La finalul lunii mai, BMW a prezentat Seria 5 facelift. Modelul de clasă mare pregătit de constructorul bavarez beneficiază de o serie de modificări la nivel estetic, de noutăți în dreptul sistemelor de siguranță și asistență, și de o gamă generoasă de motorizări diesel, benzină și plug-in hybrid. Câteva săptămâni mai târziu, nemții au completat gama cu M5 și M5 Competition facelift.
Acum, producătorul german a publicat lista de prețuri pentru BMW Seria 5 facelift și M5 facelift pe piața din România. Prețul de pornire comunicat de BMW pentru sedanul de clasă mare este de 50.040 de euro. În cazul lui M5 facelift, prețurile încep de la 120.606 euro.
BMW Seria 5 facelift este disponibil cu patru motorizări diesel și patru unități pe benzină. Cu excepția versiunii M550i echipată cu motorul V8 de 4.4 litri (530 CP și 750 Nm), toate motorizările diesel și benzină cu patru și șase cilindri vor miza pe un sistem mild-hybrid la 48V.
Intrarea în gama diesel se realizează cu versiunea 518d: motor de 2.0 litri cu 150 CP și 360 Nm. Clienții vor putea alege și versiunile: 520d (2.0 litri, 190 CP și 400 Nm), 530d (3.0 litri, 286 CP și 650 Nm) și 540d (3.0 litri, 340 CP și 700 Nm).
Varianta de bază în cazul motorizărilor pe benzină poartă indicativul 520i: motor de 2.0 litri cu 184 CP și 290 Nm.
Versiunea 530i va fi echipată tot cu un motor de 2.0 litri care livrează 252 CP și 350 Nm. Cei care preferă un propulsor cu șase cilindri pot opta pentru varianta 540i (333 CP și 450).De asemenea, Seria 5 facelift este disponibil și cu motorizări plug-in hybrid. Pentru moment, nemții lansează versiunile 530e și 530e xDrive echipate cu motorul pe benzină de 2.0 litri și cu un motor electric. În total, sistemul livrează 252 CP, însă mulțumită funcției XtraBoost, puterea maximă ajunge la 292 CP (timp de 10 secunde prin activarea modului Sport). Cuplul motor anunțat de nemți este de 420 Nm. Autonomia electrică va fi cuprinsă între 56 și 67 de kilometri, în funcție de versiunea comandată.
Ulterior, în gama Seria 5 va fi introdusă și varianta 545e xDrive cu sistem PHEV capabil să ofere 394 CP și 600 Nm. În acest caz, autonomia electrică anunțată este cuprinsă între 54 și 57 de kilometri.
Noul BMW Seria 5 facelift: versiuni, date tehnice și prețuri.
M5 și M5 Competition facelift sunt echipate cu motorul V8 de 4.4 litri. În cazul lui BMW M5 facelift, propulsorul dezvoltă 600 de cai putere la 6.000 rpm și 750 Nm între 1.800 și 5.600 rpm. Varianta M5 Competition facelift plusează cu 25 de cai putere, iar cuplul de 750 Nm este livrat până la 5.860 Nm.
Sedanul de performanță accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.4 secunde (3.3 secunde pentru M5 Competition facelift), iar repriza 0-200 km/h are loc în 11.1 secunde (10.8 secunde pentru varianta cu 625 CP).
Viteza de top este limitată electronic la 250 km/h, însă prin bifarea pachetului M Driver, valoarea crește până la 305 km/h.Noul BMW M5 facelift: versiuni, date tehnice și prețuri.
BMW SERIA 5 FACELIFT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Audi A6
2.0 litri diesel
40 TDI quattro
Standard204
5.0
7.6
57.357
BMW Seria 5
2.0 litri diesel
520d xDrive
Standard190
5.0
7.2
56.168
Mercedes-Benz Clasa E facelift
2.0 litri diesel
E220 d 4Matic
Standard194
5.1
7.5
58.580
Volvo S90
2.0 litri diesel
D5 AWD
Momentum235
6.5
7.0
58.035
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate
Pot lua in considerare si-un 2.0 benzina, am cautat si la F11, dar sunt putine si cu cateva mii euro mai scumpe, poate la actuala generatie vor fi mai multe.
De unde DRAKU mai apareti, bai soferii lui P.lea Spataru?
Acum 3 saptamani 2 cretini m-au depasit pe linie continua, unul cu un X5 si altul cu un Serie 5 prima generatie. Asta cu harbul era sa intre in mine cand voiam sa fac la stanga dar el a hotarat ca e mai ok sa ma depaseasca, era grabit trepanatu', in ciuda faptului ca semnalizam de cel putin 50m.
Asa se spune si de 2.0 ca este submotorizata, nu stiu cu ce masini sunt obisnuiti unii, dar la 184 de cai eu n-am nicio problema la depasiri.
Da, la 184 cai nu ai probleme si nici emotii(nici bune nici rele :)) ), depaseste ok. E cam la limita pentru o masina cu pretentii lux/sport. Insa 150 e putin pentru genul asta de masina, mai ales ca e si mare. Tu banuiesc ca ai o seria 3, unde se simt cu totul altfel 184.
https://youtu.be/U3Y873Qnkqs
@dan_grc...nu, nu era prima generatie. Aveam cu totul altceva in minte cand am zis prima.
- in zona, politia is face veacul destul de des
- localitate deci viteza legala undeva in jurul lui 55 dar nu peste 60. In zona este trafic (benzinarie, camioane, Service auto, Urgent curier) si foarte multi nu se asigura.
- semnalizarea am pus-o din dreptul iesirii din benzinarie (Polo argintiu)
- Inainte de a pune semnalizare m-am asigurat, BMW 5 era in spate venea destul de tare dar fara intentia de a ma depasi
- am micsorat viteza m-am apropiat de axa centrala rotind usor volanul
- m-am reasigurat si l-am vazut pe trepanat pe contrasens, am pus frana si am indreptat usor volanul
- trepanatul m-a depasit pe linie continua fara sa aiba semnalizarea in functiune
PS X5-ul, am aflat, este (sau cel putin il conduce) al unui potentat din politica.
"eu cu BMW-u' merg cat de tare vrea muschiu' meu si ma odihnesc unde vrea pana mea"
https://youtu.be/TK9ePg2LL-U
si ma opresc aici.
@dan_grc...sunt convins ca nu te regasesti printre dobitoacele "vedete" din filmultele astea si nici nu vei legitima nesimtirea si nici justifica cretinismul prin prisma legii.
1. Stilul de mers "ca dupa mort" vad ca este impus de localitate. Ti se pare cunoscut? sau esti din aia de dau blana oriunde si oricand?
2. Daca ai auzit de raport kg/cp eu cred ca este super ok 150 cp la 1500 kg pentru sosele&autostrazi in RO. Altfel poti incerca la dragstere. De altfel, cam de asta suntem in top la accidente. Pentru ca prea multi zboara la joasa inaltime sau se rup in figuri cand nu e cazul...
3. Editat in graba poate fi ieri, sau acum o luna. Ai editat vreodata un clip? De curiozitate, nu de alta...
Pai cum sa fie...ai realizat (sper din tot sufletul) ca te-ai bagat intr-un rahat din care nu mai poti iesi. Acuza (inventata, nefondata si nedemostrabila) de furt depaseste limitele bunului simt. Dealtfel, pe trafictube, s-au schimbat "usor" datele problemei. Te-as putea intreba, de exemplu, cum de ai intrat in contul meu si te-ai semnat cu "tatraurs", sau daca contul ala chiar iti apartine de ce ai sters postarile? sau ti-as mai putea cere sa postezi si alt filmulete (inainte si dupa evenimente). Dar stii ca aici a fost o bataie de joc in care TU AI FOST BUFONUL, personajul principal care a pus botul si a incasat toate bobarnacele in fruntea aia lata cat ata de la papiota.
Dincolo de asta este tupeul de a cere socoteala pentru cum conduc ceilalti, impertinenta fiind cumva in tipologia rebuturilor des intalnite pe soselele Romaniei care au impresia ca drumul e doar al vostru si toata lumea trebuie sa se supuna vointei voastre. Toata lumea trebuie sa merga tare pentru ca domniile lor (leprele usor identificabile in trafic) sunt intotdeauna grabite, intotdeauna au ceva de rezolvat, intotdeauna sunt in intarziere si, intotdeauna, "baga" flash-uri pentru ca altii "merg ca dupa mort" chiar daca legea aia pe care o tot invoci spune altceva.
Apoi legea se aplica conform literei si in spiritul acesteia. Dar luand in considerare cum te-ai aruncat ca patrupedul in poarta noua ma indoiesc ca intelegi cu adevarat ce inseamna asta. Dar iti pot da un exemplu (de gradinita) : cand cineva incearca sa intre pe un drum cu prioritate supraaglomerat poti sa-l lasi in fata ta (daca nu ii incurci pe ceilalti) pentru a-l scuti de o inutila pierdere de timp. Legea spune ca il poti baga in masa (ai prioritate, lasa-l sa putrezeasca acolo), dar bunul simt iti spune (nu, nu tie) ca poti frana usor, 2 flash-uri si il scoti din mizerie. Dar asa, dupa cum te-ai desfasurat pana acum, sunt sigur ca ai o placere deosebita sa "iei fata" tuturor. Si aici revenim la depasirea dobitocului cu bmw. TOATE datele problemei au fost in favoarea mea iar cretinul observand (dar nu cred) semnalizarea nu avea de ce sa se grabeasca/depaseasca. Ma gandesc serios daca nu cumva tu erai putregaiul de la volan. La volanul harbului, sa fim intelesi.
Deci, cum e?
Pai cum sa fie...E nashpa.
PS comentariul asta a fost editat azi dimineata la 11 dar publicat acum. Asteptam sa vad daca vei avea decenta sa ramai intr-o tacere care sa demostreze ca ai inteles ceva din faza cu trafictube si noile video-uri de pe YT (ia vezi acum numele autorului). Dar se pare ca esti de o nerusinare fara limite.
PS2 motiv pentru care asta e ultima interventie ce iti este adresata. Cu bolovanii nu am ce impartasi, nu am ce discuta. O viata frumoasa sa ai.
2- Inainte sa imi zici despre tupeul de a cere socoteala pentru cum conduc altii,sa iti aduc aminte ca tu ai inceput sau " "De unde DRAKu mai apareti,ba soferii lui P.lea Spataru"?
3- Te intrebi serios daca nu eram eu putregaiul de la volan,nu de data asta si nu in Moldova,am aparut de doua ori pe site-ul ala,mi-a aratat un prieten,deci da,sunt din categoria alora de la asa nu,recunosc.
4-Legea se aplica conform literei si in spiritul ei doar daca esti un robotel fara discernamant,la fel cum faceau gaborii aia de amendau babele ca vindeau patrunjel in piata dar nu mai intru in detalii.
5- "Toata lumea trebuie sa mearga tare" -putin imi pasa cu cat merg altii atata timp cat nu dorm sau stau de nesimtiti pe banda de viteza pe autostrada,le "bag flash-uri" la greu,le stau lipit ca timbrul de bara din spate sau ii ard la nesimtire prin dreapta la 10 cm de ei.
ce ai scris tu, punctele 1-5
1. colegul glumise, era ceva ipotetic. Tu vad ca ai luat-o de buna
2. soferii prosti sunt cei care merg aiurea. prosti esti si daca mergi mult prea incet (30km/h) si daca mergi prea tare. Tu esti in categoria de mers prea tare, dar tot prost esti
3. ai confirmat tot tu ca esti prost
4. oarecum, ai ceva dreptate
5. reactionezi prost la unii care merg prost. Bine ar fi daca ai reactiona mai inteligent, nu prost. reconfirmi ca esti prost
Intelegi pana la urma? :)
v-ati prins cum era si firesc :))))
Singurul capabil sa modifice numele autorului si sa stearga filmele de pe trafictube e chiar autorul filmelor. Ciudat cum unii nu pot pricepe un lucru atat de evident cu atat mai mult cu cat "gelu_a" devine brusc, dupa discutia de pe Automarket, "tatraus"
Si mai "ciudat", si linkurile postate mai sus (cele de pe YT) acum il au drept autor pe...tatraus prietenul lui fanel :)))))
Asa ceva....