Avenger este primul SUV electric al producătorului american de automobile. Dar, acesta este disponibil și cu motor termic, o versiune care poate fi comandată acum și la noi în țară.
Clienții din România au la dispoziție 3 niveluri de echipare și anume Longitude, Altitude și Summit. De asemenea, sunt disponibile două motorizări pe benzină: un agregat de 1.2 litri cu 100 de cai putere, care vine în compania unei transmisii manuale cu 6 rapoarte și o configurație mild-hybrid.
Aceasta din urmă are la bază tot motorul de 1.2 litri, cu 100 de cai putere, dar pe care îl combină cu o baterie de 48V. Clienții care bifează această variantă primesc o cutie de viteze automată cu 6 rapoarte.
Cel mai accesibil Jeep Avenger, cu motor termic, pornește în România de la 22.500 de euro. Este vorba despre versiunea echipată cu unitatea de 1.2 litri, 100 CP, transmisie manuală și nivelul de echipare Longitude.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Jeep Avenger |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | ||
ECHIPARE Longitude | |||
1.2 litri |
100 CP 205 Nm |
22.500 | - |
1.2 mild-hybrid |
100 CP 205 Nm |
- | 25.000 |
ECHIPARE Altitude | |||
1.2 litri |
100 CP 205 Nm |
24.500 | - |
1.2 mild-hybrid |
100 CP 205 Nm |
- | 27.000 |
ECHIPARE Summit |
|||
1.2 mild-hybrid |
100 CP 205 Nm |
- | 30.000 |
Pentru acești bani primești, printre altele, faruri full LED, jante de 16 inch, tapițerie din stofă neagră, instrumentar de bord cu display de 7 inch, ecran de 10.25 inch pentru sistemul multimedia și scaune față reglabile manual.
Lista cu sisteme de asistență include Hill Holder, Hill Descent Control, sistem autonom de frânare de urgență cu funcție de recunoaștere a pietonilor și bicicliștilor, Intelligent Speed Assist, Lane Keep Assist, sistem de monitorizare a stării de oboseală și Traffic Sign Recognition.
Noul Jeep Avenger vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Jeep Avenger 1.2 benzină |
100 | 5.6 | 10.6 | 22.500 |
Peugeot 2008 1.2 PureTech |
100 | 5.4 | 11.0 | 23.600 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Jeep
Adica el stie inca de pe acum ca motorul de la Jeep "cu siguranta" o sa aiba multe probleme (in conditiile in care este vorba de Puretech-ul revizuit al lui Stellantis) in timp ce ne minte pe fata ca rateul de Ecoboost ar fi bun.
Teapa aia de "Ecoboom" este deja dovedita si documentata pe larg, doar avem si noi net nu suntem picati din luna, iar multi dintre noi ne-am fript grav cu el si vorbim in cunostinta de cauza.
Motorul Puretech a avut si el ca problema majora frecventa distrugerea curelei de distributie imersate in ulei, care ducea la infundarea circuitului de ulei cu reziduuri de curea si stricarea pompei.
In urma revizuirii generale recente cu trecerea pe lant de distributie, scapa de belea. In rest, a fost apreciat de presa auto ca cel mai performant motor de litraj mic prin cuplul foarte bun livrat optim, functionare rotunda si placut la condus, vibratii relativ limitate pentru un motor cu 3 pistoane si un consum excelent, fara alte probleme mecanice.
Dar, clar, sigur o sa fie prost, ca asa a prezis @bica.
Cum era aia? "Masinile electrice se vor ieftini. Bateriile sunt tot mai ieftine si mai performante, de la an la an. Pretul litiului a cazut la bursa".
Aaaahahahahahaaaa! :))))))))))))