În vara lui 2020, Citroën a publicat detaliile despre noua generație a hatchback-ului compact C4. Sunt disponibile cinci versiuni pe benzină de până la 155 CP și două variante diesel de până la 130 CP, în timp ce versiunea electrică ë-C4 oferă 136 CP și are o autonomie de 350 de kilometri.
Constructorul a publicat acum și lista de prețuri pentru piața din România. Noul C4 pornește de 19.400 euro pentru echiparea Feel, motorul pe benzină de 1.2 litri cu 130 de cai putere și cutia manuală cu șase trepte.
Versiunea de bază Live Pack, cu același motor dar 100 CP, va fi disponibilă începând cu luna mai și va costa 16.400 de euro. Cea mai scumpă versiune pe benzină (1.2 litri benzină cu 155 CP) costă 25.600 de euro, fiind disponibilă pentru clienți din februarie.
În ceea ce privește motorizările diesel, prețurile pornesc de la 20.400 de euro (1.5 litri, 110 CP), dar versiunea cu nivelul de echipare Feel va fi disponibilă în mai 2021. Pentru moment, clienții care doresc un C4 diesel pot plăti 24.900 de euro pentru echiparea Feel Pack și motorul de 1.5 litri cu 130 de cai.
Versiunea electrică Citroën ë-C4 costă 35.900 de euro, pe nivelul de echipare Feel.
Din luna mai va fi introdusă și echiparea Live Pack, care pornește de la 34.900 de euro.Citroën ë-C4 oferă un motor electric cu 136 CP și 260 Nm, baterie de 50 kWh, autonomie de 350 de kilometri și reîncărcare la o priză DC de 100 kW în 30 de minute.
Citroën C4 | Echipare | Motorizare | Transmisie | Preț cu TVA (Euro) | Disponibilitate |
Benzină | Live Pack | 1.2 100 CP | M6 | 16.400 | Mai 2021 |
Benzină | Feel | 1.2 100 CP | M6 | 17.900 | Mai 2021 |
Benzină | Feel | 1.2 130 CP | M6 | 19.400 | Decembrie 2020 |
Benzină | Feel | 1.2 130 CP | AT8 | 21.100 | Decembrie 2020 |
Benzină | Feel Pack | 1.2 130 CP | M6 | 21.200 | Decembrie 2020 |
Benzină | Feel Pack | 1.2 130 CP | AT8 | 22.900 | Decembrie 2020 |
Benzină | Shine | 1.2 130 CP | AT8 | 24.300 | Decembrie 2020 |
Benzină | Shine | 1.2 155 CP | AT8 | 25.600 | Februarie 2021 |
Diesel | Feel | 1.5 110 CP | M6 | 20.400 | Mai 2021 |
Diesel | Feel Pack | 1.5 130 CP | AT8 | 24.900 | Decembrie 2020 |
Electric | Live Pack | 136 CP | AT | 34.900 | Mai 2021 |
Electric | Feel | 136 CP | AT | 35.900 | Decembrie 2020 |
Electric | Feel Pack | 136 CP | AT | 37.400 | Decembrie 2020 |
Electric | Shine | 136 CP | AT | 38.900 | Decembrie 2020 |
Via Citroën
Apoi masinile actuale sunt (din pacate) mult mai tehnologizate chiar din variantele de baza. Tehnologia asta costa si costul se regaseste in pretul masinii.
Cea mai ieftina varianta va fi 16400 euro ceea ce ar putea insemna 15k euro cu o mica reducere. Nu-i mult, nu-i putin si nici 12-13k euro nu-i. Din pacate.
Sudori plăcute
Ma asteptam la altceva.
Un exemplu, ceva? Nu de alta, dar să acuzi că Citroen copiaza este cel puțin hilar.
1. nu e copiata de la Toyota e in aceeasi clasa urmand un trend
2. nu se oftica nimeni ca ar fi la design peste Toyota sunt abordari diferite dar in principiu la fel de funky. Toyota de care vorbesti are niste ani in spate, C4-ul asta e fresh
Nu putem fi toti fericiti...