Citroen C5 Aircross a primit la începutul acestui an un facelift. Îmbunătățirile sunt mai degrabă estetice și includ o parte frontală redesenată, dar și un habitaclu revizuit.
Acum, modelul francez poate fi comandat în România. Clienții de aici au la dispoziție trei niveluri de echipare: Live Pack, Feel și Shine. Ca motorizări, oferta include atât propulsoare convenționale cât și un sistem de propulsie plug-in hybrid cu 225 de cai putere.
Amatorii de agregate pe benzină vor putea opta pentru unitatea de 1.2 litri, cu 130 CP. Aceasta vine alături de o transmisie manuală sau de una automată cu 8 rapoarte.
De cealaltă parte avem motorul diesel de 1.5 litri cu 130 CP, acesta putând fi comandat numai cu transmisie manuală cu 8 trepte.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Citroen C5 Aircross facelift |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | ||
ECHIPARE Live Pack | |||
1.2 PureTech |
130 CP 230 Nm |
27.700 | - |
ECHIPARE Feel |
|||
1.2 PureTech |
130 CP 230 Nm |
28.600 | - |
1.5 BlueHDi |
130 CP 300 Nm |
- | 32.200 |
1.6 PHEV | 225 CP 300 Nm |
- | 43.700 |
ECHIPARE Shine |
|||
1.2 PureTech |
130 CP 230 Nm |
- | 34.401 |
1.5 BlueHDi |
130 CP 300 Nm |
- | 36.300 |
1.6 PHEV | 225 CP 300 Nm |
- | 46.201 |
Cel mai accesibil Citroen C5 Aircross facelift (1.2 litri, manuală, Live Pack) pornește în România de la 27.700 de euro, cu TVA inclus. LED, lumini de zi LED, senzori de parcare spate, jante cu diametrul de 17 inch, pachetul Color Glossy Black și ecran central de 8 inch.
Lista cu dotări include, printre altele, aer condiționat manual, faruri ECOSuspensia Citroen Advanced Comfort și pachetul Safety sunt și ele standard pe versiunea de bază.
Noul Citroen C5 Aircross facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Citroen C5 Aircross facelift |
130 | 6.1 | - | 27.700 |
Peugeot 3008 facelift 1.2 benzină |
130 | 6.2 | - | 28.739 |
Hyundai Tucson 1.6 benzină |
150 | 6.1 | 10.3 | 25.418 |
Volkswagen Tiguan facelift 1.5 benzină |
130 | 5.5 | - | 24.856 |
Nissan Qashqai 1.3 benzină, MHEV |
158 | 6.9 | 9.9 | 31.160 |
Skoda Karoq 1.5 benzină |
150 | 5.3 | 8.9 | 24.051 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Citroen
Păi dotările astea le găsești și la Sandero (și climatronic, nu AC manual) inclusiv lumini de zi LED și cameră video parcare, la pachetul Comfort, pe la vreo 15-16.000
Mai au puțin și or să introducă la dotări și senzor temperatură exterioară sau centuri de siguranță în trei puncte.
Același motor, cu aceeași putere și același nivel de echipare (posibil ca la facelift să fie 2-3 dotări neglijabile băgate în standard....cine are timp poate compara).
Iată deci prețul de pornire 21 600 când lumea era "normală" și iată prețul de 27 700 acum când lumea e "bolnavă" și dementă.
Păcat......se găsea anul trecut și acum doi ani prin Rabla + discountul oficial la 18 000 și ceva - 19 000 de euro ..... preț foarte bun, de bătut Dusterul la fundulet.
Hiperinflatia aduce consternatia. ( Și nu e decât începutul).
Stați să vedeți prețuri la Bigster .....va fi prima Dacie care va depăși pragul psihologic de 30 000 de euro cu ceva mai multe dotări.
Surpriza pt mine e pretul cel mai mic din lista aia pentru Tiguan... Interesant...
Intrebarea e ce om normal la cap ar alege Citroen in 3 cilindrii cu motor de 1.2 in locul unui Tucson care, culmea e si mai ieftin.
"Scump, stati asa sa venim si noi!" Gen..."Hold my beer" :))
Cum să dai atâția bani pe o mașină cu motor penibil?
Stii tu ceva, ce noi nu stim?
Citroenul e un stindard al fiabilitatii?
E ca un pui de aprozar pus pe steroizi :)))