dimensiuni si nu cred ca e mare diferenta tehnica/calitativa intre cele doua.
    12 6
  • @octavian
    ce sa cauti cu suvitu prin oras?!! in padure cu el!
    4 6
  • Marian
    Exista unii oameni precum acest @bica in care nu poti sa pui nicio baza, la cat de rupti de realitate sunt.
    Adica el stie inca de pe acum ca motorul de la Jeep "cu siguranta" o sa aiba multe probleme (in conditiile in care este vorba de Puretech-ul revizuit al lui Stellantis) in timp ce ne minte pe fata ca rateul de Ecoboost ar fi bun.
    Teapa aia de "Ecoboom" este deja dovedita si documentata pe larg, doar avem si noi net nu suntem picati din luna, iar multi dintre noi ne-am fript grav cu el si vorbim in cunostinta de cauza.
    Motorul Puretech a avut si el ca problema majora frecventa distrugerea curelei de distributie imersate in ulei, care ducea la infundarea circuitului de ulei cu reziduuri de curea si stricarea pompei.
    In urma revizuirii generale recente cu trecerea pe lant de distributie, scapa de belea. In rest, a fost apreciat de presa auto ca cel mai performant motor de litraj mic prin cuplul foarte bun livrat optim, functionare rotunda si placut la condus, vibratii relativ limitate pentru un motor cu 3 pistoane si un consum excelent, fara alte probleme mecanice.
    Dar, clar, sigur o sa fie prost, ca asa a prezis @bica.
    9 2
  • @Marian la 23.01.2024, 11:55
    mai tine si de cum e folosita si servisata masina si mai tine si de noroc. i-am zis si lui @bandidos, ca el a fost mai norocos cu ecoboomul, asa cum si eu am inca in familie un citroen cactus cu puretech din ala de la inceputuri. face 10 ani anul asta si in 200k km nu s-a infundat sau rupt nimic la el. ulei la timp si neabuzat si merge brici.
    3 1
  • Asta nu mai are motor de drujba la peste 20 000 euro, doar Duster are. Doar ca e Jeep, brusc nu mai e nicio problema. Asta ca sa ne dam seama de dimensiunea ipocriziei unora.
    5 0
  • A dracului ca si asta e mai ieftin decat mult trambitata varianta pe baterii. De ce oare? :)

    Cum era aia? "Masinile electrice se vor ieftini. Bateriile sunt tot mai ieftine si mai performante, de la an la an. Pretul litiului a cazut la bursa".
    Aaaahahahahahaaaa! :))))))))))))
    4 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru