Hyundai i20 este disponibil pe piaţa auto din România. Cea mai ieftină versiune a noii generaţii, echipată cu un motor de 1.25 litri care asigură 84 CP şi în compania echipării Comfort, are un preţ de listă de 13.210 euro cu TVA inclus în România. Importatorul Hyundai oferă modelul i20 alături de o ofertă care îi reduce preţul de listă cu 2.480 de euro, ceea ce înseamnă că un i20 în versiunea de bază pleacă de la 10.730 de euro cu TVA inclus. Cea mai ieftină versiune diesel, singura din ofertă, implică o motorizare 1.1 CRDi de 75 CP în compania echipării Comfort şi pleacă de la 14.822 de euro preţ de listă cu TVA inclus. Echiparea de vârf, Highway, este disponibilă în compania unei singure motorizări, o unitate de 84 CP alimentată cu benzină, iar preţul său de listă de este de 15.194 de euro cu TVA inclus. Indiferent de motorizarea aleasă, propulsoarele respectă normele Euro 6.
Lista de dotări standard include ABS+EBD, şase airbag-uri, asistenţă la pornirea în rampă, discuri frână faţă/spate, ESP şi controlul tracţiunii, sistem activ de management al direcţiei, aer condiţionat cu reglare manuală, chei pliabile, banchetă spate rabatabilă 60:40, computer de bord, geamuri electrice faţă, geamuri cu tentă închisă, oglinzi exterioare acţionate electric cu încălzire şi semnalizare incorporată.
Dotările standard includ şi torpedou refrigerat, servodirecţie asistată electric şi altele.Motorizare | Putere Cuplu |
Transmisie | Hyundai i20 Caroserie 5 uşi |
|||
Consum (l/100 km) |
VMax (km/h) |
Preţ echipare Comfort (€ cu TVA) |
Preţ echipare Highway | |||
1.25 Benzină | 84 CP 122 Nm |
Man 5 | 4.8 | 170 | 13.210 | 15.194 |
1.1 Diesel | 75 CP 180 Nm |
Man 5 | 3.8 | 159 | 14.822 | - |
Hyundai i20 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Hyundai i20 1.25 84 CP Comfort |
84 | 4.8 | 13.1 | 13.210 (10.730 cu promoţie) |
Opel Corsa 1.2 70 CP Selection |
70 | 5.4 | 16 | 11.150 |
Dacia Sandero 1.2 16v Acces |
75 | 5.9 | 14.5 | 7.190 |
Mazda2 1.5 SkyActiv-G 75 |
75 | 4.7 | 12.1 | 10.990 |
Mitsubishi Space Star 1.0 Mivec Inform A81 |
71 | 4.0 | 13.6 | 11.490 |
Toyota Yaris facelift 5 uşi 1.0 69CP Terra Start 5 uşi |
69 | 4.3 | 15.3 | 13.044 |
Nissan Micra 1.2 Visia |
80 | 5.0 | 13.7 | 11.750 |
Citroen C3 1.0 VTi 68CP Attraction |
68 | 4.3 | 14.2 | 11.980 |
Fiat Punto facelift 1.2 69 CP Pop |
69 | 5.4 | 14.4 | 10.755 |
Ford Fiesta facelift 1.25 65Cp Trend |
65 | 5.2 | 16.9 | 11.900 |
Peugeot 208 1.0 VTi 68CP Access |
68 | 6.5 | 14 | 11.325 |
Renault Clio 1.2 16v Pro |
75 | 5.5 | 15.4 | 10.250 |
Skoda Fabia (gen predecentă) 1.2 HTP 70CP Avantaj |
70 | 5.5 | 14.9 | 9.259 |
Seat Ibiza facelift 1.2 70 CP Reference |
70 | 5.4 | 13.9 | 10.905 |
Volkswagen Polo 1.0 75CP Trendline |
75 | 5.1 | 14.3 | 13.058 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Hyundai
Asadar, PLEACA de la 13200, cu o reducere de 2000 si ceva. Adica, fara reducere, ar fi vreo 15 000 cu motor de 84 cp. Si ma gandesc la hoardele de carcotasi care au sarit sa muste din beregatile celor de la Skoda care si-au permis sa ceara 13 351 pe nivelul de echipare Ambition dotat cu motorizarea de 1,2 TSI si 110 cp, in timp ce, in aceeasi varianta de echipare, dar cu motorul de 1.2 si 90 cp, Fabia, fara vreo oferta promotionala, costa sub pretul de la care, repet, PLEACA, I 20. Spre deosebire de fanaticii anti-VAG eu n-am sa ma intreb retoric de ce ar da cineva banii pe asa ceva! Fiecare e liber sa aleaga ce masina il face sa se simta bine! Eu unul as prefera calitatea materialelor si senzatia de ansamblu solid al Skodei, oricat mi-ar spune carcotasii, ca sunt multe, ca nu ies in evidenta si ca "baietii finuti" nu-si cumpara masini VAG.
Inteleg ca "domnule, Koreenii vin tare din spate, au crescut in calitate".....da e mult prea mult. Chestia tare e ca chiar ai de unde alege, nu vad de ce ar da cineva atatia bani pe un Hyundai.
Faceti drive test cu simtul raspunderii (nu doar sa constatati ce presupuneati aprioric la o masina noua), si veti vedea diferenta.
Puneti Safety first, vorba navigatorului.
Un drive test adevarat impinge masina la limite.
.
Generatiile precedente de Polo si Fabia probleme la confort si stabilitate din "cauza" unor bucse sau brate proiectate "nemteste" ce-o mai fi insemnand asta.
Kia Ceed mult peste Golf 7, RIO(=i20) peste Fabia (=Polo), nu mai zic de Corsa.
Corsa cea mai proasta stabilitate.
Rio si i20 lipite de sosea.
Discutiile pot continua la infinit dar in tot acest timp puteti sa va inscrieti si sa purcedeti la un drive test comparativ cu cel putin 2 modele concurente decat ce v-ati ales dupa pretul de catalog. Nimic nu este mai edificator.
Atentie la agentii de vanzari atotstiutori.
Barbatii ar trebui sa aleaga cu capul (a se citi cu capul lor nu al "lor")
.
Sau... NU.
Am avut doua masini koreene, un Daweoo si o KIA. Am avut si un Polo 1.4TDI.
Acum conduc marea porcarie numita FreeLander de la Rover care cumparata noua din Romania, , ba imi baga miros de motorina, ba nu porneste sub 5 grade celsius decat la a 10-a "CHEIE". Am ajuns cu mailuri reclamatii si scrisori peste tot inclusiv la producator. Mi se spune ca problema e carburantul. Am descoperit ca mai sunt si alti nefericiti ca mine care se chinuie cu tot felul de aditivi, etc, etc
Mi-as lua oricand o masina asiatica.
Te scuteste de mult stres si probleme.
Micile probleme de la masinile europene, rezolvabile ele caci deh, asa-i romanul invatat cu rezolvari, micile aste probleme nu fac decat sa-ti dea satisfactia rezolvarii, cand ai putea sa gasesti satisfactia in multe alte feluri.
Un lucru e sigur .. cine a condus numai masina europeana o recomanda neconditionat.
La fel face si cel care a condus o masina asiatica.
Intrebati pe cineva cu experienta care a condus si exploatat si asiatica si europeanca si o sa stiti cum inclinati balanta.
Succes.