Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Joi, 09.01.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua Dacia Bigster poate fi comandată în România. Disponibil în patru niveluri de echipare, noul SUV de segment C pornește de la 23.000 de euro, cu TVA inclus.

După o lungă așteptare, Dacia a prezentat noul Bigster în luna octombrie 2024, cu ocazia Salonului Auto de la Paris. SUV-ul de segment C marchează mai multe premiere pentru constructorul de la Mioveni, inclusiv prezența unui hayon acționat electric și a unui plafon panoramic.

Acum, noul Bigster poate fi comandat în România. Primele exemplare vor ajunge în reprezentanțe în primăvara anului curent.

Clienții au la dispoziție patru niveluri de echipare: Essential, Expression, Extreme și Journey, ultimele două fiind complementare și având preț echivalent.

PLAFON PANORAMIC ȘI HAYON CU DESCHIDERE AUTOMATĂ

Așa cum bine știi de la Duster, spre exemplu, versiunea Extreme este destinată amatorilor de ieșiri în natură, tocmai de aceea are câteva dotări specifice, cum ar fi plafonul panoramic cu deschidere electrică și funcție oscilobatantă, bare de pavilion modulare, sistem Hill Descend Control și covorașe din cauciuc în echiparea de serie.

De cealaltă parte, Bigster Journey se adresează clienților interesați de confort și de călătoriile lungi.

Propune, printre altele, o caroserie în două nuanțe (plafonul de culoare neagră), hayon cu acționare electrică și scaun șofer cu reglaje electrice.

Bigster mai semnează o premieră și anume o culoare exterioară nouă, denumită Albastru Indigo.

MOTORIZĂRI ELECTRIFICATE CU PÂNĂ LA 155 CP

Cele mai notabile sunt, desigur, motorizările, toate electrificate. Pentru prima oară în gama Dacia, motorul TCe 140 combină un motor de 1.2 litri, pe benzină, cu 3 cilindri, cu un sistem mild hybrid la 48V.

Apoi, avem versiunea Hybrid 155 care are la bază un motor de 1.8 litri, aspirat natural. Ea vine în compania unei transmisii automate și este disponibilă începând cu nivelul de echipare Expression.

Sistemul de tracțiune integrală poate fi comandat numai alături de motorizarea TCe 130, și ea alăturată unui sistem mild-hybrid la 48V. Singura transmisie disponibilă este cea manulă cu 6 rapoarte.

Ulterior, gama va fi completată de versiunea ECO-G 140. Motorizarea combină carburația mixtă benzină/GPL cu un sistem mild-hybrid la 48V.

În România, noua Dacia Bigster pornește de la 23.000 de euro, cu TVA inclus.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Dacia Bigster
PREŢ
(€ cu TVA)
Cu Automată  
cu 4x4

ECHIPARE Essential
TCe 140 140 CP
- Nm
23.000 - -
ECHIPARE Expression
TCe 140 140 CP
- Nm
24.400 - -
TCe 130 4x4 130 CP
- Nm
- - 26.900
Hybrid 155 155 CP
- Nm
- 27.900 -
ECHIPARE Journey
TCe 140 140 CP
- Nm
26.000 - -
Hybrid 155 155 CP
- Nm
- 29.500 -
ECHIPARE Extreme
TCe 140 140 CP
- Nm
26.000 - -
TCe 130 4x4 130 CP
- Nm
- - 28.500
Hybrid 155 155 CP
- Nm
- 29.500 -

Echiparea de bază include, printre altele, jante din aliaj, de 17 inch, lumini de zi LED, tapițerie specifică Essential, de culoare neagră, instrumentar de bord digital, de 7 inch, ecran central de 10 inch pentru sistemul multimedia, consolă centrală joasă, fără cotieră, aer condiționat cu reglare manuală și volan îmbrăcat în piele sintetică.

Așa cum spuneam, primele exemplare vor ajunge în reprezentanțe în primăvara anului curent.

via Dacia

Comentarii (28)

  • o ciudatenie avand in vedere ca versiunea 4x4 poate fi doar cu cutie manuala si motor benzina cu 3 cilindri. Macar o cutie automata sa fi avut.
    asta spune totul despre respectul pentru clienti pe care il are dacia inanul de gratie 2025. din partea mea duca-se !
    40 15
  • stiu ca nu ma pot abtine dar ... fosta generatie duster incepea in 2018 de la 13 mii de euro.
    Asta de azi incepe de la 23 de mii de euro .
    intrebare catre Dacia ? Ce reprezinta cei ZECE mii de euro in plus ? cele 2 locuri din spate ?
    Cam scumpe totusi !
    39 13
  • @nsrei
    Constat ca faci progrese.
    Ai reusit in doua interventii consecutive sa omiti a osândi în public modelul Sandrider.
    Chapeau !
    8 31
  • @10.34

    Să compari prețurile din 2017 vs. 2025 și Duster 2 cu Duster 3 și să ajungi la concluzia că diferența este de 2 locuri în plus denotă că ai cunoștințe tare profunde în domeniu...
    14 36
  • @nsrei Daca ai invata sa citesti...asta este Bigster in clasa C mai mare si mai echipat de la 23.000 nu este Duster in clasa B mai mic si mai putin echipat care incepe de la 19.000. Dar e greu, stiu, cartea e grea in 2025.
    8 30
  • nsrei e atât de pornit anti-Dacia ca uită să mai gândească. Le zice direct din ficat.
    7 35
  • Preturile arata decent pentru cata masina primesti si la cum arata piata in momentul de fata. Greutatea e surprinzator de mica pentru un SUV de aproape 4.6m: ~1400kg. Motorizarea de baza (14o cai 230Nm) ar trebui sa se descurce suficient de bine cu gabaritul masinii. Eu am 1.6 160 de cai 240Nm pe o masina de 1.7 tone cu atutomata cu convertizor si se misca la limita decentei.
    Per total pare o masina reusita.
    Motorizarea de luat e categoric ECO-G mai ales la cat costa combustibilii cam prin toata Europa.
    5 11
  • pentru soferii de camion,tractoristi, mecanicii de locomotiva,vaporenii de apa dulce, pilotii de reactor ,n-are varianta?? ei mai mulg azi un bidon, maine un borcan...
    6 8
  • numai aparatori de dacie, suv-eranisti pe aici
    E buna Dacia domnule ca are tabla multa , cu toate ca e foarte usurica. Land cruiser e cu o tona mai grea , ca tot nu ma pricep la masini. O fi bine o fi rau ? Care o fi mai "SUV" , usurica Dacia sau greoiul offroader Land cruiser ?
    Acuma aparatorii daciei o sa mi sara in cap ca comparam mere cu pere. Asa-i dar ambele sunt fructe, corect ?
    32 10
  • @nsrei
    Ținând cont de ce scrii și în ce hal scrii tu ești mai rău decât suveraniștii. Vreo 2-3 clase mai puțin.
    6 33
  • @nsrei
    E site manipulator de samsari. Dacia și BEV sunt de bază, toți avem nevoie de ele prin garsoniere. :))))))
    12 2
  • Am mers de curând cu noul Duster 4x2 cu 2 tipuri de motorizări. Cu motorul de 1,2 benzina cutie manuala, sincer motorizarea este suficienta pentru un om normal, mie mi-a plăcut. Si cu 1,6 hibrid, aici pentru mine nu este OK, odată ce sistemul hibrid se oprește, mașina, mi se pare ca nu are suficienta putere. Sper ca motorul de 1,8 aspirat sa aibă o prestație îmbunătățită pentru acest subiect. Preturi nu are sens sa mai compar, toate s-au scumpit, bonus noi reglementari impuse.
    Aștept cu interes sa încerc noul hibrid, sincer, daca l-ar pune si pe STEPWAY as cumpăra (BIGTER, Duster sunt mașini prea mari pentru nevoile mele, la servici conduc un Jogger hibrid, consumul redus in oraș merita)
    NB: Interiorul la noul Duster este o evoluție in sensul bun, design exterior nu mă da pe spate, dar lucrul acesta este subiectiv (deci nu trebuie luat in considerare)
    6 18
  • oricine
    La prima vedere constat niște ciudățenii inginerești , dar probabil e capul francezilor că le au și ei. Motor în 3 cilindri și jante de 17. Sunt curios cum se comportă la depășiri interzise (adică peste 100 km/h) când trebuie să depășești tiruri ucrainiene pe E 85.
    12 5
  • Băi dar ce s-au activat mânuțele.

    userul nsrei are back-up nu glumă :))

    Măcar ești/sunteți plătit/plătiți?

    Constat aici o prezență constantă a două curente foarte vehemente, de parcă existența lor depinde de postarea pe Automarket.

    1. Curentul celor anti Dacia.
    2. Curentul pro electrice (cu orice preț)

    Cred că de fapt sunt sunt cam aceiași.
    Steag cu curcubeu și cu ucraina nu puneți?
    4 20
  • Banditos
    "Motor în 3 cilindri și jante de 17"

    Imi scapa ceva in logica propozitiei.

