La fel ca şi până acum, Captiva este oferită şi în versiuni cu şapte locuri. Cea mai ieftină versiune cu şapte locuri a lui Captiva pleacă de la 28.200 euro cu TVA inclus, preţ valabil pentru versiunea 2.2 D de 163 CP, echipată cu transmisie manuală, tracţiune faţă şi nivelul de echipare LT.
Tracţiunea integrală urcă preţul la 30.820 euro cu TVA inclus, fiind oferită doar în compania versiunii de 184 CP a motorizării de 2.2 litri. Cel mai scump Captiva pe care îl puteţi comanda pleacă de la 33.800 euro cu TVA inclus, acesta reprezentând nivelul de echipare LTZ. Acesta are transmisie automată cu şase trepte, un motor diesel de 2.2 litri şi 184 CP, tracţiune integrală şi şapte locuri. În ceea cepriveşte consumul de carburant, versiunea de top, menţionată mai sus, are un consum mixt de 7.9 litri la sută, în timp ce versiunea de bază pleacă de la 6.2 litri la sută.
Chevrolet Captiva facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Chevrolet Captiva 2.2D 163 CP LT AWD 5STR |
163 | 6.4 | 11.0 | 28.950 |
Kia Sorento facelift 2.0 CRDi 4WD Classic |
150 | 6.1 | 11.1 | 31.172 |
Opel Antara 2.2 CDTI 163CP Enjoy 4WD S/S |
163 | 6.6 | 9.9 | 28.630 |
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Invite 4WD |
150 | 5.3 | 10.2 | 28.508 |
Nissan X-Trail 2.0 dCi Confort |
150 | 6.4 | 11.2 | 29.790 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Chevrolet
Daca tot e sa platesti toate cele aferente unui motor de 2.2 macar sa ai un consum (aproape 1 litru diferenta intre modele) si o acceleratie mai bune. In plus, transmisia Outlander-ului e cu un nivel peste celelate din tabel (exceptie X-Trail-ul). Singurul factor penalizator al Outlander-ului este garda la sol, nepotrivita pentru o iesire mai serioasa in afara asfaltului.
Parerea mea...
Outlander ''este muuuult'' mai sters si anost exterior/interior decat Captiva.
Nu te contrazic insa cand conduci Defender partea asta cu "sters si anost" chiar nu mai conteaza....
In ceea ce priveste pretul, e ceva relativ tinand cont ca vorbim de nivele de echipare proprii fiecarei marci, in care anumite optiuni pot fi prezenta sau nu, inclinand astfel balanta intr-un sens sau altul. Din cate am vazut, Chevrolet-ul se pozitioneaza ca un Opel mai ieftin (fa comparatie la nivelul dotarilor/preturilor intre doua modele efectiv identice - Opel Mokka Chevy Trax).
Dpdv al aspectului, intram pe un taram pur subiectiv, fiecare putand fi atras de linii diferite de design.