În toamna anului trecut, Dacia lansa în cadrul Salonului Auto de la Paris două noi niveluri de echipare pentru modelele Lodgy şi Dokker. Ambele copiau fratele mai mic Sandero, care se bucura de un succes nebun cu versiunea sa Stepway.
Inspiraţi de acest succes şi dornici de a extinde cât mai mult opţiunile monovolumului şi utilitarei, oficialii români au decis că e timpul ca eticheta Stepway să fie aplicată şi altor maşini. Dacia speră astfel să repete reuşita versiunii Sandero Stepway, care din 2009 şi până în prezent a reuşit să atragă 50% din clienţii hatchback-ului.
Ce include versiunea Stepway
Şi în cazul lui Lodgy şi Dokker, Stepway înseamnă o serie de îmbunătăţiri estetice inspirate de aspectul SUV-urilor, dar şi o nouă culoare de caroserie Bleu Azurite, completată de un colant pe care apare scris numele versiunii.
Interiorul aduce o tapiţerie Carbon Fonce, cu broderii şi cusături de culoare albastră, contur de aceeaşi culoare pentru instrumentele de bord şi aeratoare.
Pe lângă noile detalii estetice, Lodgy şi Dokker Stepway beneficiază şi de o listă bogată de dotări, care include sistemul multimedia şi de navigaţie Media Nav, aer condiţionat, pilot automat şi senzori de parcare spate.Motorizări şi preţuri pentru piaţa din România
Dacia Lodgy Stepway este disponibil alături de două motorizări pe benzină, un 1.6 MPI şi un 1.2 TCe. Pentru cei care preferă dieselul există şi motorul 1.5 dCi cu două versiuni de putere: de 90 şi 115 cai.În cazul lui Dokker Stepway, gama de motorizări include un singur agregat pe benzină, unitatea de 1.2 litri TCe şi 115 cai putere, şi un singur motor diesel, disponibil însă în două versiuni de putere: de 75 şi de 90 de cai.
Preţurile pe piaţa din România pornesc de la 12.500 de euro pentru Lodgy Stepway şi de la 13.320 de euro pentru Dokker Stepway.
Dacia Lodgy Stepway | ||||
Motorizare |
Putere/ Cuplu |
Transmisie |
Consum (l/100 km) |
Preţ (€ cu TVA) |
1.6 MPI | 85 CP 134 Nm |
Man 5 | 7 | 12.500 |
1.2 TCe | 115 CP 190 Nm |
Man 5 | 5.9 | 14.100 |
1.5 dCi | 90 CP 200 Nm |
Man 5 | 4.2 | 14.600 |
115 CP 240 Nm |
Man 6 | 4.4 | 15.200 |
Dacia Dokker Stepway | ||||
Motorizare |
Putere/ Cuplu |
Transmisie |
Consum (l/100 km) |
Preţ (€ cu TVA) |
1.2 TCe | 115 CP 190 Nm |
Man 5 | 5.9 | 13.320 |
1.5 dCi | 75 CP 180 Nm |
Man 5 | 4.5 | 13.720 |
90 CP 200 Nm |
Man 5 | 4.5 | 14.120 |
deci ....ii rog pe "MILIARDARII" automarket - FACETI-VA MILA DE UN PADUCHE CA MINE SI REALIZATI O CHETA.....vreau o masina NOUA MODESTA.
Legiuitorii nu au fost neaparat beti cand au gandit legea........Oricum masina dumneavoastra in mod normal ar trebui sa mai parcurga inca vreo 200 000 km. Daca o intretineti corespunzator si nu este vreun exemplar cu hibe de proiectare/ fabricatie nu e nici o problema in ceea ce o priveste.... - Va veti plictisi de masina la un moment dat sau o sa vreti sa o schimbati cu altceva NOU. PROBLEMA STITI CARE ESTE? cu proprietarul numarul 2, numarul 3. In principiu domnii acestia - nr2, nr3 nu vor mai investi si nu vor intretine masina cum ar trebui (mai sunt si exceptii evident) si normal masina se va degrada mai repede la ei decat la dumneavoastra.....de aia e sintagma UNIC PROPRIETAR, UN SINGUR PROPRIETAR.......si atunci o masina care inca se tine bine pe afara dar pe dinauntru "o papa molima" se incadreaza la rabla.....