    @ignis... calm, vor fi inlocuite de steagul MAGA.
    6 9
  • gata, hai ca a aparut pe interval cocalarul taximetrist hater de dacia, sa-l mantuiasca pe @nsrei, acum toate aberatiile ii sunt validate si inverzite. cat de penibili sunteti bai cazangiilor, va roade invidia pe succesul dacia, de parca indirect n-ati beneficia si voi ca marca asta produce in romania si genereaza aici venituri. sunt satul pana-n gat de fitele voastre de jerpelosi si fomisti.
    7 14
  • @Banditos

    ... ei, cum? Simplu: 17 nu împarte exact la 3.
    5 13
  • Andrei
    OK, o masina cu 7 locuri ar trebui sa aiba si un motor mai potent, nu e vorba de facut depasiri nebunesti, ci de faptul ca acea rezerva de putere iti poate oferi siguranta, fara a mai aduce in discutie confortul soferului si al pasagerilor. E o masina gandita sa fie plina cu pasageri si bagaje.
    4 8
  • mai bine 16" ca se imparte la 4.
    Ca sa nu ziceti ca am ceva cu dacia.
    Dacia duster generatia veche avea motoare in 4 cilindri si chiar am mers cu 1.5dci pe un drum de exploatare adicatelea mai pe camp asa.
    Era o masina corecta si foarte buna / confortabila pentru drumuri proaste.
    Insa noul Duster , cu toate aditionalele de siguranta si depoluare este o masina mai putin buna decat cea veche.
    Vom vedea, totusi...
    13 4
  • Banditos
    @ds

    Ma gandeam ca la nivelul lui 2025, pe un site despre masini, au disparut prejudecatile infantile.

    sau probabil ca ii da cu...virgula
    4 11
  • @ Banditos
    Am văzut azi o fotografie cu șefa echipei care a scris programul pentru aselenizare. Bibliorafturile puse unul peste altul o depășeau in înălțime.
    Acum gândește-te că vin niște unii și contestă că oamenii au ajuns e lună. Așa că discuția despre prejudecăți infantile este mult mai profundă. :)))
    8 14
  • @ignis
    Curentul anti-electrice nu îl constați sau din asta faci tu parte și nu se pune?
    1 1
  • Nu știu dacă e taximetristul bronzat PWC cel cu voturile fluviu. E posibil sa fie tiristul care scuipă semințe pe SUV-urile noastre. Sau, cine știe, un analfabet care se exprimă și el cum poate, cu voturi căcălău.

    La subiect: in opinia mea modelul ăsta se va vinde foarte bine în vest. Nu știu dacă și în România. Dar pentru vestici e fix ce vor: spațiu, calitate cât de cât (interiorul pare mai bun decât la Volvo EX30 sau ID3, cel pre-facelift), versatilitate și echipamentul de baza în anul 2025.
    De altfel o statistica foarte grăitoare e că în UK Duster se vinde în echiparea de top și foarte puțin în cea de bază. Clienții vestici par dispuși sa plătească în plus pentru o echipare mai bună dar nu le place să plătească mai mult la alte branduri pentru ceea ce primesc pe o Dacia.
    Acum multi ani când s-a lansat Dacia aici erau multe discuții despre fiabilitate, dar spre cinstea lor Dacia a întors pe dos discuțiile astea cu mașini fiabile și service-uri bune și ieftine. Acum apare prin partea de sus a clasamentelor de fiabilitate.
    7 14
  • @mizerii dacia
    Un motor la limită nu înseamnă doar depășiri și confort, ci și un minim de fiabilitate. Dacă tragi de drujbă, te lasă în drum cu frigiderul gol. :)))))))))))
    12 3
  • Jian de la Calafat
    Ce-ar fi mers un Diesel....
    Mănușă îi venea dCi-ul de 190 CP.
    5 2
  • A intrat pe fir tiristul semințar/taximetristul bronzat. Ia uite ce popular e!
    4 1
  • Au revenit trolii infecti. Cine ataca Bigster are multe manute verzi, cine apreciaza masina are multe manute rosii. Ce penibili sunt!
    1 0
  • Dacia trebuia sa intre și-n acest segment, motorizările nu sunt wow pentru c-ar fi lovi prea mult în Renault, pentru România este suficient Duster, dar Bigster va puncta la export în primul rând, preturile sunt măricele pentru Est, dar între un Bigster de 27k și un Spring de 20k, oare care pare rezonabil ?
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru