Preţuri BMW X5 în România: start de la 63.364 euro

de Sebastian Toma
Marti, 16.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Importatorul BMW în România a publicat preţurile celei de-a treia generaţii a lui X5. Versiunea xDrive30d pleacă de la 63.364 euro cu TVA inclus.

Esential 3 motoare are BMW X5 în ofertă la momentul lansării
4 versiuni de motorizare vor fi introduse ulterior.
BMW X5 a primit deja cea de-a treia generaţie, iar importatorul mărcii în România a publicat deja preţurile sale. Cea mai ieftină versiune a SAV-ului german pleacă de la 63.364 euro cu TVA inclus, fiind vorba despre xDrive30d, de 258 CP. Ulterior, nemţii vor oferi şi alte motorizări pentru X5, printre care şi un entry-level. Pentru moment, cea mai scumpă versiune a lui X5 este M50d, diesel-ul tri-turbo de 381 CP, care pleacă de la 89.155 euro cu TVA inclus. Fanii motorizărilor pe benzină au la dispoziţie versiunea xDrive50i, de 450 CP, care pleacă de la 80.786 euro cu TVA inclus. Începând cu luna decembrie a anului curent, BMW va oferit şi versiunile xDrive40d, xDrive35i, xDrive25d şi sDrive25d. Cea din urmă este prima versiune diesel cu propulsie spate din gama X5 şi are emisii de CO2 de 149 grame pe kilometru în regim mixt, prezenţa sa fiind legată strict de motive fiscale, unele state favorizând modelele cu emisii reduse de CO 2 sub pragul respectiv.

Pentru un plus de dinamism, BMW oferă în lista de dotări opţionale sistem Active Steering (direcţie integrală), suspensie adaptivă M, şi alte elemente de acest gen.

Cu excepţia versiunii sDrive25d, noul X5 este oferit cu sistemul Dynamic Performance Control în cadrul pachetelor de suspensie Dynamic şi Professional, care include şi noul sistem xDrive status, un afişaj care prezintă în timp real funcţionarea sistemului de tracţiune integrală de la BMW.

BMW n-a uitat de noile tehnologii nici cu noua generaţie a lui X5, prima fiind cunoscută pentru versatilitatea sa la primirea de noi tehnologii. Astfel, a treia generaţie a lui X5 vine cu Head-Up Display full-color, Night Vision cu sistem de detectare a oamenilor şi animalelor, sistem Dynamic Light Sport, o nouă generaţie a sistemului de asistare la parcare, care include atât un set de camere video, cât şi un sistem de ghidare longitudinală şi laterală, sistem activ de cruise control cu funcţie Stop&Go, servicii Connected Drive bazate pe internet şi altele. BMW a introdus un sistem de asistent în trafic aglomerat, care permite controlul automat al volanului şi al vitezei vehiculului, permiţând un condus relaxat în aglomeraţie. În plus, X5 are sistem de avertizare asupra prezenţei pietonilor pe şosea şi poate să frâneze automat în cazul unui impact iminent cu aceştia, precum şi în cazul unei coliziuni frontale iminente.

BMW X5 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW X5
xDrive30d
258 6.2 6.9 63.364
Mercedes-Benz ML
350 Bluetec 4Matic
258 6.8 7.4 60.165
Audi Q7
3.0 TDI quattro tiptronic
245 7.4 7.8 59.070
Infiniti FX
3.0d V6 GT 4WD auto
238 9.0 8.3 62.013
Range Rover Sport
3.0 TDV6 AT8 S
258 7.2 7.6 63.116
Porsche Cayenne
3.0D Tiptronic
245 7.2 7.6 70.477
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii

Via BMW

Comentarii (16)

  • E incredibil cat de mare a ajuns minciuna consumului.
    Un "mastodont" de peste 2 tone cu motor de 3l si 258 CP consuma cica mai putin decat un Peugeot 207 1.4 benzina (random small car).
    53 17
  • Am un prieten cu X5. Consumul in Bucuresti de la 15l in sus.
    48 7
  • Adrian
    La motorizarea diesel de 3 litri la mai toate SUV-urile consumul de pe hartie este apropiat cu cel real. Maxim 1.5 - 2 litri mai mult.
    X5 a fost mereu cel mai bun tehnic si la consum mic si la performante ridicate fata de restu concurentei. Din pacate nu se ridica la nivelul Porsche-ului ca marca si finisaje. Frumusetea e subiectiva asa ca nu conteaza prea mult. As da diferenta pt un Cayenne tocmai datorita finisajelor mai bune, suspensiei mai confortabile si reglabila pe inaltime + interiorul mai frumos desenat :).
    26 10
  • Preturi de criza, dom'le! :)

    'tu-i ceapa lor, ca astia de au bani pt asa ceva nu stiu ce-i aia criza... Numai noi amaratii cu sh-uri de 2 miare!
    31 2
  • Criza sau nu, sunt piete unde marcile premium se vand excelent. Am observat pe autostrazile si drumurile nationale din Germania (saptamana trecuta) ca majoritatea masinilor (as zice undeva pe la 50%) sunt BMW, Audi si Mercedes. E adevarat, in partea de sud care e si cea mai bogata. Probabil ca in nord si in fosta RDG situatia e cu totul alta.
    16 2
  • Foarte scump in banii astia.
    13 7
  • Mie mai mult mi-au placut modelele anterioare. Observ ca si ML a facut un pas inapoi la design, la fel ca si X5. Sunt mai urate ca modelele anterioare. Celelalte erau aproape de perfectiune.
    Iar consumul este asemanator cu cel din hartie. Poate maxim 2-3litrii daca difera. La consumul urban nu ma bag.
    Un prieten cu X6 are consumul la 3.0d de 8-9%.
    15 17
  • E culmea cum un diesel de 380hp(M50d) e cu 10k euro mai scump decat un benzinar de 450hp(X50i).
    12 2
  • Adrian24
    @Adrian-sunt intrutotul de acord cu tine, numai ca nu mi-ar conveni sa dau banii pe un porsche si sa primesc un motor diesel de la vw.
    15 6
  • @Adrian24 - cei de la Porsche zic ca motorul e cel de la VW da cica au modificat ei anumite compenente ptr a da o senzatie mai sportiva la condus. Acum nu pot sa bag mana in foc.
    10 2
  • modelul precedent era unul barbatesc, agresiv , cel mai barbatesc din gama, pacat ca pe asta l-au facut pentru femei , designul e mult imblanzit . nu zic ca nu-i frumos dar nu are alura de animal de prada .
    14 0
  • Adrian
    @Adrian24 Ai si tu dreptate....oricum are mai multe in comun cu VW pe langa motor. Electronica, platforma comuna cu Touareg (din lateral Cayenne si Touareg sunt 90% identice) si multe piese comune. Personal nu ma deranjeaza pt. ca sunt bune. Diferenta intre VW si Porsche este interiorul incomparabil zic eu si calitativ si ca aspect + un design mai aranjat si mai elegant. Asta te face sa uiti de asocierea cu VW.
    @Edy Ei asa spun dar in fapt nu se simte diferenta intre Touareg si Cayenne la motorizarea de 3 litri. Am mers cu mai toate Suv-urile si mai noi si mai vechi printre care si cele diesel. Iti spun sigur ca intre Q7, Cayenne si Touareg nu e diferenta la motorul de 3 litri. Cayenne are frane mai bune si e mai aerodinamic. Castiga puitn la performante prin asta dar insesizabile fara de fratii VW si Audi.
    Q7 fiind mai mare si mai greu e mai lenes putin. Touareg e la fel ca si Cayenne.
    @horea1979 Asa este....pacat ca au ales aceasta linie mai ,,blanda''. X5-ul anterior o sa ramana cel mai reusit.
    7 1
  • Range rover sport e mult mai tare :P cred ca mai mult suces va avea x6 decat modelul asta de x5.
    5 4
  • plus ca cine opteaza pt o astfel de masina nu se mai gandeste la consum pt. ca isi permite.
    6 1
  • sunt de acord cu horea 100%...modelul precedent e cel mai perfect suv pe care l-am vazut vreodata, ma refer ca design .Adica unde sunt rotile alea agresive de 305/35/19 sau ma rog ce dimensiuni aveau ...erau practic o semnatura pentru modelul asta de bmw ...pe spate mai late si pe fata mai inguste ...respira sportivitate ptrin fieecare detaliu desti sportivitate la un suv nu e chiar cel mai bun cuvant :D...asta nou este fff modest la exterior si dezamagitor cu niste jante luate parca dupa seria 1. asta este perceptia mea cel putin.poate va aparea si o pachet mai agrseiv
    3 0
  • Acelea sunt consumuri minime care se pot scoate in anumite conditii. Nu va asteptati ca in aglomeratie sau la viteze de peste 100 km/h sa va consume 6,2/100 km. Sa nu mai vorbesc de kik down-uri si alte manevre. Daca scoate media 10-11 la 100 km e bun. :)
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru