Noul motor diesel de 1.6 litri dezvoltă 120 CP la 4.000 rpm şi 300 Nm la 2.000 rpm. Graţie faptului că este cel mai uşor motor din segmentul său şi cel mai eficient, noul Civic se mândreşte cu un avantaj tactic serios în faţa rivalilor din segmentul C. Reprezentanţii Honda spun că noua motorizare îi asigură lui Civic un consum mediu de 3.6 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 94 de grame pe kilometru pentru modelele care au jante din aliaj de 16 inch. Propulsorul diesel de 1.6 litri de la Honda este dezvoltat in-house şi va fi introdus şi în gama CR-V.
Civic este oferit în compania a patru niveluri de echipare – S, Confort, Sport şi Lifestyle, iar paleta de culori include cinci nuanţe – White Orchid Pearl, Urban Titanium Metallic, Milano Red, Polished Metal Metallic şi Crystal Black Pearl. Începând cu versiunea Confort, Civic are în standard aer condiţionat cu comandă digitală şi reglare automată, geamuri electrice faţă şi spate, sistem de control al stabilităţii şi tracţiunii, jante din aliaj de 16 inch, lumini de zi şi altele. Lista de dotări mai include şi sistemul Magic Seats pentru locurile din spate, închidere centralizată, radio CD cu MP3, USB şi port auxiliar, afişajul Intelligent-Multi Information Display, sistem de dezactivare a aprinderii automate a farurilor şi sistem Idle Stop pentru versiunile cu transmisie manuală. Civic are şi asistenţă la frânarea de urgenţă, tetiere active, afişaj temperatură exterioară, airbag-uri faţă, laterale şi cortină.Lista de dotări opţionale a versiunii Executive include un sistem avansat de protecţie a pietonilor. Sistemul de protecţie a pietonilor se numeşte CMBS şi înseamnă Collision Mitigation Braking System. Acesta scanează banda de circulaţie din faţa lui Civic şi avertizează şoferul în cazul unui impact iminent. Dacă acesta nu are nicio reacţie, sistemul poate acţiona frânele pentru a reduce viteza autovehiculului.
În lista de dotări opţionale a lui Civic este disponibil şi un sistem de cruise control adaptiv, care poate să regleze distanţa dintre model şi vehiculul din faţă în mod automat.Via Honda
http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civic-5D/1-6-Sport-MT/133
http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civic-5D/model/132
http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civic-5D/model/131
In alta ordine de idei, vad ca preturile la mai toate masinile au luat-o razna. Ma uitam mai devreme pe site-ul Kia la noul Cee'd si la 1.6 diesel cu dotari bunicele sare si el de 20.000. Si pe urma se plang prin reviste ca ce jale e la vanzari.
iti ofera apoi un discount de 2-3 mii ,pt a-ti lua ochii, dar pe ansamblu masinile noi sunt f scumpe.
realist vorbind, sunt o investitie f proasta
Ah, si mie mi se pare putin cam scumpa totusi, insa imi place foarte mult. Am avut ocazia sa conduc genratia precedenta, din pacate din Bucuresti pana in Ploiesti si a fost o experienta foarte placuta, in felul ei. :)
cam majoritatea modelelor noi sunt mai ieftine, un alt ex Peugeot 208
Referitor la GS, sigur ca iti voi spune. Am condus in 2006 cand a fost in vizita in State, la un fost coleg de facultate roman. Parintii lui s-au mutat in America imediat dupa revolutie, astfel ca a venit si ziua cand si-au permis un Lexus. Daca imi amintesc bine era cu un motor de 3000 cmc si cutie automata in 5 trepte (sincer asta nu mai retin exact). Imi amintesc ca era o masina extrem de confortabila in care pielea mirosea foarte bine si la cele 150 000 de mile pe care le avea. Defapt masina mergea impecabil, iar lemnul de pe bord era la fel de lucios si fin la atingere precum a unei masini noi. E foarte adevarat ca era o masina la care familia tinea. Imi amintesc ca mi-au placut foarte mult gadgeturile dragute, gen volan si scaune incalzite (din curiozitate le-am testat, pentru ca era foarte cald atunci), volanul regalbil electric si chiar pedalierul reglabil electric. Plus un super sistem audio pus la punct de Alpine (in perioada aia cu ei stiu ca colabora Toyota pentru Lexus). In rest senzatie de liniste, lux, confort si calitate. Deci mi-a placut. :)
Hai sa fim realisti. Golful 7 e superior la toate capitolele iar lucrul asta e reliefat de toate testele, de premiul Car of the year si mai ales de realitatea de pe strazile patriei si ale Europei.
Honda a devenit o masina exotica.....cel putin la noi in tara!
E drept ca Civic-ul nu este atat de popular la noi, dar sincer acum, masinii asteia nu prea ii lipseste nimic. Este si frumoasa, si dotata si fiabila si economica si nu atat de populara (este un compliment cred asa incat sa nu te saturi prea repede de ea).
Eu nu vad nici o clima, nici macar un radio cd. De-abia de ala nivelul Confort http://www.hondatrading.ro/modele/Noul-Civic-5D/model/132 vad o clima pe o singura zona si un radio cd cu 4 boxe, la un extra pret de vreo 2000 si ceva de euro.
Repet, nu stiu ce om intreg la minte mai da 18588 Euro pe o masina fara AC si radio CD. Iar cei care sunt in stare sa dea 30000 pe un Cee'd doar pentru ca are nu stiu ce dotari ce in 1900 toamna erau doar pe S-klasse, si lor le urez multa sanatate, ca sigur au nevoie.
Ii dau dreptate lui LauCalin, declinul Honda a inceput cand si-au negat propriile valori si au dorit sa intre pe un teritoriu unde nu poti sa fi premium doar cu impresii vizuale si pret.