BMW Seria 3 facelift este disponibil pentru comandă pe piața din România. Importatorul mărcii germane pe piața din România va demara în această săptămână livrările primelor exemplare, iar cei care doresc să se înscrie pe lista de comenzi trebuie să aibă cel puțin 31.900 de euro cu TVA inclus pentru varianta entry-level a berlinei. În cazul doritorilor de Seria 3 Touring, prețul de pornire în gamă este de 33.400 de euro cu TVA inclus, ambele valori fiind valabile pentru motorizarea 1.5 Turbo de 136 CP aferentă variantei 318i. Între timp, cea mai puternică motorizare pe benzină din oferta obișnuită, 340i, pleacă de la 51.450 de euro în configurația cu tracțiune spate, respectiv 53.950 de euro pentru varianta cu xDrive.
BMW Seria 3 primeşte un facelift la 40 de ani de la debutul primei generaţii
Cea mai economică variantă a noului Seria 3 facelift este 320d EfficientDynamics Edition, care anunță un consum mixt situat între 3.9 și 4.3 litri la sută în compania transmisiei automate.
Varianta EfficientDynamics Edition a lui Seria 3 facelift, echipată cu motor 2.0 diesel de 163 CP, costă 39.700 de euro cu TVA inclus. Cel mai ieftin diesel din oferta Seria 3 facelift pleacă de la 33.400 de euro, în timp ce varianta diesel cea mai scumpă din această gamă pornește de la 57.200 de euro.Facelift-ul gamei Seria 3 de la BMW nu a marcat o schimbare majoră de design, dar a adus noutăți pe toate planurile ofertei, mai ales că unul din patru BMW-uri vândute este un Seria 3. La interior, Seria 3 facelift are ornamente noi, materiale noi și mici modificări aplicate planșei de bord. Gama de tehnologii a fost mărită, iar motorizările au devenit mai eficiente, la fel cum a fost și cazul transmisiilor. BMW ne promite o revizuire completă a lui Seria 3 la nivel de suspensie, direcție și tren de rulare adusă o dată cu acest facelift.
BMW Seria 3 facelift: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI
MOTOR |
PUTERE |
Seria 3 Sedan | Seria 3 Touring |
||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu 4x4 | PREŢ (€ cu TVA) |
cu 4x4 | ||
318i | 136 CP | 31.868 | - | 33.418 | - |
320i | 184 CP | 35.650 | 38.192 | 37.20 | 39.742 |
330i | 252 CP | 41.912 | 48.666 (AT8) |
43.462 | 50.216 (AT8) |
340i | 326 CP | 51.460 | 53.940 | 56.850 | 59.330 |
316d | 116 CP | 33.418 | - | 34.968 | - |
318d | 150 CP | 35.216 | 37.696 | 36.766 | 39.246 |
320d | 190 CP | 38.130 | 40.610 | 39.680 | 42.160 |
320d Efficient Dynamics Edition |
163 CP | 38.130 | - | 39.680 | - |
325d | 218 CP | 41.292 | - | 42.842 | - |
330d | 258 CP | 50.402 (AT8) |
52.882 (AT8) |
51.952 (AT8) |
54.432 (AT8) |
335d | 313 CP | - | 57.222 (AT8) |
- | 58.784 (AT8) |
BMW Seria 3 facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW 320i 2.0 i MT6 |
184 | 5.5 | 7.2 | 35.650 |
Mercedes-Benz C200 2.0 MT6 |
184 | 5.7 | 7.5 | 37.491 |
Audi A4 facelift 1.8 TFSI 170 CP MT6 |
170 | 5.7 | 8.1 | 34.069 |
Volvo S60 1.6 T4 180 CP MT6 Start-Stop |
180 | 5.8 | 8.3 | 31.134 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via BMW
de ce il compari cu a4 care nu se mai fabrica urmand ca peste o luna sa apara tipul nou
Am inteles pe viitor se vrea o nomeclatura gen seria 6 si 7 cu 40 in coada pentu modelele cu 6 cilindri. De ce la diesel a ramas la fel?
Mie mi se pare cea mai proasta perioada la BMW din punct de vedere al nomenclaturii. Mai ramane doar 320i si 320d care eu legatura cu cilindreea in rest nimic nu mai are logica.
In 2003-4 cand sa lansat E60(cinciar-u) un 530i 6 in linie avea un pret de pornire de 51000 euro(am citit intro revinsta de pe vremea respectiva......
Comparativu asta e doar asa ca sa ne dam seama cat de mult au urcat preturile in ultimi 10 ani.........
De exemplu la faptul ca pt suma unui 530i de acu 10 ani, primesti acuma o masina mai rapida, cu 100 de cai in plus, mai eficienta, mai sigur, cu materiale mai bune, mai confortabile si cu mult mai multe dotari, atat standard dar mai ales optionale, la care E60 nici nu visa.
100 de cai in plus....
Mai mult, F10-le 528i costa 48000 de euro si are cu 15 cai in plus peste vechiul 530i si aceeasi poveste de mai sus. Legat de calitatea asamblarii, asta e discutabil si chiar subiectiv, in rest cam la orice capitol tehnologic, F10 e peste E60. Deci spune-mi si mie, cum e cresterea preturilor ?
Si pana la urma care e faceliftul ? Eu am placut acest model inca de cand o aparut mi se parea foarte reusit, dar acuma nu vad ce facelift au facut ... pe partea tehnica da, dar designul ?
preturile cresc foarte mult la toate modelele bmw.......uite ca septaru a ajuns mai scump cu 5-7mii euro ca adversaru S-Klasse.....care intotdeauna a fost peste seria 7.....indiferent de generatii......
BMW face masini fantastice superbe......tehnologic,mecanic,performante dinamice chiar remarcabile pt. un constructor de 'sedanuri sportive.......insa le prea supra-taxeaza....
Cu 1000 de lei pe lună nici rate la un Logan echipat mediu nu-ți permiți, deci ce rost are să critici prețurile de la Bmw, în această lume sunt aproximativ 2 milioane de clienți anual pt Bmw, nu mă număr printre ei, dar nu este obligatoriu să-și permită jumătate de mapamond, nici măcar o mașină foarte ieftină, asta mai lipsea, să fie vreo 3-4 miliarde de mașini.