Noul BMW X5 facelift este disponibil acum și în România. Pe piața noastră, noul SUV al bavarezilor este oferit în 5 versiuni, inclusiv în versiunea de performanță X5 M. Pentru versiunea obișnuită, clienții vor putea să aleagă între două motorizări pe benzină, una diesel și una plug-in hybrid.
Cea mai accesibilă versiune este xDrive30d. Aceasta pleacă de la 81.099 de euro în România și vine cu un motor diesel mild-hybrid de 3.0 litri și 298 de cai putere. Cu acest propulsor ales, noul X5 facelift sprintează de la 0 la 100 de km/h în 6.1 secunde și atinge o viteză maximă de 233 de km/h. Consumul mixt pentru această motorizare este de 7.1 litri/100 km. Toate versiunile sunt cuplate la o cutie de viteze automată Steptronic.
În echiparea de bază, modelul vine dotat cu faruri și stopuri LED, asistență la parcare față, spate și lateral, oglinzi cu funcție antiorbire automată și pliabile electric, precum și un hayon cu deschidere fără atingere. La interior, versiunea de bază oferă sistemul BMW Live Cockpit Plus cu un afișaj curbat, alături de sistemul de operare iDrive 8.
Tot aici mai adăugăm un aer condiționat automat pe două zone, scaune față sport reglabile electric și încălzite, iluminare ambientală, cruise control cu funcție de frânare, volan sport îmbrăcat în piele și o tavă de încărcare wireless.
Versiunea xDrive40i este echipată cu un motor pe benzină mild-hybrid de 3.0 litri, de 381 de cai putere, iar aceasta pleacă de la 82.586 de euro. Cu acest motor, X5 facelift atinge 100 de km/h în 5.4 secunde și o viteză maximă de 250 de km/h, iar consumul mixt este de 8.5 litri/100 km.
Următoarea versiune pe listă este xDrive50e, care vine cu un propulsor PHEV. Acesta este compus dintr-un motor termic pe benzină de 3.0 litri și un motor electric, care produc împreună 489 de cai putere. Propulsorul este alimentat cu o baterie de 25.7 kWh capacitate netă și oferă o autonomie în modul de rulare electric de 109 kilometri. Bateria poate fi încărcată la o priză AC de la 0% la 100% în 4.5 ore, iar performanța maximă de încărcare este de 7.4 kW.
Cu privire la performanțe, versiunea xDrive50e atinge 100 de km/h în 4.8 secunde și o viteză maximă de 250 de km/h. Această versiune pleacă de la 92.642 de euro.
Urmează, apoi, versiunea X5 M60i xDrive, care aduce un motor pe benzină de 4.4 litri și 530 de cai putere. Asta înseamnă un sprint de la 0 la 100 de km/h în 4.3 secunde și o viteză maximă de 250 de km/h, limitată electronic.
Față de celelalte versiuni, X5 M60i aduce un pachet exterior M aerodinamic, jante din aliaj M, direcție integrală adaptivă cu roți spate viratoare, diferențial M Sport, sistem de frânare M Sport și evacuare M Sport.
Toate acestea la prețul de 105.196 de euro.
La final, vârful gamei este reprezentat de X5 M Competition. Versiunea de performanță aduce un motor V8 de 4.4 litri și 625 de cai putere, ceea ce înseamnă un sprint de la 0 la 100 de km/h în 3.9 secunde și, din nou, o viteză maximă limitată electronic la 250 de km/h.
Bineînțeles, această versiune vine echipată cu cele mai multe dotări în standard, printre care amintim de: pachet exterior M, jante din aliaj ușor, faruri LED adaptive, Heads-Up Display, piele Merino în habitaclu, logo iluminat X5 M montat în scaune și sistem audio Harmann Kardon.
De asemenea, mai adăugăm și padele din fibră de carbon pentru schimbarea treptelor, diferențial activ, suspensie sport adaptivă și frâne din material compozit. Toate acestea la un preț de 144.466 de euro.
via BMW
"cine are cu ce, merge si cumpara"