Prețuri Citroen C5 X în România: modelul francez pornește de la 31.500 de euro

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 27.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Citroen C5 X este disponibil în România. Modelul producătorului din Hexagon pornește de la 31.500 de euro cu TVA inclus și poate fi comandat inclusiv cu motorizare plug-in hybrid.

Francezii de la Citroen au lansat noul C5 X la începutul lunii aprilie. Inspirat de conceptul CXperience din 2016, modelul din Hexagon impresionează cu o caroserie de tip fastback, jante de dimensiuni mari și o semnătură luminoasă în forma literei V.

Acum, noul Citroen C5 X poate fi comandat și în România. Disponibil în două niveluri de echipare (Feel Pack și Shine), acesta este disponibil cu două motorizări pe benzină, dar și în versiune plug-in hybrid. Indiferent de alegerea făcută, C5 X este echipat în standard cu o transmisie automată cu 8 rapoarte și tracțiune față.

Cel mai accesibil C5 X costă, la noi în țară, 31.500 de euro. Sub capotă ascunde motorul de 1.2 litri PureTech, care dezvoltă 130 de cai putere.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Citroen C5 X
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Feel Pack
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
31.500
1.6 Plug-in Hybrid 225 CP
360 Nm
45.000
ECHIPARE Shine
1.6 PureTech 180 CP
250 Nm
35.900
1.6 Plug-in Hybrid 225 CP
360 Nm
47.500

Lista cu dotări a nivelului de echipare Feel Pack (adică cel de bază), include jante de 19 inch, faruri LED, tapițerie mixtă, scaune Advanced Comfort, volan îmbrăcat în piele, climatizare automată pe două zone, sistem multimedia cu navigație și display central de 10 inch, instrumentar de bord digital cu ecran de 7 inch și suspensie cu amortizare hidraulică progresivă.

Printre sistemele de asistență de la bord regăsim cameră video pentru mersul cu spatele, senzori de parcare față/spate, avertizor depășire involuntară bandă de rulare, alertă risc coliziune, recunoaștere extinsă indicatoare rutiere și Emergency Braking cu Alertă atenție șofer.

Versiunea plug-in hybrid vine echipată cu un motor de 1.6 litri, pe benzină, și o unitate electrică (110 cai putere).

Ansamblul dezvoltă în total 225 de cai putere, iar autonomia în modul full electric ajunge la 55 de kilometri.

Bateria are o capacitate de 12.4 kWh, iar la o priză de încărcare de 7.4 kW repriza 0-100% durează o oră și 40 de minute.

Noul CITROEN C5 X vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Citroen C5 X
1.6 PHEV Feel Pack
225 1.3 7.9 45.000
Volkswagen Passat Alltrack
2.0 TDI DSG 4Motion
200 6.1 N/A 39.255
Skoda Superb Scout
2.0 TDI DSG 4x4
200 6.1 8.1 44.013
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via BMW

via Citroen

Comentarii (18)

  • consumul e problema
    3 6
  • deci daca merg de la Buc la Cluj scot 1.3 la suta?
    9 3
  • Aia cu consum de 1.3 sa o creada mutu! Doar in laborator sau doar cativa km. Cand pleci la drum lung cu barca asta, motorasul de 1.6 trebuie sa traga si caroseria si bateriile. Si numai 1.3 la 100 km nu o sa vezi. Poate 10 la 100 km in cazul fericit.
    14 4
  • Frumoasă!
    Dar nu înțeleg de ce numiți principali concurenți două modele TDI? Poate concurenți la dimensiuni sau la preț. Altfel de ce am face comparație între un TDI de 2.0 l cu un 1.6 PHEV benzină. Spre exemplu, eu nu m-aș mai întoarce niciodată la diesel în detrimentul unui benzinar, pe deasupra și phev. Clar, sunt două tabere diferite.
    Și tot ca o opinie personală, de la Skoda aș fi ales pentru comparație o Skoda Superb iV
    15 4
  • Nimic special ca design, parca au ramas blocati in trecut...cotet. As alege oricand Alltrack cu TDI de 200CP.
    14 23
  • @jiji nu stiu daca traim in acelasi univers, daca masina asta nu arata intr un fel special, iar un alltrack e varf de lance in materie de design modern :)) puteai sa spui orice alta marca si ar fi fost o afirmatie care poate sta fi apreciata ca pe o parere ce tine de gust. Insa e lucru bine stiut ca vw nu are designeri si ori refoloseste ce au desenat cei pe care i a dat afara acum 15 ani, ori folosesc vreo secretara fara pic de gust sa le deseneze modelele noi (cele electrice, golf 8 etc.)
    17 0
  • O afirmatie care poate fi apreciata ca o parere*
    2 0
  • Edikkk
    Maşina arată OK este şi versiunea PHEV dar nu se arată range şi nici în cât încarcă.
    3 5
  • @Edikkk
    Scrie clar: "Ansamblul dezvoltă în total 225 de cai putere, iar autonomia în modul full electric ajunge la 55 de kilometri.
    Bateria are o capacitate de 12.4 kWh, iar la o priză de încărcare de 7.4 kW repriza 0-100% durează o oră și 40 de minute."
    4 0
  • Prea sofisticată pt gusturile românilor
    8 2
  • unualtu
    @jiji - sa zici ca Passat-ul arata mai bine ca Citroen-ul asta, e ca si cum ai zice ca Dacia Spring are autonomie mai mare decat un Renault Zoe.

    Passat-ul ala are acelasi design de 7 ani, cel putin. E cel mai comun design pe care il putea scoate un constructir.... Dar gusturile nu se discuta. Si sa preferi un diesel in detrimetrul unui PHEV, aia e o aroganta imensa, avand in vedere ca motorizarile nu au nimic in comun.
    14 2
  • Seriff
    @unualtu Pai hai sa comparam cu un diesel, uite compar eu, diesel-ul ala de passat scos acum 7 ani are o autonomie de 1200 km testat de mine personal, consuma 4.5/100 la drum lung, are o gramada de cuplu, masina merge excelent.
    Acest phev in afara ca merge electric in oras e fix 0 in rest, e o masina grea, la drum lung consuma 10, iar autonomia totala e de vreo 500-600 km maxim, adica daca le compari e sub acel diesel, dar na salveaza planeta.
    8 7
  • @Seriff ce relevanta are autonomia cand vorbim de combustibili fosili? Te doare mana sa pui benzina la fiecare 600 km in loc de 1000? :)) cat despre drum lung, iarasi, ce relevanta are? Iti iei masina ajustata pentru eficienta a max 4-5 drumuri lungi pe an sau ajustata pentru eficienta zilnica unde majoritatea merg max 30 km?
    7 3
  • Edikkk
    Mulţumesc ds, ai dreptate.

    55 km mmm.. pentru un prim model, este ok

    viteza este la priza de 230V ceea ce e ok, posibil deci la cea de 50 kw să se încarce sub 20 de minute
    ceea ce este iar ok

    Mulţumesc din nou
    6 2
  • Seriff
    @liviu, pai nu ma doare mana, dar ma doare buzunarul, fiindca masina aia nu o sa consume 4 la drum lung cat consuma un Passat diesel, am testat Outlander Phev la drum lung, la 130 consuma 9, masina fiind foarte grea, asa ca Passatul ala diesel e net superior, nu tragi dupa tine o baterie foarte grea si nici nu te doare capul.
    Una e sa alimentezi de 350 lei si sa faci 1000 km, alta e sa faci 600.
    2 1
  • Pentru unii iarba este albastră, și nu o să-i poți scoate din obsesie. Spune merci ca-ți funcționează creierul și da-le pace cu barca prin oraș. Dacă asta este mașină de oraș pentru unii, înțelegem de ce cred că iarba este albastra… doar atâta pot :(
    3 1
  • masina asta se fabrica doar in China.
    0 0
  • E frumoasa, fara discutie, are materiale care se bat lejer spre premiu, dar...cruise control pe bat? Chiar nu reuseau sa il puna pe volan? Apoi, da, ansamblul motor termic-motor electric e interesant. Partea mai putin ok e faptul ca bateria e exagerat de mica. Ok, in loc sa mearga full electric, fa-l sa mearga doar hibrid dar autonomia reala la drum lung la o viteza de 140 km/h sa sara de 1000 km. Consumul de benzina sa fie undeva la 5-7% si va fi lovitura de vanzari. Asa, ramane o masina frumoasa si cat de cat practica. Insa cu un consum mare la o autonomie destul de mica.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru