O altă diferenţă între BMW X4 şi X3 este înălţimea la care sunt aşezaţi pasagerii din faţă, noul X4 având o poziţie la volan şi pe locul din dreapta cu 20 de milimetri mai joasă, pentru a accentua sentimentul de coupe.
Spre deosebire de un coupe convenţional, X4 asigură suficient loc pentru cinci persoane şi se mândreşte cu o banchetă spate fracţionată 40:20:40.MOTOARE
BMW oferă şase motorizări pentru gama X4, iar aceastea livrează între 184 şi 313 CP. Contrar anunţului iniţial, toate propulsoarele sunt oferite doar cu tracţiune integrală. Versiunile cu tracţiune spate, intitulate sDrive, ar putea să fie lansate ulterior. Cea mai rapidă versiune a lui BMW X4 accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde, după cum arată datele tehnice ale motorizării xDrive35d. În ceea ce priveşte transmisiile oferite, cu excepţia motorizării xDrive20d, echipată cu o transmisie manuală cu şase trepte în standard, toate motoarele din oferta X4 au o transmisie automată Steptronic cu opt trepte în standard.Eficienţa, o problemă importantă pentru cei de la BMW, a fost tratată cu maxim de seriozitate. Spre exemplu, diesel-ul 20d în compania transmisiei automate cu opt trepte oferă cea mai economică versiune a lui BMW X4, cu un consum mixt de numai 5.2 litri la sută conform ciclului standard NEDC (în compania anvelopelor şi jantelor standard). În cazul versiunii entry-level, echipată cu o transmisie manuală, consumul mediu al acestei versiuni urcă la 5.4 litri la sută. Cea mai puţin economică motorizare din oferta BMW X4 este xDrive35i, de 306 CP şi 2.979 centimetri cubi, care anunţă un consum mediu de 8.3 litri la sută.
INTERIOR
Interiorul lui X4 nu vine cu diferenţe majore faţă de cel al lui BMW X3.
Mai mult decât atât, spre deosebire de prima versiune a lui X6, se păstrează configuraţia cu cinci locuri. Pe deasupra, materialele şi design-ul general al bordului rămân neschimbate faţă de X3, model care tocmai a primit un facelift. Aşadar, X4 beneficiază fix de elementele proaspete aduse în gama de la care şi-a preluat platforma. Diferenţa dintre X3 şi X4 la interior este marcată de o poziţie mai joasă la volan, doar 20 de milimetri reprezentând distanţa dintre cel mai jos punct al scaunului lui X4 şi cel al lui X3. Materialele şi dotările oferite nu sunt diferite de cele găsite la bordul noului X3 facelift, la fel cum este cazul atunci când vorbim despre tehnologiile şi dotările puse la dispoziţia clienţilor.
BMW X4 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW X4 xDrive 20d MT6 |
190 | 5.4 | 8.0 | 46.996 |
Audi Q5 facelift 2.0 TDI 177 CP quattro MT6 |
177 | 6.0 | 9.0 | 41.730 |
Mercedes-Benz GLK facelift 220 CDI BlueEfficiency (tracţiune spate) |
170 | 5.5 | 8.5 | 40.424 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
ca a treia masina, dupa E90 si loganul (albastru)
X4 e mult mai aerodinamic decat X3, dar nu si decat A2, rahatul ala de masina, firar!!!
promit sa-i iau la o plimbare pe Rover si Chevy.
Sa ne auzim la fel de bine ca si pana acum!
Asa este ! Dar cine cumpara X4 nu vrea suv. De aia si cumpara X4 pt. ca isi doreste ceva mai mic.
BMW cu acest model pare sa incerce sa exploatexe posibilitatea unei noi nise. Nu sunt prosti, cred ca vor vinde modelul fara sa aibe probleme de canibalism cu X3. Numai bine!
Hai, ma, las-o-n galagie de treaba!
Touareg-ul e masina mea favorita si pleaca chiar de la 41.930,60 eur.
BMW-ul ramane o marca scumpa. Personal nu as da mai mult de 50k pe o masina si in niciun caz pentru o strutocamila ca X4 (descendentul penibilului X6).