Prețuri DS 4 în România: start de la 29.900 de euro

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 13.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul DS 4 poate fi comandat acum și pe piața din România. Modelul francez este disponibil în trei niveluri de echipare, iar clienții pot opta inclusiv pentru sistem de propulsie plug-in hybrid.

Francezii de la DS Automobiles au lansat noul DS 4 la începutul lunii februarie. Modelul compact are la bază o variantă îmbunătățită a arhitecturii EMP2 și "a fost gândit pentru a atrage clienții ce preferă două caroserii: SUV-coupe și tradiționalul hatchback compact," declarau la acea vreme reprezentanții companiei.

Acum, noul DS 4 poate fi comandat și în România. Clienții pot alege unul dintre cele trei niveluri de echipare (Bastille+, Trocadero și Rivoli), iar gama de motorizări este una diversificată.

Aceasta include două agregate pe benzină, de 1.2 litri cu 130 CP și de 1.6 litri în versiuni de 180 CP și 225 CP. Amatorii unităților diesel pot alege propulsorul de 1.5 litri cu 130 de cai putere. Gama include și o versiune plug-in hybrid cu 225 de cai putere și autonomie electrică de 50 de kilometri.

Indiferent de motorizarea aleasă, noul DS 4 este echipat cu o transmisie automată cu 8 rapoarte.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL DS 4
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Bastille+
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
29.900
ECHIPARE Trocadero
1.6 PureTech 180 CP
250 Nm
35.300
1.5 BlueHDi 130 CP
300 Nm
34.800
ECHIPARE Rivoli
1.6 PureTech 180 CP
250 Nm
39.100
1.6 PureTech 225 CP
300 Nm
41.700
1.6 PHEV 225 CP
360 Nm
47.700

Cel mai accesibil DS 4 pornește în România de la 29.900 de euro.

Vine în standard cu jante de 17 inch, tapițerie din material textil, volan îmbrăcat în piele, faruri ECO LED, climatizare pe două zone, display central de 10 inch, instrumentar de bord digital cu ecran de 7 inch și o gamă largă de sisteme de asistență.

Printre acestea din urmă amintim alerta la depășirea involuntară a benzii de rulare, alerta atenție șofer, frânare de urgență autonomă și detector indirect presiune pneuri.

Noul DS 4 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
DS 4
1.2 PureTech
130 5.8 - 29.900
Audi A3
30 TFSI
110 5.6 10.6 26.900
Mercedes-Benz Clasa A
A160
109 5.6 10.9 27.850
BMW Seria 1
116i
109 5.4 10.6 25.942
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via DS Automobiles

Comentarii (18)

  • Auleu ce prețuri maica. Știu că e automata, apropo fiindcă sunteți publicație auto n ar strica niste detalii gen cine produce automata aia și ce model este. Că să știm și noi ce cumpărăm. Cred că e aisin, dar modelul mi e necunoscut. In fine . Daca e aisin, totuși au și ei niste cutii mai fara mentenanță așa, a se citi de unica folosință.
    Ce mă sperie este totuși prețul, mare pentru un motor de 1.2 benzina . De banii aia acu vreo câțiva ani îți luai Citroen C5 break cu 2.0 hdi, automata cu convertizor aisin (dar fiabila, sic) și hydractive. Ceea ce e altceva.
    Nu sunt de acord sa dau peste 12000 de euro pe o mașină compacta pe benzina. Așa încât o sa iau tot la second hand. Că atâția bani am eu că să cheltui pe o mașină. Îmi aduc aminte mai demult o Honda Civic berlina făcută n Turcia ? E drept cu cutia manuala de viteze cam 13000 de euro costa. Și varianta ei hatch de anglea era vreo 15000. Erau preturi ok totuși.
    Ăștia de acum vor sa ne oblige sa mergem cu pingeaua. Sau cu chestiile alea electrice, dar la cat se scumpește curentul, in curând prețul pe plin va fi asemenator cu al benzinei, daca cumva nu ai baterii solare sau eoliana in curte.
    Ce sa mai...trebuie sa mă duc la șefu sa i propun sa mi tripleze salariul, că să mi pot permite și eu o mașină nouă din clasa compacta. Cu motor de 1.2 deci nimic special.
    22 5
  • @Nsrei
    Și ce dacă puteai sa iei C5? Preturile au crescut peste tot, dar oricum, masina asta e mai bine echipata decât C5, chiar și în varianta Exclusive. Și știu ce vorbesc, ca am avut două.
    5 9
  • a ajuns citroen mai scump ca trio ul german....
    11 2
  • Bubi Mubi
    Citroen ramane la modelele facute cu piese care se potrivesc, nuante si culori la oha.

    DS-urile sunt un pic de premium, dar trebuie tavalit puțin de concurență. Probabil peste 2-3 ani, cu un facelift și o trântă în piață, autonomia se apropie de 100 km, iar pretul PHEV-ului se duce in 30k.
    8 2
  • Mai pui 10% și iei Megane rs...
    Ori focus st
    Sa fim serioși
    12 5
  • incredibil daca o compacta in varianta de baza a ajuns sa coste 30k. si pe deasupra e si frantuzeasca. au innebunit cu totii (inclusiv clientii ca le cumpara )
    12 4
  • Edikkk
    Este DS foarte frumoasă exterior şi interior frumos , dar că să ai preţul peste Mercedes sau Audi.... cam exagerat, zic eu.

    Apoi PHEV ok, ok, dar când Tesla Berlin o să coste mai puţin... cine îşi mai cumpără PHEV de 50 km??
    7 15
  • cine vrea sa ajunga la destinatie mai edik, nu sa doarma pe la kaufland. Aia isi iau. Bine, aia cu creier la purtator nu se incurca nici cu plugin, ci isi iau Diesel direct care e cel mai economic si in plus au scapat de toate problemele.
    11 2
  • Măi, băieți de la AM!
    Ați șters 3 comentarii absolut decente și poate ar fi bine să dați niște explicații privind motivul pentru care ați făcut asta.
    Faptul că aceste comentarii erau favorabile mărcii DS a fost cauza?
    10 2
  • @automarket
    De ce mi-ati sters comentariul? Ptr ca am spus ca este prea scumpa?
    11 1
  • Edikkk
    Asta maşină de 202x

    https://youtu.be/mDfLC_0wChI
    2 11
  • @Edikkk
    La Tesla Berlin nici măcar un volan întreg nu îți dă în prețul de baza. Sau instrumente de bord.
    4 1
  • Ce faceți băieți, ștergeți comentarii? Pe ce criteriu, că doar erau comparații cu alte modele, nu erau injurii sau alte chestii ofensatoare.
    9 1
  • referitor la comparativul preturilor nu credeti ca ar fi oportun de comparat si echiparea? nu de alta, dar cam seamana izbitor de mult cu un fake news iar asta e un motiv pentru care sunt destui care cred ca pamantu-i plat...
    2 1
  • Anonim
    Am cumparat anul asta suv mare model cu 7 locuri la 31500 de euro motor 2 litri diesel 150 cp dotari cel putin similare daca nu peste . Trebuie sa fi picat in cap sa dai atatia bani pe un Citroen care are o devalorizare uriasa si in general o asamblare indoielnica.
    5 6
  • La Salonul Auto Bucuresti puteti vedea expusa Toyota Yaris Cross la peste 32 000 Euro. Suzuki Across Hybrid la vreo 46 sau 47 000 euro si tot asa.
    Bucurati-va de noile preturi.
    @Anonim DS nu este un simplu Citroen este ce au mai bun la PSA, produsul lor premium si DS Night Vision sau DS Active Led Vision nu le vezi tu la SUV de 7 locuri la 31.500 euro.
    6 0
  • Un Audi A3 1.0 110cp cu cutie automată pleacă de la 28.800€, un BMW 118i 1.5 136cp cu cutie automată pleacă de la 31.740€, iar un Mercedes-Benz A180 1.3 136cp cu cutie manuală și jante de tablă pleacă de la 29.490€.
    4 0
  • @Wonka pai da, dar lumea nu stie ce e aia premium. Ei o compara cu non premium si cu ce isi luau ei in 1900 toamna. Noaptea mintii :))
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru