Preţuri Dacia Duster facelift în România: start de la 10.900 de euro

de Bogdan Mirică
Miercuri, 16.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a lansat oficial noul Duster facelift pe piaţa din România. SUV-ul pleacă de la 10.900 euro, preţ mai mic decât cel al versiunii de bază ante-facelift. Cel mai echipat Duster va costa 17.000 de euro. Comenzile incep de mâine.

La aproape o lună de la debutul său mondial în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, Dacia Duster facelift a ajuns şi în România. Constructorul român a dezvăluit astăzi SUV-ul revizuit în cadrul uni eveniment fastuos, desfăşurat în complexul Romexpo din Capitală. Noul Duster reprezintă ultimul pas pe care Dacia îl mai avea de făcut pentru a reîntineri complet gama. Odată cu retuşările SUV-ului de la Mioveni, gama producătorului român este complet nouă şi gata de a continua ofensiva pe piaţa europeană.

Duster este unul dintre cele mai populare modele Dacia, deşi este vârf de gamă, iar preţul său este ceva mai mare comparativ cu al lui Logan şi Sandero. Chiar şi aşa, Duster este cel mai abordabil SUV al momentului. Preţul său de bază este de 10.900 de euro cu taxe incluse, ceea ce înseamnă că Dacia oferă faceliftul lui Duster la un preţ de pornire mai mic cu 350 de euro faţă de cel al variantei dinainte de restilizare.

Comparaţie foto: Dacia Duster facelift vs. versiunea anterioară

Esential 125 de cai putere oferă noul motor TCe de 1.2 litri instalat pe Duster facelift.
6 litri/100de kilometri este consumul mediu anunţat de Dacia pentru noua motorizare 1.2 TCe de 125 cai putere, instalată pe Duster.
4 airbaguri oferă în standard Dacia Duster facelift.
Odată cu retuşul estetic şi interior, Duster poate fi configurat după personalitatea clienţilor, fiind oferite două pachete speciale – Adventure şi Off-road. Primul include protecţii laterale şi pentru pasajele roţilor, în timp ce al doilea integrează un set de praguri laterale şi un bull bar.
Restilizarea este completată de o nouă gamă de covoraşe, un separator pentru spaţiul de bagaje şi huse pentru scaune. Opţional, clienţii pot comanda un set de bare de pavilion transversale, care pot susţine o masă de până la 100 kilograme.

În materie de echipamente şi dotări, Duster vine acum, în funcţie de versiunea de echipare, cu regulator şi limitator de viteză, senzori de parcare spate, închiderea centralizată a portierelor la demaraj, indicator de temperatură exterioară şi cu mult aşteptatele comenzi ale geamurilor electrice mutate pe feţele de uşi, butoanele respective fiind echipată cu comandă cu impuls pe partea şoferului. 

Nivelul echipamentelor de siguranţă activă include în serie sistemul ASR-ESP, pe lângă sistemul de asistenţă la frânarea de urgenţă şi ABS. De asemenea, Duster are patru airbag-uri în standard (frontale şi laterale cap-torace, atât pentru şofer, cât şi pentru pasagerul din dreapta). Sistemul MediaNAV, care include touchscreen, navigaţie şi comenzi ale sistemelor multimedia, este disponibil gratuit clienţilor care comandă Duster până la finalul anului 2013.

Prima reclamă pentru noul Dacia Duster facelift


Urmareste Automarket
Odată cu faceliftul, Duster primeşte şi un nou motor.
Este vorba despre o declinare proaspătă a motorului turbo de 1.2 litri TCe. Unitatea dezvoltă 125 de cai putere, cel mai mare bagaj de resurse oferit până acum de acest agregat. Propulsorul turbo se mândreşte cu sistem de injecţie directă, distribuţie pe lanţ şi un consum mediu de 6.0 litri la sută. Motorul - cel mai puternic existent vreodată în gama Dacia - este disponibil exclusv împreună cu versiunea de echipare de top Laureate, iar prețul său este de 14.700 de euro.

Gama de propulsoare diesel a SUV-ului din Mioveni rămâne neschimbată, fiind compusă din două versiuni ale motorului 1.5 dCi, de 90 şi 110 CP. Duster beneficiază acum de funcţia Eco Mode, introdusă în gamă odată cu Lodgy şi de un indicator de schimbare a treptelor.

Dacia Duster facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Dacia Duster facelift
1.2 TCe 125 CP Laureate (vers. de top)
125 6.2 n/a 14.700
Skoda Yeti facelift 
1.4 TSI 122 CP Ambition 2WD (bază)
122 6.8 10.5 20.932
Suzuki SX-4 S-Cross
1.6 2WD Start (bază)
120 5.5 11 16.300
Kia Sportage
1.6 2wd Classic (bază)
135 6.8 11.1 17.298
Volkswagen Tiguan
1.4 TSI 122 CP Trend&Fun Bluemotion (bază)
122 6.5 10.9 23.646
Nissan Qashqai
1.6 117 CP Visia (bază)
117 6.2 11.9 17.990
Mitsubishi ASX
1.6 Inform 2WD Di-D 4WD Invite (bază)
117 6.0 11.4 18.490
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (40)

  • Daca lumea se limiteaza la 10-12 mii sa cumpere masina noua, e ok Duster...nu ai ce lua mai bun in banii aia nou. Sa dai 17000 mi se pare o prostie. Peugeot 2008 este in jur de 14000 de euro mai chel asa. 2008 e o masina mult mai buna ca Duster. Se poate lua si un Chevrolet Trax pana in 17000.
    26 72
  • @scrpionul
    trax e la alta clasa....m-am urcat in el....ca dimensiuni interioare mi-a amintit de vechiul meu matiz :)....acum depinde la ce-ti trebuie un suv si ce vrei sa faci cu banii.
    50 10
  • In sfarsit! am asteptat stirea asta cu nerabdare!!!!!!!
    20 11
  • @@scrpionul
    Interesant....sa inteleg ca nu e cine stie ce nu ? Cum era motorul si in primul rand cutia ! Nu am mers cu nici un model de la Chevrolet. Dar am auzit de bine despre el. Cat despre Dacia pot spune ca a evoluat fata de ce era Dacia veche, merge acceptabil dar are niste materiale la interior absolut oribile ! Am mers cu un Duster full (volan imbracat in ,, piele '' cotiera la fel, 4x4. Mirosul de ieftin nu iese din el nici cu braduleti parfurmati nici cu alte deodorante. Manerele de deschis usa sunt mai proaste ca doapele de la pet'uri. Mi-a fost si frica sa trag de el....eram mai mult ca sigur ca se va rupe. Bordul ' chitaie ' la gropi (MASINA NOUA) !! Nu e antifonata bine si se aude in interior tot. Motorul e ok...cutia surprinzator de buna. Deci tehnic e buna ca masina. Dar caroseria este un rebut. Poate ca la facelift au mai rezolvat din probleme.
    18 50
  • E incredibil ce au reuşit francezii cu această marcă ce era foarte aproape de faliment la data preluării pachetului majoritar de acţiuni, în 1999!
    Păcat că ARO nu a avut aceeaşi soartă fericită...
    78 5
  • o masina in care siguranta e 0. nu zic ca nu face banii dar daca nu ti la viata ta...
    12 49
  • Duster
    Are un aer de masina sovietica din anii 80-90, amestecată cu ceva tehnologie de dupa 2005.
    Sigur e buna la trecut prin gropi cu ea.Ptr.cat timp,ramane de vazut.
    16 44
  • @scorpionul negru: Trax este frumos estetic dar antifonare la versiunea diesel cel putin este egala cu zero este chiar mai zgomotos decat vechiul Duster, cam toate persoanele care si-au cumparat au zis asta in plus si revistele specializate au spus la fel ca antifonarea este slaba rau, in afara de asta Duster nu l-as compara cu Trax din cauza ca Trax este net mai mic ca dimensiuni decat Duster!!Nu mai vorbesc de 2008 sunt masinute de oras alea ce treaba au cu Duster??
    28 3
  • Johnny
    e chiar misto noul model. Ba Scorpionule, e vorba si cat de accesibile sunt piesele de schimb si intretinerea, de aceea oamenii aleg dacia, pentru ca n-au bani sa dea pe prostii, trebuie sa le mai ia si mancare la copii. Iar cine isi permite isi ia ce vrea, bamweuri si multe altele. Multi n-au nici macar dacia, pe praful asta din tara noastra ce sa-ti iei? Una e sa ai o dacia si cand dai intr-o groapa cu dacia si ti se indoaie sau ti se rupe ceva si alta e cand dai cu o o alta masina de lux, sunt total alte preturi. La dacie e mai ieftin orice ai zice matale si multi altii.
    42 3
  • Johnny
    Se zice ca Seat 600 a motorizat Spania, eu merg mai departe sa spun ca Dacia 1310 a motorizat o intreaga romanie. Asa ca mai mult respect pentru marca asta, din respect pentru trecut. Si parintii sau bunicii vostri au avut cate o Dacie si chiar nu va inteleg pozitia de critici ai marcii.
    45 7
  • Johnny
    chiar ma bucur ca mai exista marca asta si ca nu au falimentat-o baietasii destepti s-o vanda la kilogram la fier-vechi. E bine ca au luat-o francezii macar fac ceva cu marca asta si ii asigura continuitatea. Ma bucura cifrele vanzariilor care sunt destul de bune pentru ca e o masina acesibila.
    39 3
  • Duster nu-i pentru fitosi. E pentru oameni practici, ce vor confort, robustete si eventual siguranta data de un 4x4 performant, dar nu vor sa plateasca o avere pentru asta. Atat la achizitie, dar mai ales la intretinere.
    Acum discutand mai aproape de topic, noul Duster FACELIFT ii face cinste unui model deja de succes la nivel international. Nu trebuie sa ne spuna niste mascarici, ce este si ce nu este Duster. Stim mult prea bine adevarul.
    78 10
  • Motorul de 1.2 tsi mi se pare cea mai buna imbunatatire adusa odata cu faceliftul. Sunt in cautarea unei masini pana in 15.000, si parca imi face cu ochiul dusterul asta de 1.2...Dar nu stiu, cu 14.700 il iau chelbos.Cred ca o sa astept un pic si sa-l iau SH sau sa caut alta marca SH.
    11 19
  • Pai pretul este pentru versiunea Laureate (de top). Nu o fi cine stie ce dotari dar nici multe nu mai poti pune optional. un dezavantaj ar fi ca e 2WD. Dar si asta depinde de intentia de utilizare.
    3 7
  • @@Gino
    Sunt multe dotari la banii ei, daca e s-o comparam cu ce ofera piata.
    Sistem 4X4 exista. Pentru cine doreste. Nu poti sa bagi 4x4 pe gatul altora, doar pt ca asta-i pachetul care ti se potriveste tie ! Nu fii obtuz.
    12 4
  • @@@Gino
    Nu am facut decat sa subliniez ca cei 14700 euro sunt pentru versiunea de top si nu pt cea cheala cum s-a inteles. Daca ai fi stiut sensul cuvantului "obtuz" nu te-ai mai fi exprimat.
    10 4
  • Degeaba...Abureala....vrajeala si profit!!...Mult plastic si reclama cu gramada...motorul 1,2 Tce e la fel cu 1,2Tsi ...consuma de rupe...va dau zeci de forumuri...in plus se rupe lantul de distributile daca nu e schimbat la 80 mii si operatiunea asta nu e ca la Dacia 1300...ci dureaza ....iar costurile sunt uriase la piese si manopera...De 14.700 euro iei Land Rover sau Nissan Quasquai,X-trail second hand dar in km putini si te tine o viata!!
    6 24
  • Ieftin Ieftin Ieftin,asta e tot ce conteaza?pe la siguranta cand mai umblam?pe cand 5 stele euroncap?cum sa nu fie ieftin daca se moare pe capete in ele?
    5 20
  • Johnny
    UnOarecare, daca vrei siguranta ia-ti nana un tanc pe senile sau un tab taticu. Intreaba-i de siguranta la volan pe dobitocii care au facut noul cod rutier, de i-ti da voie sa bei un 1-2-3-10 pahare de alcool. Siguranta la volan la noi in tara e UN VIS! Poti "crapa" intr-un bolid sau un suv de lux la fel de bine cun poti da ortul popii si intr-o masina mai ieftina!!!
    19 4
  • trax... e facuta doar pt onroad ...abia poti urca o bordura cu ea...
    20 3
  • Are un aspect de zile mari ! Un facelift reusit.
    32 3
  • n-am crezut ca voi spune asta dar... iata ca o spun:
    BAI CAT DE TAMPITI SUNT UNII ROMANI !!! DAIA BAH NU FACEM NIMIC BUN IN TARA ASTA!
    2 12
  • un superb SUV de mici dimensiuni, chiar frumos, la 15 000 eu chiar iti cumperi o masina frumoasa si utila, si scuzati ca sunt cronicar dar masina nu are presuri in poze, frumoasa oricum pentru orice familie medie, pacat ca nu au scos niste motoare mai puternice(150hp)
    13 0
  • Alex Radoi
    Tocmai am incercat configuratorul pe site-ul Dacia. Un Duster full-option cu vopsea metalizata si motorizare dci 110cp costa FIX 19.000eu.

    Faza interesanta: Motorul 1.2Tce este disponibil numai pe varianta de top (Laureate) si NUMAI cu tractiune 4X2!!! ) Am confirmat si cu un consilier Dacia.
    8 3
  • Scrooge@SRT
    Tocmai ca Duster e pentru fitzosi, dar o categorie aparte de ftitzosi. E pentru acele persoane care le plac masinile noi, au un buget mediu sau peste, dar isi doresc din tot sufletelul lor sa detine si ei un "jeep" in viatza asta. Si cum un SUV european sare bine de 20k de euro, Duster e perfect. Arata bine la exterior si se incadreaza in buget. E tot ce conteaza. Iar in privinta faptului ca nu-i vor folosi niciodata abilitatile offroad, ca interiorul e destul de sarac, ca se va "lasa" destul de repede, ca performantele dinamice pe sosea sunt modeste, ca de acelasi buget isi pot lua o compacta europeana nult mai bine finisata....etc. Respect insa Dacia pentru ceea ce este azi si pe acei care cumpara Duster pentru adevarata lui valoare (drumuri proaste, mic offroad...etc)
    7 21
  • @Scrooge, aiurezi ! A dori o masina noua, nu-i un "pacat capital", contrar a ceea ce-si imagineaza cei care au trait din SH in SH toata viata lor... Ok, e alegerea voastra, dar la fel de bine trebuie sa acceptati ca exista oameni la fel de normali ce doresc o masina noua si care sa posede anumite specificatii, cum ar fi abilitatile 4x4 excelente in cazul Dusterului, asta fara a putea fi catalogati fitosi atat timp cat aleg o marca de buget. Nu, noi nu suntem "ofensati" de mirosul si materialele dure la interior pentru ca luam partea buna a lucrurilor: sunt materiale durabile/rezistente in timp & miroase a masina NOUA. Restul diarrhea tale imaginative nici n-are rost s-o comentez. Atata poti, atata dai.
    27 3
  • Scrooge@V
    Daca ai citi comentariul meu cu atentie ai vedea ca nu incriminez faptul ca cineva doreste masina noua. Ba dimpotriva. Eu incriminez faptul ca sunt multi oameni care vor "jeep" desi nu au ce face cu el, faptul ca il vor nou (ma repet e un lucru de laudat, nu mai intelege ce vrei tu) nu ii disculpa de faptul ca il tin in fata blocului si il folosesc numai pe sosea. Am scris ca am toata consideratia pt cei care il cumpara si il folosesc la adevarata lui valoare. Si din nou nu am pomenit de Sh-uri, pt ca de banii lui Duster (ok unul 4x4 mai dotat) poti sa-i cumperi de NOI Focus, Astra, Skoda...etc. Cat priveste limbajul tau eu am o vorba: cu prostul nu-ti pune mintea ca o are odihnita.
    2 12
  • Scrooge@V
    Si pana la urma fiecare face ce vrea cu banii lui, daca ii pute cuiva Dacia ii pute pe banii munciti de el. Eu am avut Logan pe care am dat aproape 9000 de euro. Dupa 5 ani trancanea ca 1310 pe care l-am dat la rabla. Acum am o compacta europeana luata de noua cu un pret cu discount nu departe de Logan full (nu vreau sa dau numele) dar as tine-o si 20 de ani si nu as mai schimba-o cu Logan. Poate daca Logan ar depasi-o ca mecanica si finisaje, dar aici cu siguranta revenim la cei 20 de ani de care vorbeam
    2 12
  • @Scrooge
    Sunt niste prejudecati prostesti ce ai tu, cu reminiscente, amintiri de pe vremea cand Opel Frontera era "jeep", insa paralela e absurda pt ca Frontera era vazut de amatori ca "the ultimate luxury offroader", calitativ mult peste Aro sau "caruta" numita 1310 la acea data (deci lucruri proaste facute de romani in mentalitatea mioritica). In timp s-a dovedit ca adevarata caruta, era de fapt Frontera, una dintre cele mai proaste masini facute vreodata de Opel in toata istoria sa.
    Duster nu e insa privita ca o masina de lux in mentalitatea populara, ci una cu un raport calitate / pret foarta bun. Si prin calitate putem intelege confort, spatiu, echipamente, performante, abilitati offroad etc.
    Si stai tu linistit ca Duster-ul e destul de inchegat, l-am condus suficient de mult timp ca sa stiu ce vbesc. Nu trancane pe drumurile romanesti mai mult decat ar face-o un Volkswagen sau Hyundai sau oricare alta masina de volum, mai scumpa de 2-3 ori decat un Duster. Atata timp cat o intretii, n-ai nicio treaba cu Duster. E foarte fiabila masina. Bine trebuie sa-l ai ca sa stii ce vbesti, dar cum tu esti doar un alt romanas tipic, bagator de seama, nu faci decat sa-mi creezi amuzament...un circar.
    20 3
  • Alex Radoi
    Sunt curios cine este inaptul care mi-a dat negativ. Nu e nicio jignire. Chiar nu esti apt sa folosesti un amarat de configurator? Esti demn de mila...
    3 5
  • PS:
    Daca cineva cumpara un Duster, il cumpara pentru ca are o necesitate. Nu poti sa-l bagi in aceeasi oala cu Focus, Astra etc doar prin prisma pretului. E prostie curata! Sunt oameni si oameni ! Adica cu ce drept sa impui tu ce nevoi are, ce sa gandeasca, ce sa faca pe banii lui??
    De aia exista clase / segmente. Ca sa poti alege ! Ce am eu nevoie la suma de care dispun? Asta, asta si asta! Ma duc, platesc! Nevoie satisfacuta! Punct.
    23 2
  • Esti acelasi neam slab la minte ca V (daca nu cumva esti aceeasi persoana). Eu tocmai asta spun ca sunt o gramada care nu-l cumpara din necesitate ci doar ca sa "aibe un 4x4" pe care-l nu-l vor folosi niciodata. Daca mi-a fi citit cu atentie comentariul ai fi vazut ca am scris "am toata consideratia pt cei care il cumpara si il folosesc la adevarata lui valoare". Dar cum esti invatat sa citesti pe sarite titlurile din ziarele celor in autobuz nu ma mira ca scrii ce scrii. Am un prieten cu multi ani de scoala chiar care si cumparat Suzuki SX 4 4x4. I-am zis "bravo, inseamna ca mergi des in zone in care ai nevoie de tractiunea integrala". A inceput sa rada, a zis ca doar a vrut doar un 4x4, fara un scop anume. Si ca el sunt multi, de aia am scris cele de mai sus.
    3 12
  • Ai punctat perfect cu Frontera, mai bine nici ca se putea. Duster este Frontera zilelor noastre. Am mers si eu cu Duster, am prieteni de la o companie de dezvoltare petroliera care le folosesc in flota, si sunt de aceeasi parere cu tine. Dupa 2 ani de folosinta, toti au cerut schimbarea lor cu Octavia.
    2 14
  • vroiam sa scriu "sunt de aceeasi parere cu MINE", ca daca ar fi fost cu tine nu mai cererau schimbarea.
    1 12
  • @Scrooge (oare de ce imi suna a nick de mascarici de 16 ani?) asa-zisele tale "sondaje" nu fac nici cat o ceapa degerata. Un sistem 4x4 inteligent e util si altfel decat ptr offroad, mai exact pentru cresterea sigurantei in toate conditiile de drum ( ploaie,zapada etc.)
    Sa "aibe" zici? Esti la granita dintre semi-analfabetism si filistinism. Imi pierd vremea. Chiar nu mai am ce discuta cu elemente ca tine.
    16 1
  • Scrooge
    jargonul "aibe un 4x4" era special scris intre ghilimele aluzie la meltenii care vor "jip" fara un scop anume . Dar un redus ca tine care viseaza noaptea ca umbla cu cartea de gramatica pe post de Biblie nu prea poate sa inteleaga.
    1 10
  • Scrooge
    oricum m-am convins ca acest forum e plin de angajati (direct sau indirect) ai Dacia. Cine a avut aceasta masina stie foarte clar cu ce se mananca. Dupa cum am spus sunt pentru Dacia, dar cum cineva critica aceasta marca, cum este pus la zid si facut albie de porci si fan SH-uri resturnate. Dacia s-a mai europenizat, dar romanii din jurul ei tot mentalitate comunista au. Pacat
    1 11
  • Johnny
    Scrooge, esti pus la zid ca esti d......oc, nu de alta. Una e sa-ti iei o masina noua si alta e sa-ti iei o vechitura pe care mai dai o data pretul ei cu care ai cuparat-o ca s-o faci utilizabila. O masina second hand nu va fi niciodata peste una noua!!! Cand despre masinile din gama dacia, la modelele cele noi chiar n-ai ce sa le gasesti defecte. Dusterul este cel mai ieftin suv, si e pentru cei care chiar le terbuie asemenea masini si nu au un buget mai mare pentru altceva mai bun. Cei care cumpara dacia nu o cumpara pentru lux, o cumpara pentru necesitate si pentru a ajunge din punctul A in pct. B, deci nu se asteapta la interior din piele alba si lemn. cant despre materiale proaste de interior se gasesc si in alte masini mai scumpe. Nici nu stiu cam sa-ti explic mai bine de atat, sper ca ai inteles pana la urma si tu.
    12 1
  • Scrooge
    @JOHN (nume de valet umil in viata reala dar guraliv pe internet) parca scriai in postul anterior "Chiar nu mai am ce discuta cu elemente ca tine" :))))))))))))), vad ca neuronul tau persista . Nu am vorbit niciodata de sh-uri, ci doar am zis ca asa esti caracterizat daca te iei de Dacia. Deci am avut Logan din 2006, ai mei inca au din 2005, concluzia la ambele masini: TROACE (nu vb de finisaje ci de mecanica si mod de condus), cand o mai conduc pe cea din 2005 am sezatia de vechea 1300. Deci vb din experienta, canta te rog la alta masa. Astea noi e posibil sa fie mai bune, dar dupa ce m-am ars nu-mi mai trebuie. Vine si vreme schimbului a celei din 2005, deja am pe lista un KIA RIo sedan NOUA, iar pretul e doar cu cateva sute de euro mai mare decat al Loganului.
    1 10
  • @Johnny
    Ai un vot pozitiv din partea mea, dar dupa cum stii prostia n-are limite, asa ca cel mai bine e sa-l ignori.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru