Pentru un plus de dinamism, BMW oferă în lista de dotări opţionale sistem Active Steering (direcţie integrală), suspensie adaptivă M, şi alte elemente de acest gen.
Cu excepţia versiunii sDrive25d, noul X5 este oferit cu sistemul Dynamic Performance Control în cadrul pachetelor de suspensie Dynamic şi Professional, care include şi noul sistem xDrive status, un afişaj care prezintă în timp real funcţionarea sistemului de tracţiune integrală de la BMW.BMW n-a uitat de noile tehnologii nici cu noua generaţie a lui X5, prima fiind cunoscută pentru versatilitatea sa la primirea de noi tehnologii. Astfel, a treia generaţie a lui X5 vine cu Head-Up Display full-color, Night Vision cu sistem de detectare a oamenilor şi animalelor, sistem Dynamic Light Sport, o nouă generaţie a sistemului de asistare la parcare, care include atât un set de camere video, cât şi un sistem de ghidare longitudinală şi laterală, sistem activ de cruise control cu funcţie Stop&Go, servicii Connected Drive bazate pe internet şi altele. BMW a introdus un sistem de asistent în trafic aglomerat, care permite controlul automat al volanului şi al vitezei vehiculului, permiţând un condus relaxat în aglomeraţie. În plus, X5 are sistem de avertizare asupra prezenţei pietonilor pe şosea şi poate să frâneze automat în cazul unui impact iminent cu aceştia, precum şi în cazul unei coliziuni frontale iminente.
BMW X5 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW X5 xDrive30d |
258 | 6.2 | 6.9 | 63.364 |
Mercedes-Benz ML 350 Bluetec 4Matic |
258 | 6.8 | 7.4 | 60.165 |
Audi Q7 3.0 TDI quattro tiptronic |
245 | 7.4 | 7.8 | 59.070 |
Infiniti FX 3.0d V6 GT 4WD auto |
238 | 9.0 | 8.3 | 62.013 |
Range Rover Sport 3.0 TDV6 AT8 S |
258 | 7.2 | 7.6 | 63.116 |
Porsche Cayenne 3.0D Tiptronic |
245 | 7.2 | 7.6 | 70.477 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via BMW
Un "mastodont" de peste 2 tone cu motor de 3l si 258 CP consuma cica mai putin decat un Peugeot 207 1.4 benzina (random small car).
X5 a fost mereu cel mai bun tehnic si la consum mic si la performante ridicate fata de restu concurentei. Din pacate nu se ridica la nivelul Porsche-ului ca marca si finisaje. Frumusetea e subiectiva asa ca nu conteaza prea mult. As da diferenta pt un Cayenne tocmai datorita finisajelor mai bune, suspensiei mai confortabile si reglabila pe inaltime + interiorul mai frumos desenat :).
'tu-i ceapa lor, ca astia de au bani pt asa ceva nu stiu ce-i aia criza... Numai noi amaratii cu sh-uri de 2 miare!
Iar consumul este asemanator cu cel din hartie. Poate maxim 2-3litrii daca difera. La consumul urban nu ma bag.
Un prieten cu X6 are consumul la 3.0d de 8-9%.
@Edy Ei asa spun dar in fapt nu se simte diferenta intre Touareg si Cayenne la motorizarea de 3 litri. Am mers cu mai toate Suv-urile si mai noi si mai vechi printre care si cele diesel. Iti spun sigur ca intre Q7, Cayenne si Touareg nu e diferenta la motorul de 3 litri. Cayenne are frane mai bune si e mai aerodinamic. Castiga puitn la performante prin asta dar insesizabile fara de fratii VW si Audi.
Q7 fiind mai mare si mai greu e mai lenes putin. Touareg e la fel ca si Cayenne.
@horea1979 Asa este....pacat ca au ales aceasta linie mai ,,blanda''. X5-ul anterior o sa ramana cel mai reusit.