Preturi BMW Seria 4 Gran Coupe: a treia versiune de caroserie din gama Seria 4 începe de la 35.570 euro

de Sebastian Toma
Miercuri, 28.05.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Importatorul BMW în România a deschis listele de comenzi pentru noul Seria 4 Gran Coupe. Modelul german pleacă de la 38.564 euro cu TVA inclus.

BMW Seria 4 Gran Coupe, al doilea coupe cu patru uşi din portofoliul mărcii bavareze, este disponibil pe piaţa din România începând de astăzi. Cea mai ieftină versiune a sa, 418d Gran Coupe, pleacă de la 35.564 euro cu TVA inclus. Până la apariţia lui 435i în oferta pentru România, cea mai scumpă versiune a lui Seria 4 Gran Coupe pleacă de la 47.120 euro cu TVA inclus, sub forma lui 428i xDrive. În raport cu BMW Seria 4 Coupe, modelul prezintă cu un portbagaj mai mare, de 480 de litri şi oferă mai mult spaţiu pentru cap.

TEST DRIVE BMW 435i xDrive

Din punct de vedere tehnologic, Seria 4 Gran Coupe beneficiază de toate dotările oferite şi pentru Seria 4 Coupe, după cum este şi cazul celor trei pachete de personalizare BMW, numite Linii, completate de gama Individual şi pachetul M Sport. În cazul în care bancheta spate 40:20:40 este pliată, volumul de încărcare urcă până la 1.300 litri. Una dintre trăsăturile interesante ale lui Seria 4 Gran Coupe este eliminarea ramelor pentru geamurile laterale, un artificiu de design care aduce un plus de eleganţă oricărui coupe. Încă de la echiparea standard, capacul portbagajului este operat electric, iar clienţii pot opta pentru un sistem care permite deschiderea fără atingere a portbagajului, prin miscarea piciorului şoferului în dreptul unui senzor din spatele vehiculului.

TEST DRIVE BMW 328i GT

Capacul portbagajului este operat electric.
Opţional, există şi un sistem care permite deschiderea şi închiderea acestuia fără atingere, printr-un simplu gest al piciorului.

MOTOARE

Urmareste Automarket
Gama de motorizări a lui Seria 4 Gran Coupe este compusă din cinci unităţi. Acestea oferă între 143 CP şi 306 CP şi sunt disponibile atât cu transmisii manuale cu şase trepte, cât şi cu transmisia automată Steptronic cu opt trepte. În orice caz, există şi două opţiuni cu tracţiune integrală, anume 428i xDrive şi 420d xDrive. Cel mai rapid BMW Seria 4 Gran Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.5 secunde, în timp ce modelul entry-level face acest sprint în 9.2 secunde.

VERSIUNE*
CILINDREE
(cmc)
PUTERE
(CP)
EMISII
CO2/KM
CONSUM MEDIU
(l/100 km)
TIMP 0-100 km/h 
(secunde)
PREŢ (euro, TVA inclus)
Benzină Seria 4 GC 420i 1.997 184 149 6.4 7.5 38.688
Seria 4 GC 428i 1.997 245 154 6.6 6.1 44.516
Seria 4 GC 428i xDrive 1.997 245 159 6.8 5.8 47.120
Seria 4 GC 435i 2.979 306 189 8.1 5.5 -
Diesel Seria 4 GC 418d 1.995 143 119 4.5 9.2 35.564
Seria 4 GC 420d 1.995 184 124 4.9 7.7 41.664
Seria 4 GC 420d xDrive 1.995 184 129 4.9 7.7 44.268

*toate datele de mai sus vizează versiunile cu transmisie manuală cu şase trepte

Vârful gamei, 435i xDrive, are un consum mediu de 8.1 litri la sută în compania transmisiei manuale cu şase trepte, fiind cel mai puţin economic din gamă, în timp ce motorizarea cea mai eficientă este 418d, aceasta având un consum mediu de 4.5 litri la sută, indiferent de transmisia aleasă.

Toate propulsoarele din ofertă respectă normele Euro 6.

BMW Seria 4 Gran Coupe, al doilea coupe cu patru uşi din portofoliul bavarezilor

BMW Seria 4 Gran Coupe vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE (CP)
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW Seria 4 Gran Coupe
420d MT6
184 4.7 7.7 41.664
Audi A5 Sportback
2.0 TDI 177 CP MT6
177 4.6 8.5 38.650
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via BMW

Comentarii (16)

  • Andrei
    Cum sa dai 42 de mii pe un Hyundai,cand la 35 de mii ai asemenea masini...chiar daca is cu totul diferite ca mod de exploatare...foarte frumos seria 4 gran coupe!
    15 5
  • @Andrei
    Dar ce are ,,prietene'' Hyundai ? Au evoluat mult iar acum nu e asa mare diferenta intre vf de gama de la Hyundai si modelele de baza de la BMW. Und emai pui ca primesti totul la 42 de mii la Hyundai....la BMW la 40 de mii nu ai parte nici de piele...asta e adevarul !
    14 9
  • Andrei
    @ Scorpionul.negru ce are Hyundai? nu are nimic care sa ma atraga...am ziso si o mai repet imi cumpar de 15 mii Duster nou si is mai bucuros ca am facut vanzare astora care mai misca ceva in industria romaneasca,decat la koreenii astia care ne-au umplut de toate electronicele....tot ce e bun trebuie sa dispara,sa apara Santa Fe cu 45 de mii pret de pornire auzi la ei...sa o cumpere sanatosi.
    10 10
  • hyundai nu are nimic ... doar ca nu este o masina premium nici daca dai pe ea 100k

    ... iar aia care iau audi, bmw, infinity, lexus, mercedes [si caddy, nu i-am uitat] dau bani pe categora premium, nu pe masina.
    12 3
  • @Scorpion

    Hyundai a evoluat mult, asa este, doar ca la Bmw n-ai nevoie de piele ca sa simti ca primesti multe, crezi ca la un Q7 primesti multe la 42 de mii? De fapt nu primesti masina deloc, doar un Q5 mai slab dotat decat un Santa Fe, bineinteles tot fara piele.

    O evolutie exista la sud coreeni, la clasa compacta si medie am si testat modelele si mi-au placut, preturile erau in media clasei, dar cand ma gandesc la prima generatie de Santa Fe care avea un pret de pornire putin peste 20 de mii de euro si acum este dublu...nu sunt sigur ca este de doua ori mai buna, acum toata lumea vrea sa intre in zona premium cu unele modele si implicit cu preturile, dar un pret de pornire de peste 42 de mii pt un Hyundai, de pornire, ca de fapt pt o motorizare V6 de exemplu si dotari aproape de maxim depaseste 50 de mii usor, inseamna prea mult, s-au cam grabit cu pretentiile, bineinteles este parerea mea.
    13 1
  • eu sunt 100% de acord cu Scorpionul.negru. In ziua de azi diferentele intre un santa fe si un touareg sau x5, in materie de confort, feeling, nu sunt mari. La jumate de pret. cu seria asta 4 gran coupe, motorizare 418d 144cp s-ar putea usor compara usor un i40 de 1.7 si 136 cp. ia configurati voi un seria 418 si vedeti la ce pretz iesiti, si cand te uiti pe site la hyundai e 21 000. serie 4 sigur sare de 50 000.
    Pai nu stiu cat castigati voi si cat va permiteti, dar eu NU POT, avand banii pentru ambele masini, sa dau mai mult decat dublu, ca sa primesc "o steluta" in plus la handling, una la acceleratie ... si cam atat. il stiu pe i40, e mega confortabil, trage bine, se intinde foarte frumos la autostrada si are si ceva zvac. Nu are feeling de bmw, dar are feelingul lui aparte.
    PS: Comparatia dintre hyundai si bmw este generica, nu ma refer neaparat la cele 2 marci, ma refer mai degraba la apropierea marcilor de volum de calitatea celor premium si la diferentele din ce in ce mai mici percepute de utilizatorul final.
    9 11
  • @eee - ia baga tu un drive-test cu seria 3-4 si apoi unu cu i40. Pe urma ne spui in ce masina te-ai simtit mai bine :)
    8 3
  • @unckle: cred ca nu ai inteles ideea mea, poate nu am explicat eu bine. nu am zis ca serie 3 nu e mai bun, am zis ca nu e de 2 ori mai bun, proportional cu pretul lui, de 2 ori mai mare. ia baga tu un test cu i40 si apoi unul cu serie 3 si spune-mi daca ai fi dispus sa platesti dublu pentru bmw.
    daca intr-adevar nu ai ce face cu 50 000, sigur, iti iei ce vrei si atunci e normal sa alegi ce e mai bun, dar un om care are banii de ambele si ala e bugetul total pentru o masina, cel putin in cazul meu, mai bine iau ceva la mai putin de jumate de pretz care e un pic mai putin bun si restul ii investesc ca sa amortizez costul la masina.
    2 3
  • @unckle, lasa-ne cu testarile. Sunt de rahat+pierdere de timp aiurea ( patit pe propria piele ) , suni la ei sa te programezi, si pe langa multimea imensa de intrebari idioate pe care ti le pune, te programeaza peste o saptamana pt niste amarate de 15 minute pe care le petreci cu masina pe un traseu stabilit de ei, care este in general f aglomerat, ce draq feeling sa simti ?

    Sunt 100% la 100% de acc cu Scorpionul.

    @Andrei, iar eu te intreb acelasi lucru : Cum sa dai 35k euro pe o masina cu 5 ani garantie , cand poti da 42 pe una cu 7 ani garantie, chiar 10 ani pe piata Americana. Exemplele pot continua. Daca sotem Santa Fe-ul din listaa, si bagam o coreeana de clasa medie, ajung la concluzia ca o Kia Optima cu motorul turbo de 270 CP costa in jur de 4Ok, dotarile sunt cu aspiratii PREMIUM la superlativ, are pe langa incalzirea scaune fata+spate chiar si ventilatie ( lucru intalnit la branduri super premium), lemn natural pe volan si pe consola+usi, sonorizare premium Bose 11 difuzoare+subwoofer, si dotarile pot continua, pe laga cei 7 ani garantie. Daca continuam comparatia ajung la concluzia ca mai repede as prefera un Hyundai Equus de 5.0 V8 429CP cu pret de 76k euro decat un amarat de diesel seria 7 de peste 100k euro, in plus in Equus te bucuri de acelasi rafinament si un confort mai accentuat datorita optiunii de scaun extensibil oto pt picioare.
    0 8
  • Dan _grc , momentele de schizofrenie e de la '' factura de apa'' asa-i? hahahahahaha , vezi ca faci riduri.
    0 8
  • Ma Robert, pt drive test se mai uita si la om, probabil ca si la telefon este evident faptul ca esti putin dus, normal ca ti-au pus intrebari idioate, dar mai ai rabdare putin, daca e ceva te suna ei, sau mai bine incerci la Lexus, le explici cum e cu butoanele electrostatice de pe LS, oricum sa treci prin atatea pt un drive test la Bmw, marca aia de 2 lei...totusi nu te da batut.
    9 1
  • Mai Dane, ideea este ca eu am testat multe astfel de ''bijuterii germane'', chiar si Lexus. In schimb jos palaria pt baietii de la Lexus, niste oameni foarte diplomati care stiu cum sa se poarte cu doritorii de rand ( de aici reiese si rezultatele superioare obtinute la satisfactia clientilor mult peste BMW ). La BMW cand am fost dealerul nu mi s-a parut deloc cum se cade, dupa ce i-a spus ca testez doar pentru o impresie ( probabil stia ca isi va pierde timpul cu mine ca oricum nu aveam de gand sa cumpar ), insa aceasta tactica este una grosolana, pe langa faptul ca ''poftesc la bani'' , dar nah asa-i cand esti dirijat de un finantist care trage corzile si nu vede decat profit. Exemplele pot continua........


    Ps: ti-a mai venit '''factura la apa'' ? :))))))))
    1 6
  • Mai Robert Ghita , nu mi-a mai venit factura, dar pe bune, de ce vrei sa testezi Bmw-uri? Nu sunt de tine, esti un finut, unul deranjat.
    6 1
  • Mey, am testat BMw pt a face comparatie intre clase. De fapt masinile testate de mine sunt :

    - Lexus IS 300H F-Sport
    -Audi A3,
    -Chevy Trax ( de doua ori , a doua oare vroiam cu Malibu, nu-l aveau disponibil asa ca am testat din nou Trax ca sa nu zic ca am batut drumul degeaba pana la show room :D )
    - Skoda Rapid
    -VW Golf estate
    -Seat Leon
    -Opel Insignia facelift ( prima data la evenimentul de lansare din P.Constituriei-Bucuresti, a doua oara la show room)
    -Mazda 6 ( de doua ori , a doua oara doream un test cu 3-ul , insa din nou nu era disponibil la show roomul respectiv, asa ca am preferat sa testez din nou 6-le pt a accentua opinia )
    -Toyota Avensis 1.8
    - Mercedes C 220
    -BMW 320d Sport


    si cam atat.............


    PS :Ai mai fst la intalnirea ''BMW club E39'' ?

    Dar pe la Florin ai mai trecut? Erau animalele p'afara ? =)))))))))))
    1 5
  • Ahhhhh si Chevy Aveo 1.2 benzina , sa nu uit.
    1 5
  • Don Giovani
    Numai compentarii troglodite de o calitate indoielnica.

    @unchiule, tu ai idee ce masina conduc eu ? Conduc un rahat de seria 5 din 2011, iar ca masina de serviciu un I40 full option. In I40 ma simt la acelasi nivel ca ''clasa executive'' adica seria 5. Multumit mesior ?
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru