După o așteptare îndelungată, Honda are primul său model în segmentul SUV-urilor mici, acolo unde Nissan Juke devenea pionier în urmă cu aproape cinci ani. Japonezii vor să ia parte la piața extrem de disputată a celor mai mici crossovere cu noul HR-V, un rival de temut pentru nume consacrate ca Renault Captur, Peugeot 2008, Opel Mokka, Mazda CX-3 sau Suzuki Vitara.
Noul Honda HR-V este disponibil cu numai două motorizări pe piața din România. Opțiunea pe benzină este reprezentată de propulsorul de 1.5 litri, capabil să dezvolte 130 de cai putere și un cuplu motor de 155 Nm, disponibil de la 4600 rpm. Unitatea asigură un sprint de la 0 la 100 de km/h în 10.2 secunde și poate garanta un consum combinat de 5.6 litri/100 de kilometri.
Cei care preferă dieselul au parte de propulsorul i-DTEC de 1.6 litri, care livrează 120 de cai putere și un cuplu motor de 300 Nm încă de la 2000 de rotații. În cazul acestuia, accelerația de la 0 la 100 de km/h se face aproape la fel de repede (10.1 secunde), însă consumul este considerabil mai mic: doar 3.8 litri/100 de kilometri.
În ceea ce privește echipările, Honda își păstrează bunele obiceiuri și nu complică foarte mult lucrurile.
Ambele versiuni de motorizare vor fi disponibile într-un singur nivel de echipare, botezat Elegance. Acesta este extrem de generos și include jantede 16 inch din aliaj, sistemul multimedia HondaConnect cu sistem audio inclus și șase difuzoare, două prize USB, Bluetooth, scaune față încălzite, oglinzi și geamuri electrice, pilot automat, climatizare pe două zone, computer de bord color, lumini LED diurne și senzori de parcare.Honda HR-V: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Honda HR-V |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Elegance | ||
1.5 i-VTEC |
130 CP 155 Nm |
21.687 |
1.6 i-DTEC |
120 CP 300 Nm |
24.167 |
ECHIPARE Elegance (NAVI) | ||
1.6 i-DTEC |
120 CP 300 Nm |
24.787 |
ABS și EBD. Plusul este dat de sistemul de avertizare la coliziunile frontale, de monitorizare presiune anvelope, de avertizare parasire banda de circulatie, de recunoastere a semnelor de circulatie și de asistare la pornirea din rampă.
De asemenea, noul HR-V este unul dintre cele mai bine echipate modele din segment la capitolul siguranță, oferind în standard șase airbaguri, tetiere active, control al tracțiunii și stabilității,Prețurile pornesc de la 21.687 de euro pentru versiunea pe benzină și de la 24.167 de euro pentru versiunea diesel. În cazul în care clienții optează pentru un sistem de navigație în cazul versiunii diesel, prețul urcă la 24.787 de euro cu TVA.
Honda HR-V vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Honda HR-V 1.5 i-VTEC Elegance |
130 | 5.6 | 10.2 | 21.687 |
Suzuki Vitara 1.6i 4x2 Spirit |
120 | 5.3 | 11.5 | 17.700 |
Nissan Juke 1.2 DIG-T 4x2 Tekna |
115 | 5.6 | 10.8 | 19.490 |
Peugeot 2008 1.2 T Man Allure 4x2 |
110 | 4.7 | 10.9 | 18.462 |
Opel Mokka 1.6i start-stop Man Drive |
120 | 6.5 | 12.3 | 19.450 |
Jeep Renegade 1.4 MultiAir 140 CP 4x2 |
140 | 6 | 10.9 | 26.700 |
Mini Countryman 1.6 Cooper 4x2 |
122 | 5.9 | 10.4 | 24.118 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Honda
1.4 MultiAir 140 CP 4x2 --- iar in tabel apare cu 110 cai putere
Am corectat. Mulțumim de sesizare.
HRV-ul are tractiune integrala? Vine standard cu ea?
E foarte scump (o spun ca fan Honda)
@ Automarket
Lipseste Opel Mokka. Cu oferte "de sezon" poti lua un 1,4T AWD destul de echipat la 18.000 cu TVA
HR-V nu are nici 4x4, si nici nu o aiba reduceri mai mari de 1500 Eur.
@Automarket. Actualizati si voi baieti pozele. HR-V in romania nu vine nici cu faruri cu Xenon (tehnologie LED de fapt) nici cu jante mari nici cu alte jucarii din pozele atasate la articol.
Are un 4x4 veritabil, cu diferential blocant, ceea ce nu stiu daca gasim la HRV, si la un pret cu 3.000 euro mai mic ....