Dezvăluit în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Paris, tocmai în 2010, Honda Jazz Hybrid ajunge într-un final şi pe piaţa din România, unde va avea de înfruntat o concurenţă serioasă din partea lui Toyota Yaris Hybrid.
OFICIAL: Iată noul Honda Jazz Hybrid!
Prezentat live în cadrul Salonului Auto Moto de săptămâna trecut, acoperit şi de Automarket cu un reportaj de atmosferă, modelul hibrid mizează pe convingerea publicului autohton cu valori reduse ale consumului de carburant.
Modelul japonez dispune de acelaşi sistem de propulsie ca în cazul răposatului Insight, scos din producţie la începutul acestui an.
Honda Insight şi CR-Z părăsesc oficial piaţa din Europa
Asta înseamnă că Jazz foloseşte un motor pe benzină i-VTEC de 1.3 litri şi 88 de cai putere, asistat de o unitate electrică. Ansamblul este asociat unei cutii de tip CVT şi poate garanta emisii de 104 g/km şi un consum mediu de numai 4.5 litri/100 de km.Pentru a putea fi recunoscut, noul Jazz Hybrid se va individualiza prin faruri restilizate, cu elemente albastre cromate, stopuri clare, o nouă grilă frontală albastră, bare de protecţie redesenate şi un element cromat pentru designul portbagajului. Caroseria beneficiază de aceleaşi culori ca şi versiunea standard, însă plusează cu o nuanţă specială Lime Green.
Interiorul adoptă o nouă planşă de bord şi mai multe finisaje din piele, o premieră pentru modelele Jaz vândute în Europa.
Pe piaţa din România, Jazz Hybrid vine disponibil cu nivelul de echipare Elegance, care include airbaguri frontale, laterale şi cortină, sistem de control al tracţiunii şi stabilităţii (VSA), aer condiţionat automat, oglinzi electrice şi încălzite, geamuri electrice şi cu tentă, senzori de ploaie, radio CD cu MP3, padele schimbare viteze CVT, plafon panoramic, închidere centralizată şi intrare USB.
Preţul noului Jazz Hybrid în România pleacă de la 19.456 de euro cu TVA.
Honda oferă însă un discount de aproape 1900 de euro. Modelul beneficiază de 5 ani garanţie sau 160.000 de kilometri.
HONDA JAZZ HYBRID vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | EMISII (g/km) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Honda Jazz Hybrid IMA CVT Elegance |
104 | 4.5 | 12.1 | 19.456 |
Toyota Yaris Hybrid HSD Sol |
85 | 3.7 | 11.8 | 19.031 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
19.500Eu pentru o masina atata de mica...hmmm. Economia de combustibil e de 1%. Nu cred ca face....Ok, masina e spatioasa, interiorul e modulabil (foarte ingenios modul de rabatare a scaunelor spate, pozitia la volan e nesperat de ergonomica si cam totul e foarte la indemana) dar 19.500Eu.....cam mult
Ca si spatiu disponibil este in clasa cu golf.
Masinile astea nu se adreseaza amatorilor de hardughii sh inmatriculate in Bulgaria
@vianu
Nu este un plus de 7000 de Euro. Un Jazz cu motor pe benzina aspirat costa in jur de 15 000 de Euro.
@vlad Sunt constient ca preturile hibridelor au scazut in comparatie cu anii precedenti dar pentru un roman de rand, totusi pretul e colosal.
Chiar si asa diferenta nu se justifica. E totusi o masina de mici dimensiuni cu utilizare preponderent urbana. CVT-ul ofera usurinta in utilizarea masinii si fara un motor electric atasat. Avantajul unui hibrid ar fi corectitudinea declararii consumului oficial acesta fiind cu mult mai apropiat de cel real.
Peugeot-ul cu 1,2L si 130CP a realizat consumul pe CIRCUIT. Deci in conditii de rulare mai mult decat controlabile.
Anul trecut
- cu un ford de 1L s-a realizat un 3.3% in conditii reale de trafic (1600km prin Norvegia, Suedia si Finlanda). https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2013/09/23/eco-drivers-in-ford-focus-1-0-litre-ecoboost-travel-1-600-km--1-.pdf
- cu un BMW un 4%. http://www.automarket.ro/stiri/record-de-consum-bmw-520d-xdrive-a-traversat-romania-dus-intors-cu-media-53423.html
si da, merita un hibrid "de genul"