Troaca mea are doar 74 000 Km.....problema e ca sunt al treilea proprietar .......AM FOST NEVOIT sa fac un compromis sa iau masina sh....nu sunt de acord cu ele decat in conditii foarte stricte - ani/km putini, stare tehnica impecabila, fara accidente grave, istoric service ADEVARAT.....deci cum va spuneam troaca care o am scartie din toate incheieturile si mai are si alte hibe (evident nu la frane si directie stati linistit ca nu sunt inconstient - oi fi eu tembel dar nici chiar asa )....Daca as fi fost unic proprietar o acceptam cu hibele si bubele ei ...dar asa al treilea..... ma enerveaza lucrul asta si din acest motiv imi doresc una noua, chiar modesta, un model Dacia si entry level pe deasupra......
@joe21
Este o practica folosita de toti producatorii de masini ... Crosspoli, Citroe C3 XTR/air cross, sunt doar cateva dintre exemple.
Nu e vorba numai de vopsea si spoilere/ praguri modificate. Dupa cum se spune si mai sus, versiunile Stepway vin si cu o lista bogata de dotari, spre deosebire de versiunile normale.
Totusi scriem de masini doar de dragul de a scrie? Tu scrii cu atata usurinta de masini de 30 000 -40 000 euro.. Pai cum sa-l compari cu unul care are buget 10.000 - 15.000 euro? Comparatia cu masini mari, 4x4, costisitoare, atat ca intretinere, cat si achizitie, e aberanta.
Fenomenul Germania, second-hand, "impecabil" e alimentat de LACOMIA si IPOCRIZIA romanilor cand vor sa para ceea ce nu sunt. Ma refer la caracteristicile generale care dau amploarea fenomenului. Nu ma refer la cazurile particulare in care ai facut o afacere buna, ti se potriveste, te intinzi cat ti-e plapuma si-ti calculezi realist toate costurile. Pentru ca exista si asemenea cazuri.
Cat despre faptul ca se fac reviziile la 15 000 de km in Romania, eu zic ca e cat se poate de normal si "sanatos" pentru o masina sa se faca chiar si mai devreme. Oare e mai bine sa schimbi uleiul la (cel mult) 15000 de km sau sa mergi cu el 20000 de km? La fel si filtrele. Plus ca la noi benzina este o mizerie si sistemul de injectie poate avea de suferit mult mai devreme. Si apoi spunem ca nu se mai fac masini cum se faceau odata.
ps; Sunt posesor de T5 2.0 TDI 84 de cai . Dar sa nu dramatizam, chiar ma incanta masina, cu tote ca mi-e frica deTrabant P 601 la semafor :)))))
Stii ceres marcile sinonime cu FIABILITATEA ? De acest cuvant nu ai auzit .
Joe, relaxeaza-te...fiecare isi foloseste banii cum vrea. Nimeni nu trebuie sa dea socoteala la rude, prieteni, vecini etc. cand face o alegere cum este o masina noua. Te sfatuiesc sa nu mai crezi in povesti de genul masini produse pentru piata vestica si pentru cea estica. Nu exista linii/piese separate in aceeasi fabrica. Asta e doar un mit urban a la Romanica. Diferente sunt doar daca iei o masina fabricata in Europa de Vest si una produsa in Turcia. Atunci de acord sunt diferente mai ales la capitolul finisari insa asta se datoreaza ca cele produse in Turcia sunt pt piete emergente (cum este si Romania). Asta nu te opreste sa-ti achizitionezi o masina facuta in vest. In loc de Fluence iti poti lua Megane sau in loc de Civic Sedan iti poti lua Civic HB...asta ca sa dau doua exemple care-mi vin acum in minte.