Hyundai Elantra facelift este disponibil pe piaţa din România, anunţă importatorul mărcii în ţara noastră. Modelul este oferit tot în compania motorizării Gamma de 1.6 litri, alimentată cu benzină, care livrează 132 CP şi are un preţ de pornire de 17.674 euro cu TVA inclus pe piaţa internă. Clienţii Hyundai pot comanda noul Elantra facelift atât în compania transmisiilor manuale cu şase trepte, cât şi în compania unei transmisii automate cu şase trepte. Berlina este oferită în două variante de echipare pe piaţa din România. În materie de îmbunătăţiri, facelift-ul include şi un afişaj LED "Supervision Cluster", de 3.8 inch, oferit opţional.
Hyundai va lansa 22 de modele noi în următorii patru ani
În comparaţie cu versiunea anterioară, Elantra facelift se mândreşte cu o parte frontală modificată, compusă dintr-o grilă redesenată, noi proiectoare de ceaţă, o bară de protecţie restilizată şi un posterior remodelat. Ampatamentul modelului, de 2.700 milimetri, a rămas neschimbat, în timp ce interiorul a fost optimizat pentru a oferi mai mult spaţiu pentru pasageri şi bagajele acestora, fiind aplicate îmbunătăţiri care oferă în plus 20 de milimetri. Portbagajul are un volum de 485 de litri cu bancheta spate ridicată.
Hyundai a vândut şase milioane de maşini de la debutul său pe piaţa din Europa
Motorizarea are un cuplu maxim de 158 Nm, livrat la 4.850 rpm şi angrenează roţile din faţă.
În cazul versiunii cu transmisie manuală, timpul 0-100 km/h este de 10.7 secunde, pe când versiunea cu transmisie automată accelerează până la sută în 11.6 secunde. Viteza maximă este de 200 km/h pentru versiunea cu transmisie manuală, pe când Elantra facelift cu transmisie automată poate să atingă maximum 195 km/h. Consumul mixt declarat este de 6.5 litri la sută pentru versiunea cu manuală cu şase rapoarte, în timp ce automata aduce un consum de 7.1 litri la sută.
Hyundai Elantra facelift vs.CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Hyundai Elantra 1.6 MPi Elantra |
132 | 6.4 | 10.7 | 17.674 |
Toyota Corolla 1.6 Valvematic Terra |
132 | 6.0 | 10.0 | 16.953 |
Renault Fluence facelift 1.6 16v Authentique |
110 | 6.8 | 11.5 | 14.900 |
Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 CP Trend |
125 | 5.0 | 11.3 | 17.150 |
Mazda3 Sedan 2.0 G120 Challenge |
120 | 5.1 | 8.8 | 17.690 |
Opel Astra Sedan 1.6 115 CP Essentia |
115 | 6.3 | 11.9 | 16.530 |
Skoda Octavia 1.4 TSI 140 CP Active |
140 | 5.3 | 8.4 | 17.506 |
Volkswagen Jetta 1.4 TSI Trendline |
122 | 6.2 | 9.8 | 18.359 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Hyundai
Nu tu turbo...nu transmisii moderne...putin "make up" si atat.
"noua" Elantra...right ...
Nici inainte nu arata rau!
Sunt ferm convins ca va fi oferita la un pret mai mic, promotional, asa cum ne-au obisnuit cei care importa Hyundai in Romania.
Pacat ca nici modelul cu facelift nu este oferit cu motorizare Diesel.
Pacat de consum ca altfel arata superb!
eh, probabil importatorul e ocupat sa vanda alte modele. sau sunt ocupati sa completeze documentele de faliment.
i40 mi-as dori sa am unul, dar Elantra nici vorba.
Multi cu Dacia baga firma "autohtona" in aceeasi oala cu firme precum Kia-Hyundai, Skoda, Chevrolet in conditiile in care preturile de vanzare ale Daciei sunt si cu 50-70% mai mici decat ale modelelor comparative ale celor 4 producatori amintiti.
Elantra nu e Albea din gama Fiat, adica un model low-cost get beget insa multi nu stiu sa faca diferenta.
Iar domnule Dacia Plant...chiar nu conteaza pe ce dai tu banii. Fiecare poate da banii pe ce vrea doar avem atatea optiuni pentru tot atat de multe buzunare.
Elantra nu este altceva decat un Hyundai Accent cu alt design si sa nu-mi spui ca ala nu o concurat cu Loganul !
Masina anului 2012 in SUA ,pentru tine e mediocra..
Motor 0.9turbo de ultima generatie pe cand Elantra are motor aspirat de pe vremea lu Ceasca, doar ca i-o schimbat softul si i-o ridicat turatiile foarte sus sa aibe acei 130cp sau cati are, pe cand defapt masina nu ii arata pe toti ?
Navigatie cu touchscreen ?
Dotari multe la jumate de pret ?
Intretinere mai ieftina ?
Comparand masini low-cost cu masini de volum sau pe cele de volum cu cele premium nu ai sa ajungi nicaieri (nu mai zic de low-cost cu premium).
P.S. Navigatia aia touch screen e de toata jena atat ca tehnologie cat si ca rezolutie.
La 1,5 ul mult laudat -iti raspund cu 1,6 -128 cp,(desi ar trebui sa comparam strict 1.6 vs 1.6,altfel dacia in general ia bataie mar de la hyundai.
Transmisie cu 6 trepte,manuala ,automata(poate prin 2020 si pe logan)
5 stele la siguranta in UE si maxim in state.
La capitolul consola centrala loganul e din alt film(anii 80-90) cu tot cu navigatia lui.
La capitolul,scaune,banchete,spatiu interior la fel.
Uitata-te cum arata volanul,consola si schimbatorul Elantrei si apoi uita te la logan. Comon!
Despre designul exterior..o sa mai treaca 50 de ani pana cand un logan va arata asa.
Senzori de "ceva" are loganul asta?
esp-ul si abs-ul mai sunt optionale?
Incalzire in scaune si bancheta,trapa,jante 17?
5 ani garantie, 2 revizii moca pe an?
Tu nu numai ca ti-ai facut un job din a-i contrazice pe toti cand e vorba de masini noi, dar, mai nou, asta nefiindu-ti suficient, ai inceput sa te contrazici pe tine insuti. La orice stire despre Dacia nu mai stii cum sa ponegresti masina autohtona. Ba ca-i prea proasta, ba ca-i prea scumpa, ba ca ca nu-i deloc confortabila, ba ca are tehnologie invechita. Culmea este ca admiratorii masinilor produse la Mioveni, care nu ti-au citit balariile si insultele pe care le adresezi autoturismelor romanesti fara sa scapi nicio ocazie in acest sens, sunt chiar tentati sa-ti dea manute rosii,
Acum te folosesti de Dacia ca sa ponegresti o masina a altui producator, dintr-un cu totul alt segment, asa cum faci cu multe alte masini despre care habar n-ai, dar despre care-ti dai totusi cu parerea fara ca macar sa te fi urcat in ele! Care-i rostul acestei discutii? Nici Loganul si nici Elantra, oricat de diferite ar fi, nu corespund idealului tau in domeniul auto, ideal care se rezuma la 2.0 TDI-ul ala de 400 000 Km (REALI), cu scaune imbracate in piele, in care preferi sa ramai in drum, decat sa circuli cu o masina noua, mai modesta, dar ale carei roti se invart!
Acceleratia este destul de slaba pt 132cp la 6300rpm. Cuplul este atins la 4850rpm ceea ce mi se pare foarte sus. Iar cand masina va fi incarcata o sa tragi de ea.
Tu vorbesti mai mult de design. Scaunele, si totul pe noul logan s-au schimbat si sunt mult mai bune, inclusiv antifonarea.
Cu garantia m-am lamurit, n-am nevoie.
Are ABS, ESP standard. Acel design costa inca 9-10.000euro.
PS: Sa vad eu cum o ii face toate liniile alea in caz de accident usor. Pe cand la logan il poti face si cu mistria si iese perfect la linie.
prostia din capul lor (al importatorului) insa e sa nu aduca si alte motaore, mai ales diesel. cunosc 2-3 persoane care vroiau masina noua si au fost la test drive cu elantra, le`a placut masina f mult, pretul mai ales insa motorul i`a dezamagit.
Sfatul meu e sa ramai la sh-urile pe care le visezi si sa nu te pronunti cu privire la masini noi. Cum coste un Elantra 13000, cand un Logan MCV 1.5 dci 90 cp full se apropie de valoarea asta?
Iar faza cu adusul "perfect la linie" dovedeste, inca odata, faptul ca nu esti capabil sa-ti depasesti conditia de amator de sh-uri din anii '90. Cine da 17 000 de euro pe o masina isi permite CASCO, motiv pentru care isi permite sa ceara inlocuirea piesei in cazul in care reparatia nu e "perfect la linie"! Daca tu in caz de accident usor te duci cu rabla la nea Vasile sa-i puna 3 kile de kit si sa-i dea doua ciocane, gandeste-te ca altii isi permit mai mult!
-compara o masina low-cost cu una de volum
-compara o masina din clasa B (Loganul/Sandero sunt masini de clasa mica prima fiind sedan) cu una din clasa C (Elantra)
Eventual poate compara Loganul cu Rio sau Aveo (apartin tot clase B si sunt sedan) insa aici iar vorbim de low-cost vs. volum (mai ales ca Aveo si in special Rio au o tona de dotari pe care Logan-ul le va avea probabil prin 2020 - gen volan incalzit - la Rio - sau camera pt marsarier - la ambele - )
Eu vorbesc de sh, din perspectiva persoanei care nu a avut niciodata unul. Inca n-am avut suficient curaj spre a cumpara unul deoarece pe foaia mea de calcul nu au iesit rezultate pozitive. Dar pot sa demonstrez ca nu este asa daca vreau, depinde de ce am chef in momentul respectiv, cam tot asa si cu Dacia, Anti-Dacia, etc.
Casco este mai mult o fita daca ai masina mai veche de vreo 2 ani. Nu cred ca vrei sa mai platesti masina inca odata indiferent ca ti se intampla ceva sau nu. Mie nu mi se intampla nimic, deoarece masina sta la loc sigur, deci nu poate fi furata, incendiata, etc. Nu poate fi vandalizata pentru ca n-am dusmani, iar in caz de accident tipu respectiv imi da asigurarea lui, eu nu fac accidente sa fiu vinovat ca sunt un sofer prudent. Iar masinile din anii 90" sunt mult mai reusite ca design comparativ cu ce apare in ziua de azi si sunt schimbate din 2 in 2 ani cu facelifturi ca nu le-o reusit din prima.
@Andy: Tu vorbesti de o singura dotare pe care nu o are Loganu si o are Rio... gen volan incalzit. Fiecare din acest segment a venit cu cate o inovatie. Dacia de exemplu a venit cu o navigatie ieftina si foarte buna calitativ, are un mod de condus eco, are motorizari de generatie noua si motorul 1.2 care este foarte fiabil.
Poate am mai gresit unele idei de ale mele, deoarece nu am timp suficient de discutat, insa toti gresim. Prefer sa ma opresc aici si sa va las pe voi sa decideti daca merita sau nu cumparata aceasta masina.
Personal daca as fi fan Hyundai as lua acest model pentru sotie sau viata de zi cu zi, iar i40-ul l-as folosi in ocazii mai speciale daca le pot spuen asa. Elantra daca poate fi cumparat cu maxim 14.000euro este o afacere corecta.
aia cu Casco, nu sunt de acord, la 2k ron/an cat dau pe casco, chiar nu merita sa stau fara.
Tu n-ai masina sh? Ha ha ha! La cate intrebari ai pus despre sute de modele sh pe care intentionai sa le cumperi, afirmatia asta e la fel de adevarata cu aceea in care sustineai ca ai avut 2 Dacii noi pe timpul lui Ceausescu si ai facut cu fiecare sute de mii de km cu benzina de la Peco intr-o vreme in care cota lunara era de 20 l, iar tu nu aveai mai mult de 12 ani!
CASCO fita? In general e fita tot ceea ce nu-ti permiti.Pentru amatorii de jafuri de care ai tu, care le mai si tin prin garaj si le folosesc in week-end sa se deplaseze la tara, poate nu renteaza. Doar n-o sa platesti intr-un an pe CASCO cat ai dat pe masina. Un om care merge cu masina cat de cat in apele ei, mai noua sau mai veche, zi de zi, constientizeaza faptul ca nu este obligatoriu sa aiba dusmani ca sa-si gaseasca masina lovita in parcare, de exemplu. Sau sa fie lovit de unul care-i da un RCA emis de o companie de asigurari de doi lei care-i conditioneaza repararea masinii de efectuarea reparatiei in nu stiu ce sandrama de service de ala de-ti place tie, unde se foloseste mult chit. Omul asta stie cu un parbriz se poate ciobi si de 3 ori pe an chiar daca tu nu ai habar ca sunt masini la care doar inlocuirea parbrizului acopera CASCO pe 1 an! Omul asta, pe care tu-l consideri fitos pentru ca plateste CASCO, atunci cand isi alege masina, nu sta sa se gandeasca ca modelul respectiv are nu stiu ce muchii si in caz de accident nu iese "perfect la linie".
Iti urez s-o ti tot asa! Injura tot ce-i nou si ce nu-ti poti permite si mai ales continua sa lauzi masini pe care cu putin timp in urma le-ai ponegrit! Afirma sus si tare, ori de cate ori ai ocazia, ca un sh e mai bun decat o masina noua, dupa care lauda-te ca nu ai avut niciodata un sh! O fi si intr-o asemenea atitudine o logica, insa un primul rand un asemenea comportament constituie o dovada lipsita de echivoc a faptul ca acele proverbe conform carora strugurii sunt acrii atunci cand nu-i poti ajunge si capra raioasa tine mereu coada pe sus, iti sunt pe deplin aplicabile!
Atat Aveo cat si Rio au monitoare si navigatie plus dotari gen scaune incalzite pe fata, guri de ventilatie pentru pasagerii din spate, faruri automate, volane reglabile in toate directiile si mult mai multe la Rio (optionalele la Rio sunt chiar ieftine). Adauga la ambele caroseria galvanizata (Dacia inca nu are asa ceva pe niciun model), 5 stele la EuroNcap, ESP standard si o ergonomie mult mai buna (butoanele care trebuie sunt pe volan si nu pe langa ca sa nu mai zic de cele pentru geamuri care la Logan sunt tot pe bord) si-ti zic ca nu are rost sa compari. Plus ca design-ul si finisarile de la Aveo si in special Rio sunt cu o generatie peste Logan II - daca nu chiar cu 2 -
http://www.automarket.ro/stiri/clubul-posesorilor-de-modele-clasice-de-la-dacia-se-reuneste-in-10-mai-la-56210.html
urmatoarele:
Dacia Plant
la 30.04.2014, 14:48
Am avut 2 Dacii noi, cu una am facut cam 160.000km si cealalta inca nu 100.000 ! Sa nu mai aud de Dacie in viata mea. Poate doar de la Logan in sus.
Dacia Plant
la 30.04.2014, 12:40
@misha: Ma lasi ? Daciile mele au fost luate de noi, faceam reviziile numai la ei si la serviceuri autorizate, benzina numai de la Peco si mereu aveam probleme. Mai ales dupa 100.000km deja o fost gata de masini si erau intretinute ca la carte si erau printre cele mai frumoase dar pe partea mecanica erau un calvar.
Vrei sa-ti dau si exemple in care ponegreai Loganul cu un avant demn de o cauza mai buna? Acum sa nu ma intrebi de unde am tras si concluzia ca la revolutie aveai 12 ani....
Ideea este ca nu se mai merita achizitionata o masina noua cu 15.000euro sau mai mult. Deja in 15.000 gasesti masini care iti ofera cu totul altceva de 2-3 ani si max 100.000km care te mai duc mult si bine.
In general un utilizator normal nu depaseste 15.000 km pe an (chiar in conditiile unui concediu pe an in care face 4-5000 km si a inca 2 in care face 800-1000 km in fiecare)
Tu ori nu judeci, ori ne crezi pe toti tampiti! Ai spus ca ai avut 2 Dacii noi si ca ai pus benzina de la Peco! Daciile erau 1300, pentru in articolul pe care le-ai comentat despre astea era vorba. Daca nu erau 1300, inseamna ca te-ai trezit vorbind asa cum faci de obicei. Daciile 1300 se fabricau pe timpul lui Ceausescu, prin urmare daca ai afirmat ca le-ai avut de noi este clar ca le-ai cumparat pe timpul lui Ceausescu pentru ca dupa '90, nu puteai cumpara Dacie 1300 noua! Deci uite cum minti de ingheata apele!
Analiza minciunilor pe care le spui poate continua. Prin urmare ai afirmat ca puneai benzina DOAR DE LA PECO, in replica la afirmatia mea legat de faptul ca inainte de '89 multe Dacii aveau probleme datorita faptul ca romanii erau nevoiti sa foloseasca carburanti prosti datorita nenorocitelor de cote. Tu ai spus nu eu! PECO nu mai era in 2000. Mai mult decat atat dupa ce ai afirmat cat de multe probleme ti-au facut tie cele doua Dacii, acum vii si spui ca le-ai avut mult dupa '90. Alta gogomanie. Daca erai satul de probleme, de ce nu ti-ai luat alta masina dupa '90, ca erau sute disponibibile? Continuam in aceeasi nota legatea de defecte. Prin umare, ne-ai zapacit sustinand cat de proaste erau Daciile alea si acum vii si ne spui ca le-ati folosit in familie! Cum adica? O saptamana tu, una tatal tau, una unchiul de pe mama si alta unchiul de pe tata, nu? Prin urmare ori acele masini nu au existat decat in mintea ta, ori defectele ale se datorau exploatarii in grup si atunci nu avea niciun motiv sa ne explici tu noua cat de proasta era Dacia.
Ceea ce nu vrei tu sa intelegi este faptul ca ceea ce pentru tine nu merita pentru ca nu-ti permiti, pentru mine sau pentru altul merita. Iar pe banii altuia, tu nu ai de ce sa-ti dai cu parerea. Merita ce crede fiecare ca merita, nu ce spune unul care de frustrat ce e pentru ca nu-si permite, sustine ca nu merita! Repet, de la tine care ai pus zeci de intrebari legate de achizitionarea unor masini vechi de peste 10 ani, nu vrem sa luam lectii despre ce am putea face cu 15 000 de euro.