Preţuri Chevrolet Captiva facelift: start de la 26.500 euro

de Sebastian Toma
Luni, 01.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Importatorul Chevrolet în România a anunţat preţurile lui Captiva facelift pentru piaţa internă. Versiunea restilizată a modelului pleacă de la 26.500 euro cu TVA inclus.

Esential 6.2 litri la sută este consumul mixt anunţat pentru motorizarea de bază a lui Chevrolet Captiva facelift.
Chevrolet a anunţat preţurile lui Captiva facelift pe piaţa din România. SUV-ul american a primit la Geneva a doua revizuire din cariera sa şi are un preţ de pornire de 26.500 euro cu TVA inclus, valabil pentru nivelul de echipare LS şi motorizarea 2.2 D de 163 CP. În comparaţie cu versiunea anterioară, modelul are blocuri optice cu LED-uri, un set de bare de protecţie redesenate, proiectoare de ceaţă noi şi un design nou pentru jantele din aliaj. Interiorul lui Captiva prezintă materiale noi, pachet de iluminare ambientală, scaune spate încălzite (oferite opţional) şi climatizare pe două zone.

La fel ca şi până acum, Captiva este oferită şi în versiuni cu şapte locuri. Cea mai ieftină versiune cu şapte locuri a lui Captiva pleacă de la 28.200 euro cu TVA inclus, preţ valabil pentru versiunea 2.2 D de 163 CP, echipată cu transmisie manuală, tracţiune faţă şi nivelul de echipare LT.

Tracţiunea integrală urcă preţul la 30.820 euro cu TVA inclus, fiind oferită doar în compania versiunii de 184 CP a motorizării de 2.2 litri.

Urmareste Automarket
Cel mai scump Captiva pe care îl puteţi comanda pleacă de la 33.800 euro cu TVA inclus, acesta reprezentând nivelul de echipare LTZ. Acesta are transmisie automată cu şase trepte, un motor diesel de 2.2 litri şi 184 CP, tracţiune integrală şi şapte locuri.
În ceea cepriveşte consumul de carburant, versiunea de top, menţionată mai sus, are un consum mixt de 7.9 litri la sută, în timp ce versiunea de bază pleacă de la 6.2 litri la sută.

Chevrolet Captiva facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Chevrolet Captiva
2.2D 163 CP LT AWD 5STR
163 6.4 11.0 28.950
Kia Sorento facelift
2.0 CRDi 4WD Classic
150 6.1 11.1 31.172
Opel Antara
2.2 CDTI 163CP Enjoy 4WD S/S
163 6.6 9.9 28.630
Mitsubishi Outlander
2.2 DI-D Invite 4WD
150 5.3 10.2 28.508
Nissan X-Trail
2.0 dCi Confort
150 6.4 11.2 29.790
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Chevrolet

Comentarii (8)

  • Arata bine si sunt de parere ca e cel mai interesant suv din tabelul de mai sus.
    5 7
  • @kkk: strict din tabelul de mai sus, mi se pare mai interesant Outlander-ul.
    Daca tot e sa platesti toate cele aferente unui motor de 2.2 macar sa ai un consum (aproape 1 litru diferenta intre modele) si o acceleratie mai bune. In plus, transmisia Outlander-ului e cu un nivel peste celelate din tabel (exceptie X-Trail-ul). Singurul factor penalizator al Outlander-ului este garda la sol, nepotrivita pentru o iesire mai serioasa in afara asfaltului.

    Parerea mea...
    12 3
  • mircea1380 are perfecta dreptate. Mitsu Outlander este muuuult peste Captiva si este si mai ieftin.
    6 6
  • george
    @Misha

    Outlander ''este muuuult'' mai sters si anost exterior/interior decat Captiva.
    8 6
  • @George

    Nu te contrazic insa cand conduci Defender partea asta cu "sters si anost" chiar nu mai conteaza....
    5 3
  • george
    Ce spui tu este valabil doar la off-roadere. Captiva si Outlander nu sunt masini pt off-road si design-ul conteaza.
    1 0
  • Antara clar
    antara dupa cum arata si tabelul este cea mai buna alegere fiind cea mai rapida si oferind cele mai bune performante in raport cu pretul , al doilea acel mai ieftin si arata si cel mai bine dintre toate. Si vreau argumente concrete daca cineva ma contrazice ...am condus una si mi s a parut foarte ok, varianta facelift ma refer
    3 2
  • @Antara clar: e ceva dubios in datele alea.... Antara/Captiva vorbim in esenta de aceeasi masina -> acelasi motor, aceeasi transmisie, chiar si greutatea este apropiata ... In conditiile astea, de unde 1.1sec diferenta la acceleratie ???
    In ceea ce priveste pretul, e ceva relativ tinand cont ca vorbim de nivele de echipare proprii fiecarei marci, in care anumite optiuni pot fi prezenta sau nu, inclinand astfel balanta intr-un sens sau altul. Din cate am vazut, Chevrolet-ul se pozitioneaza ca un Opel mai ieftin (fa comparatie la nivelul dotarilor/preturilor intre doua modele efectiv identice - Opel Mokka Chevy Trax).
    Dpdv al aspectului, intram pe un taram pur subiectiv, fiecare putand fi atras de linii diferite de design.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru