Lansat la începutul lunii iunie, a șasea generație a modelului BMW Seria 7 are deja prețuri pentru piața din România. Nava amiral a bavarezilor a fost prezentată alături de patru motorizări, dintre care una hibridă. Din păcate, aceasta nu va fi momentan disponibilă pe piața de la noi, debutul său urmând să se facă mai târziu.
Cum era și normal, intrarea în gamă va fi asigurată de un propulsor cu șase cilindri în linie, de 265 de cai putere. Ea va fi disponibilă atât pe varianta cu ampatament normal, cât și pe cea cu ampatament lung și va beneficia, pe lista de opționale, de tracțiunea integrală xDrive. De remarcat faptul că varianta 730d are emisii mixte de 119 grame CO2 pe kilometru, cât avea un BMW 118d în 2008, când era premiat în clasa sa pentru emisii scăzute.
450 de cai putere pentru cel mai puternic Seria 7
Varianta de motorizare de vârf în gama Seria 7 la momentul lansării se numește 750i xDrive, este disponibilă și cu ampatament mărit și are un V8 TwinPower Turbo de 4.395 centimetri cubi și 450 CP.
Cealaltă motorizare pe benzină va fi versiunea bi-turbo a motorului de 3.0 litri benzină, care va oferi 326 de cai putere și va fi regăsită sub indicativul 740i.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL BMW Seria 7 |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
Ampatament scurt | ||
730d |
265 CP 620 Nm |
90.706 |
730d xDrive | 265 CP 620 Nm |
94.302 |
740i | 326 CP 450 Nm |
96.472 |
750i xDrive | 450 CP 650 Nm |
121.824 |
Ampatament lung | ||
730d |
265 CP 620 Nm |
99.510 |
730d xDrive | 265 CP 620 Nm |
103.044 |
740i | 326 CP 450 Nm |
105.462 |
750i xDrive | 450 CP 650 Nm |
131.372 |
Lista de dotări standard a limuzinei germane este cea mai generoasă de până acum. Bavarezii se laudă cu cea mai bogată echipare standard din segment, una atât de generoasă încât lista de opționale devine un moft. Un moft pe care toți și-l vor dori cu siguranță.
Cea mai generoasă echipare standard din toate timpurile
Așadar, fiecare client de BMW Seria 7 va fi răsfățat încă de la început cu Head-up Display color, faruri complete cu tehnologie LED, suspensie penumatica pe toate puntile, amortizoare reglabile, sistem de navigatie Profesional (prima dată când el este oferit în standard), hayon electric, Driving Assistant cu tot felul de funcții care te mențin pe drum și ne apropie tot mai mult de o mașină autonomă, asistent fază lungă standard, sistem de spălare al farurilor, scaune încălzite pentru șofer și pasager, sistem de difuzoare Hi-Fi, cameră video pentru marșarier și monitorizare a presiunii în anvelope.
Tot în standard va fi oferit și Driving Experience Control, modulul prin care cel de la volan poate opta între diferite moduri de rulare, de la EcoPro până la Sport+. El vine însă acum și cu modul complet nou, denumit Adaptive, care reglează toate funcțiile mașinii.
Tehnologii oferite în premieră mondială
BMW Seria 7 este cel mai tehnologizat model oferit până acum de BMW, ceea ce însemană că pe modelul bavarez vom găsi multe sisteme oferite în premieră pe un automobil.
Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială
Seria 7 are acum un sistem de încărcare inductivă în cotiera frontală, capabil să încarce atât cheia mașinii, cât și un telefon mobil care suportă această funcție.
Cheia în sine este complet nouă, bifarea unei dotări opționale aducând un ecran color pe aceasta pentru a controla anumite funcții ale mașinii, iar anumite variante ale lui Seria 7 pot fi conduse într-un spațiu din parcare îngust doar prin cheie, cu șoferul stând în afara vehiculului, dotare fără precedent în segment.
Sistemul multimedia este capabil de mirroring (afișarea conținutului de pe ecranul telefonului pe ecranul multimedia) cu smartphone-urile compatibile cu această funcție.
BMW Seria 7 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW Seria 7 730d |
265 | 4.9 | 6.1 | 90.706 |
Mercedes S-Klasse S350d |
258 | 5.9 | 6.8 | 86.254 |
Audi A8 3.0 TDI quattro |
258 | 5.9 | 5.9 | 86.409 |
Porsche Panamera 3.0 V6 |
300 | 6.4 | 6 | 94.565 |
Jaguar XJ 3.0d V6 |
275 | 7 | 6.4 | 83.700 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
92k euro pret de pornire pt. un 730d......
oare la anu cand va iesi modelul V12(760i/Li)....ce pret de pornire va avea 120k euro????si daca mai si optezi pt multe optiuni si pt. gama Individual si pt. versiunea'Long' ajungem la un pret de minim 160k euro...foaarte scump.....
Oricat de fan BMW as fi, trebuie sa recunosc ca e grea decizia asta :)
Mie nu mi se pare mare pretul, e un seria 7 si chiar vine cu multe tehnologii noi, inclusiv CFRP, toate astea costa.
E greu sa-ti imaginezi cata tehnologie se afla intr-o astfel de masina, tehnologie care nu se vede si de care 99% nici nu vor fi constienti.
Plus ca asa vorbiti de "varianta cheala" de parca seria 7 entry level vine cu casetofon, 2 difuzoare, geamuri electrice fata si scrumiera.
Comparand cu concurenta, seria 7 sta foarte bine, fie la capitolul dinamic, fie la cel economic. Daca ne uitam la cea mai mare amenintare, adica S-Klasse, eu clar as da inca 5000 de euro pentru performantele si consumul mai bun ale BMW-ului.
@Bmw
Panamera in primul rand este intre clase, chiar il vezi ca un model veritabil pt clasa de lux? Mai degraba se compara cu CLS, A7 si seria 6 GC, cu-n plus pt Porsche la performante si caracter sportiv, dar indiferent de incadrarea clasei, orice alt model arata infinit mai elegant decat Panamera, zic si eu.
In alta ordine de idei, atunci cand faceti drive-teste, puteti face si video?
Mi-ar placea sa le si vad, nu doar sa le citesc...
Era ceva inimaginabil acum cel putin 10-20 de ani.
Bine, intr-un fel e logic - sunt nr 1 la vanzari premium, iar acolo unde cererea depaseste oferta, creste pretul. E una din legile fundamentale dupa care functioneaza piata. Totusi...
Unde-i acum avantajul asta? S-a intors lumea cu susul in jos!
No matter ! S-Klasse e in continuare superior unui seria 7.
Ce-i obsesia asta cu detinutul acestui model? Trebuie sa fie un argument? Nu prea cred! Am facut doar o observatie, o analiza a pretului istoric. Deranjeaza? Hai nu mai fii asa obtuz ! Relaxeaza-te!
Ma intrebam si eu pe ce te bazezi cand faci afirmatia asta ? Mai ales ca modelul inca nu e disponibil in Romania, deci probabil lucrezi pe la BMW Welt, situatie in care trebuie sa te felicit.
In rest sunt destul de relaxat :) Tu insa pari destul de frustrat, pe lumea care e cu susul in jos. Eu n-am astfel de frustrari, sau cel putin cred ca lumea are probleme mai mari decat pretul lui Seria 7, dar fiecare cu suferinta lui.
E o chestie de perceptie, pe care, exceptand fanii BMW, cam toata lumea o are ;)
Lexus auzi la el :))))) Aia e o Toyota mai bine finisata vanduta la supra pret.
Pe lumea asta sa sti si tu ca sunt trei marci de masini ! BMW , Mercedes si Audi. Restu sunt restu !
Lexus LS 600 LS Hybrid 96.148 euro model din 2015. NOU NOUT ! Un BMW 760 Li probabil o sa fie 180 de mii. Iar ca masini sunt 98% asemanatoare ca performante, confort si calitate. Chiar si stopurile le seamana. Deci.....Lexus vine la un pret infinit mai mic si face acelasi lucru. BMW umfla pretul ca e MADE IN GERMANY.
Eu mi-as alege Lexus oricand in defavoarea BMW-ului si a S class-ului !
@B&B (BMW & BOSS), exact. Iar pe lume exista o singura dama de companie excelenta ( mata ) restul, sunt doar femei !
Eu cred ca te-a cam batut pe tine soarele in cap de debitezi asemenea ineptii.