Noua generație Honda HR-V a debutat la jumătatea lunii februarie. Ulterior, niponii au transmis că SUV-ul va fi disponibil doar cu un sistem de propulsie hibrid pe Bătrânul Continent.
Mai exact, HR-V dispune de un propulsor de 1.5 litri, un motor electric, un generator și o baterie Li-Ion de mici dimensiuni. Ansamblul dezvoltă 131 de cai putere și 253 Nm, suficient pentru a atinge 100 km/h în 10.6 secunde. Consumul declarat de producător este de 5.4 l/100 de kilometri, în ciclul WLTP.
Honda a anunțat acum și prețurile lui HR-V pentru piața din România. SUV-ul este disponibil în două versiuni de echipare: Advance și Advance Style.
Prima dintre ele are un preț de pornire de 32.540 de euro și oferă dotări precum Sistem Smart Entry and Start, tapițerie din piele și material textil, sistem de prevenire a coliziunilor (CMBS), sistem menținere bandă circulație și sistem de lumini LED.
În plus pe lângă cele menționate, echiparea Advance Style oferă, printre altele, culoare caroserie în două tonuri, bare longitudinale plafon, iluminare activă în viraje, sistem audio Premium cu 10 difuzoare sau încărcare telefon Wireless Charging - 15W.
În acest caz, prețurile pornesc de la 34.540 de euro.Listele de comenzi sunt deschise începând de astăzi, 1 septembrie. Primele livrări către clienți sunt programate pentru primul trimestru al anului viitor.
Via Honda
Aberatia asta bate spre clasa premium si Honda sunt renumite pentru fiabilitate.
Seat e parte a grupului VAG=Minciunici din soft.
VAG face in continuare profit pe seama ciumpalacilor care le cumpara panaramele pentru ca lumea inca nu se uita la fiabilitate, ei iau frumusete.
- la interior si finisari iti dau si nu iti dau dreptate in legatura cu asta. Da, alte masini din segment se simt o idee mai bine si au anumite materiale o idee mai calitative, insa masina mea care are 3 ani jumate nu are un greier, nu scartaie nimic, totul este facut destul de trainic si solid. Am mers cu Golf 6 spre exemplu masina veche de vreo 5 ani si avea greieri cand sprijineai piciorul pe consola din fata. Am avut personal VW Polo si masina aia scartaia din toate incheieturile de trebuia sa pun hartii sau carton intre bord si parbriz.
- sistem multimedia, da, este cam invechit, ruleaza pe ceva Android mai vechi, cateodata iti da un feeling ca masina nu e de anii 2017-2018, dar isi face treaba, adica pun Waze prin apple car play, e costumizabil, pot sa schimb chestii pe acolo dar sincer nu prea m-a interesat. Ma intereseaza doar setarile masinii sa le pot accesa si apple car play. Deci da, e invechita dar isi face treaba.
- dilutia de ulei este foarte rara la masinile de la noi din tara, eu personal am fost intr-un grup auto timp de aproape 2 ani. In acel grup eram peste 100 de posesori de Civic X cu diferite motorizari, 1.0, 1.5, nici macar o persoana nu a avut problema cu dilutia, desi stiam toti de asta citind stirile si forumurile din SUA. Mai mult, problema cu dilutia apare doar in anumite conditii si se poate preveni. Nu mi se pare big deal, consider in continuare motorul de 1.5 de la Honda net superior altor motoare de aceeasi cilindree.
- Cutia CVT, intr-adevar cam enervanta uneori, nu are acelasi feeling sportiv ca un DSG sa zicem, dar nici nu penalizeaza timpii de acceleratie, sunt filmulete pe tot yt intre 1.5 manuala si at si at accelereaza mai bine. Dar sunt increzator ca CVT-ul meu va fi mult mai fiabil decat un DSG, sunt 100% convins de asta, in plus revizia la reprezentanta pentru cutie a fost de doar 400 lei, foarte ok.
- Valoarea de revanzare, aici esti total pe langa, in Europa cel putin, marcile care isi pastreaza cel mai bine valoarea sunt chiar cele japoneze urmate de cele nemtesti, te poti documenta si ai sa vezi ca asa este.
Acum On Topic:
Da, asa cum spuneam si comentam si la anuntul cu preturile Hondei Jazz Hybrid, spun si aici. Mi se par exagerate preturile practicate de Honda aici in Europa, de-a dreptul aberante. Din toata oferta lor doar Civic cred ca merita luat cu ceva reducere substantiala, pentru ca o sa apara noul model. Insa, cu aceste preturi, nici nu e de mirare ca nu vand, sunt absolut ridicole preturile.