Acum că am aflat cât costă noul Citroen C4 X la noi în țară, hai să vedem cât trebuie să scoată din buzunare românii dacă vor versiunea electrică a modelului francez. Adică e-C4 X.
Știm că vine echipat cu un singur motor electric, capabil de 136 CP și 260 Nm, suficient pentru a ating 100 de km/h în 9.5 secunde (cu modul Sport activat). Pachetul este completat de o baterie de 50 kWh care permite o autonomie de până la 360 de kilometri.
La o stație rapidă, de 100 kW, bateria ajunge la 80% din capacitate în 30 de minute.
În România, noul Citroen e-C4 X este disponibil în 2 niveluri de echipare: Feel Pack și Shine. Cea mai accesibilă versiune pornește de la 43.900 de euro cu TVA inclus.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Citroen e-C4 X |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Feel Pack | ||
Electric |
136 CP 260 Nm |
43.900 |
ECHIPARE Shine |
||
Electric |
136 CP 260 Nm |
46.300 |
Echiparea standard include, printre altele, jante de 18 inch, tapițerie mixtă, faruri Eco LED, display central de 10 inch pentru sistemul multimedia, instrumentar digital de bord cu ecran de 5.5 inch, suspensie cu amortizare hidraulică, scaune Advanced Comfort și volan îmbrăcat în piele.
via Citroen
Masina electrica 43.000, 6000 componente, din care bateria e ccca 5000 euro( 100 euro/Kw);
Nu inteleg...
Estimez că nu vor avea nicio problemă cu semiconductorii.
Cum să dai banii pe așa ceva?
Deci aceeasi masina, dar mai proasta, pe baterii, costa cu 20.000 de eur in plus. Bai, mai e cinva normal in lumea asta???