Prețuri Honda CR-V în România: noua generație pleacă de la 27.000 de euro

de Cornel Șocariciu
Joi, 23.08.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Honda CR-V este disponibilă și pe piața din România. SUV-ul constructorului nipon poate fi comandat doar cu un motor pe benzină de 1.5 litri VTEC în două versiuni de putere. Japonezii oferă o versiune cu 7 locuri echipată cu transmisia CVT și sistem de tracțiune integrală.

La începutul acestui an, Honda a publicat primele imagini și informații referitoare la noua generație CR-V. Acum, clienții din România pot comanda noul CR-V, urmând ca livrările să înceapă în luna octombrie a anului curent.

Pentru început, noul SUV dezvoltat de constructorul japonez va fi oferit doar cu motirizări pe benzină. Niponii nu vor pregăti un propulsor diesel, dar începând cu primăvara anului viitor, clienții vor putea opta și pentru o variantă cu sistem hibrid de propulsie. Acesta include un motor i-VTEC pe benzină de 2.0 litri și două motoare electrice, însă oficialii Honda țin sub cheie informațiile legate de puterea totală a sistemului hibird.

În cazul versiunilor echipate cu transmisie manuală, motorul pe benzină de 1.5 litri Turbo VTEC oferă 173 de cai putere la 5.600 rpm și 220 Nm între 1.900 rpm și 5.000 rpm. Pentru versiunile echipate cu transmisia CVT, același motor de 1.5 litri oferă 193 de cai putere la 5.600 rpm și 243 Nm între 2.000 rpm și 5.000 rpm.

Noua generație Honda CR-V este disponibilă și cu sistemul de tracțiune integrală Real Time AWD, care este capabil să transmită până la 60% din cuplu spre puntea spate. Modul în care cuplul este distribuit poate fi analizat în timp real pe display-ul central. Versiunea echipată cu transmisie manuală poate fi comandată atât cu roți motrice față, cât și cu sistemul de tracțiune integrală, în timp ce varianta echipată cu transmisia CVT este oferită doar în configurația cu tracțiune integrală.

Garda la sol a noii generații CR-V este de 198 de mm în cazul versiunii cu roți motrice față, respectiv 208 mm pe versiunile echipate cu sistemul de tracțiune integrală. Suspensia față MacPherson și suspensia spate de tip Multilink cu bară stabilizatoare sunt garanțiile unei ținute de drum superioare oricărei alte generații CR-V de până acum la nivel de confort.

Volumul portbagajului este de 561 de litri în cazul versiunii cu cinci locuri.

Cei care aleg varianta cu 7 locuri (premieră) vor avea la dispoziție doar 472 de litri atunci când ultimul rând de scaune este pliat. Trei versiuni de echipare sunt disponibile, iar prețul de pornire pe piața din România este de 27.000 de euro cu TVA.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Elegance Lifestyle Lifestyle
7 locuri
Executive
1.5 VTEC Benzină
173 CP
Man6,4x2 27.000 - - -
1.5 VTEC Benzină
173 CP
Man6,4x4 30.000 32.500 - 35.750
1.5 VTEC Benzină
193 CP
CVT,4x4 32.490 35.000 36.000 38.250

Indiferent de versiunea de echipare aleasă, SUV-ul constructorului nipon va fi disponibil cu pachetul de siguranță Honda Sensing care include următoarele sisteme: cruise control adaptiv, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, sistem automat de frânare cu funcție pentru detectarea pietonilor, sistem de avertizare a coliziunilor frontale, sistem de menținere a benzii de circulație, sistem de avertizare cu privire la părăsirea benzii de circulație, sistem de asistare a menținerii benzii de circulație și un limitator de viteză inteligent.

Versiunea Elegance este oferită standard cu: sistem de asistare la tractare, sistem de asistare la pornirea din rampă, volan îmbrăcat în piele, ornamente interioare de bord care imită lemnul, mod de rulare Econ, computer de bord cu afișaj color, sistem start-stop (doar pe manuală), sistem multimedia Honda Connect cu ecran tactil de 7 inch, navigație Garmin, sistem activ pentru anularea zgomotului de fond, sistem de climatizare automat pe două zone, senzor de ploaie, senzori de parcare față și spate, cameră video pentru mersul cu spatele, oglinzi încălzite, scaun șofer reglabil manual pe înălțime, scaune față încălzite, faruri cu LED, sistem de asistare pentru faza lungă, proiectoare de ceață, lumini de zi cu LED și jante din aliaj de 18 inch.

Nivelul de echipare Lifestyle plusează cu: sistem de monitorizare a unghiului mort, sistem de monitorizare a traficului în momentul deplasării cu spatele, sistem Smart Entry&Start, tapițerie din piele, parbriz încălzit, scaun pasager reglabil manual pe înălțime, bare amplasate pe plafon și proiectoare de ceață cu LED-uri.

Cei care aleg vârful de gamă Executive vor beneficia și de următoarele dotări: volan încălzit, Head-Up Display, hayon cu acționare electrică, scaun șofer reglabil pe 8 direcții cu funcție pentru memorarea poziției, banchetă spate încălzită, plafon panoramic și jante din aliaj cu diametrul de 19 inch.

Noul Honda CR-V vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Honda CR-V
1.5 VTEC, 4x4, CVT, Elegance
193 8.7 9.5 32.490
Ford Kuga
1.5 EcoBoost, 4x4, Aut, Trend
182 7.4 10.1 26.500
Hyundai Tucson
1.6 T-GDI, 4x4, Aut, Premium+
177 7.5 9.1 31.134
Kia Sportage
1.6 T-GDI, 4x4, Aut, Style
177 7.4 9.1 27.007
Mazda CX-5
2.5 SkyActiv, 4x4, Aut, Revolution Plus
194 7.1 9.2 34.190
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Restul rivalilor din segment fie nu oferă motoare pe benzină cu un nivel de putere apropiat de cel disponibil pe CR-V, fie nu au în ofertă versiuni cu sistem de tracțiune integrală. 

Comentarii (6)

  • Bine ca au revenit la o garda la sol corespunzatoare pentru un SUV.
    8 1
  • Nu-i chiar urîtă la o a doua vedere, dar nici prea dezirabilă (pare făcută din două corpuri lipite - unul inferior similar unui dirijabil :-) pe care tronează habitaclul absolut convențional ca arhitectură.)

    În fine, lăsînd deoparte gusturile subiective - mai ales apropo de-o mașină destinată să placă global, că-i cel mai vîndut SUV de pe planetă - nu-mi pare excesiv de scumpă pt o Honda.

    Clar că-n România Sportage va rămîne însă preferată - zic asta observînd frecvența apariției pe străzi. Ori Tucson (p-aproape de Kia cred.)

    Nu mă aștept oricum ca japii să scoată vreun C-RV R-Type ca VAG cu R-Line/Cupra/RS-urile lor pe bandă rulantă.
    Deși e posibil ca -n curînd și unele camioane să aibă versiuni dezvoltate pe *Iadul Verde* :-) (știri de care mi s-a acrit, sincer.)
    18 2
  • kim_vl
    Dar cum e cu CVT-ul asta ? Citez pe cineva de pe FB: "pe un motor turbo si pe o asa caroserie, cutia asta va fi mai lenta decat cel mai rapid melc".
    9 0
  • O să fie la mare căutare modelele anterioare SH cu motor pe motorină...
    4 7
  • cuplu de 220 Nm !! O sa fie greu sa ma obisnuiesc u valorile astea dupa atatia ani de diesel. Parca si Megane-ul meu de acu vreo 10 ani avea cuplu mai mare ..si vreo 400 kg mai putin ! Hmm..nu stiu ce sa zic...daca mai pun la socoteala si tractiunea 4x4 .. Chiar sunt curios sa fac un test drive .
    4 3
  • @Kirotractor
    Celai vandut SUV la nivel global este Rav4. A fost stire si pe AM.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru