BMW a anunţat listele de preţuri pentru piaţa din România ale modelelor Seria 1 şi Seria 6 în variantele cu facelift. Varianta cu trei uşi a compactei germane premium pleacă de la 23.930 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România, în timp ce echivalentul cu cinci uşi al celei mai ieftine versiuni a lui Seria 1 are un preţ de pornire de 24.740 euro. Gama Seria 1 este oferită alături de 11 motorizări, două transmisii şi unele variante pot fi comandate şi cu tracţiune integrală. Pe lângă varianta standard, BMW oferă versiunile "Advantage", "Sport Line", "Urban Line" şi "M Sport" ale compactei sale, fiecare dintre acestea având în dotare anumite pachete de echipamente şi un set de ornamente exterioare specifice.
BMW Seria 1 facelift, imagini şi informaţii oficiale: transformare radicală
Varianta restilizată a lui Seria 1 a debutat în acest an la Salonul Auto de la Geneva, în timp gama Seria 6 a primit un facelift în luna ianuarie, la Salonul Auto de la Detroit. Revenind la compacta germană, modelul este acum acordat estetic la nivelul limbajului stilistic a producătorului din Munchen. Vorbim despre o parte frontală schimbată semnificativ, o nouă bară de protecţie şi chiar şi o altă capotă. Grila este redesenată, la fel cum este cazul blocurilor optice, echipate acum şi cu lumini de zi cu LED-uri în echiparea standard şi fiind oferite şi în variantă full LED (opţional). Profilul este diferit la nivel de linii, iar gama de jante şi culori are noi posibilităţi la dispoziţie. În ceea ce priveşte posteriorul, stopurile au fost remodelate complet şi beneficiază de tehnologie LED pentru a sublinia forma literei "L" specifică modelelor BMW recente.
La nivel tehnic, principala noutate adusă de facelift în gama Seria 1 este introducerea motorizărilor cu trei cilindri în ofertă. În plus, Seria 1 are mai multă putere în varianta de top şi are trei variante de motorizare disponibile în compania sistemului de tracţiune integrală xDrive. Deoarece Seria 1 a fost modelul alături de care BMW a lansat o serie de aplicaţii de smartphone integrate strâns la electronica maşinii, restilizarea compactei nu a ratat ocazia implementării de noi funcţii BMW Apps. Acestea includ funcţii on-line pentru reţelele sociale, servicii de muzică şi fluxuri de ştiri online, colectare de date de telemetrie sau chiar o interfaţă de comandă pentru camerele GoPro şi alte aplicaţii integrate direct în sistemul de comandă iDrive.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL BMW Seria 1 3 uşi |
NOUL BMW Seria 1 5 uşi |
||||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | cu xDrive | PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | cu xDrive | ||
ECHIPARE Standard | |||||||
116i |
109 CP 180 Nm |
23.932 | - | - | 24.738 | - | - |
118i |
136 CP 220 Nm |
25.172 | - | - | 25.978 | - | - |
120i | 177 CP 250 Nm |
28.830 | - | - | 29.636 | - | - |
125i | 218 CP 310 Nm |
32.674 | - | - | 33.480 | - | - |
M 135i | 326 CP 450 Nm |
43.710 | 48.050 | 44.516 | 48.856 | ||
114d | 95 CP 235 Nm |
26.226 | - | - | 27.032 | - | - |
116d Efficient Dynamics Edition | 116 CP 270 Nm |
27.466 | - | - | 28.272 | - | - |
116d | 116 CP 150 Nm |
27.466 | - | - | 28.272 | - | - |
118d | 150 CP 320 Nm |
29.512 | - | 31.558 | 30.318 | - | 32.364 |
120d | 190 CP 400 Nm |
31.620 | 35.898 | 32.426 | 36.704 | ||
125d | 224 CP 450 Nm |
- | 38.130 | - | - | 38.936 | - |
ECHIPARE Advantage | |||||||
116i |
109 CP 180 Nm |
23.358 | - | - | 26.164 | - | - |
118i |
136 CP 220 Nm |
26.598 | - | - | 27.404 | - | - |
120i | 177 CP 250 Nm |
30.256 | - | - | 31.062 | - | - |
125i | 218 CP 310 Nm |
33.914 | - | - | 34.720 | - | - |
M 135i | 326 CP 450 Nm |
- | - | - | - | ||
114d | 95 CP 235 Nm |
27.65 | - | - | 28.458 | - | - |
116d Efficient Dynamics Edition | 116 CP 270 Nm |
28.892 | - | - | 29.698 | - | - |
116d | 116 CP 150 Nm |
28.892 | - | - | 29.698 | - | - |
118d | 150 CP 320 Nm |
30.938 | - | 32.984 | 31.744 | - | 33.790 |
120d | 190 CP 400 Nm |
33.046 | 37.324 | 33.852 | 38.130 | ||
125d | 224 CP 450 Nm |
- | 39.370 | - | - | 40.176 | - |
ECHIPARE Sport Line/Urban Line |
|||||||
116i |
109 CP 180 Nm |
27.094 | - | - | 27.900 | - | - |
118i |
136 CP 220 Nm |
28.334 | - | - | 29.140 | - | - |
120i | 177 CP 250 Nm |
31.992 | - | - | 32.798 | - | - |
125i | 218 CP 310 Nm |
35.030 | - | - | 35.836 | - | - |
M 135i | 326 CP 450 Nm |
- | - | - | - | ||
114d | 95 CP 235 Nm |
29.388 | - | - | 30.194 | - | - |
116d Efficient Dynamics Edition | 116 CP 270 Nm |
30.628 | - | - | 31.434 | - | - |
116d | 116 CP 150 Nm |
30.628 | - | - | 31.434 | - | - |
118d | 150 CP 320 Nm |
32.674 | - | 34.720 | 33.480 | - | 35.526 |
120d | 190 CP 400 Nm |
34.782 | 39.060 | 35.588 | 39.866 | ||
125d | 224 CP 450 Nm |
- | 40.486 | - | - | 41.292 | - |
ECHIPARE M Sport |
|||||||
116i |
109 CP 180 Nm |
28.334 | - | - | 29.140 | - | - |
118i |
136 CP 220 Nm |
29.547 | - | - | 30.380 | - | - |
120i | 177 CP 250 Nm |
33.232 | - | - | 34.038 | - | - |
125i | 218 CP 310 Nm |
36.456 | - | - | 37.262 | - | - |
M 135i | 326 CP 450 Nm |
- | - | - | - | ||
114d | 95 CP 235 Nm |
30.628 | - | - | 31.434 | - | - |
116d Efficient Dynamics Edition | 116 CP 270 Nm |
- | - | - | - | - | - |
116d | 116 CP 150 Nm |
31.868 | - | - | 32.674 | - | - |
118d | 150 CP 320 Nm |
33.917 | - | 35.960 | 34.720 | - | 36.766 |
120d | 190 CP 400 Nm |
36.022 | 40.300 | 36.828 | 41.106 | ||
125d | 224 CP 450 Nm |
- | 41.912 | - | - | 42.718 | - |
BMW Seria 6 facelift în România
Gama Seria 6 facelift va fi disponibilă pe piaţa din România începând cu data de 23 martie 2015, iar oricare dintre cele trei variante de caroserie ale modelului se bucură de mici schimbări estetice, o echipare standard mai generoasă, o gamă mărită de elemente de personalizare şi numeroase îmbunătăţiri în materie de dinamică, eficienţă şi performanţe. În ceea ce priveşte preţurile în România, cea mai accesibilă este varianta Coupe a lui Seria 6, care pleacă de la 85.310 euro cu TVA inclus. Următoare pe listă este caroseria Gran Coupe a lui Seria 6, care porneşte de la 87.480, în timp ce decapotabila gamei pleacă de la 94.300 de euro. Valorile de mai sus sunt valabile pentru varianta entry-level în gamă, botezată 640i.Detaliile complete ale facelift-ului din gamele BMW Seria 6 Cabrio, Coupe, Gran Coupe şi M6
@Ivanoff Cielo avea 1.5 80 cp aspirat. Performantele sunt mult mai slabe la Cielo cu toata greutatea redusa fata de Seria 1 si consumul dublu (am avut Cielo luat de nou - varianta coreeana - si in Bucuresti imi lua constant 15-16/100km in traficul de la orele "magice"). Nu compara mere cu pere. Plus ca nu te obliga nimeni sa cumperi 114d (daca intr-adevar iti permiti Seria 1). Ceea ce nu intelegi tu e ca nu mai traim acum 15-20 de ani. Cerintele consumatorilor s-au schimbat mult plus ca si globalizarea influenteaza enorm toata lumea din jurul nostru.
@chinezu din ferentari
Ăsta e un articol în care poți sa-ți depășești recordul de nume folosite, la voturi trebuie să mai lucrezi, nu prea este suficient.
Cine are suficienta minte sa inteleaga, poate trai linistit cu asta si se va limita la ce-i permite buzunarul. Cine nu accepta, e liber sa-si roada unghiile de invidie, dar cel mai bine ar fi sa o faca in privat, ca de circ in public cu maimute nebune ne-am saturat.
Când o fi Lexus independent și -o să fie și profitabil, atunci puteți să vorbiți de cât de tare este că nu produce componente în China sau nu asamblează acolo pt piața locala, când primești de 25 de ani fonduri enorme de la Toyota și pe piața din Japonia vinzi mai puțin decât Mercedes și Bmw, înseamnă că ai o mare problemă de imagine și nu numai, Lexus pe cont propriu ar da faliment în câțiva ani, încă nu și-a depășit imaginea de marcă tânără, înființată pt a concura Mercedes, trebuie sa mai cheltuiască Toyota zeci de miliarde până vă depăși aceasta condiție.
Toyota deja cheltuie anul zeci de miliarde, si asta fiindca investeste in tehnologii avansate si sisteme de propulsie, cauta pe net sa vzi cat au costat simulatoarele de siguranta cu tehnica NASA.
Salut!
Masina in cauza, 520d Automat , model 2002.
Motorul a inceput sa tremure sambata seara, in timp ce conduceam. Pana in momentul respectiv, nicio eroare pe bordul masinii. Dimineata urmatoare am verificat nivelul la ulei, lichid de racire, am golit filtrul de motorina si am facut si plinul de la OMV cu motorina cea mai scumpa.
Ca si simptome: cand o pornesc, pe liber, merge lin o secunda, apoi parca da se opreasca,moment in care tremura, apoi iar lin o secunda, apoi iar tremura, si tot asa.
In mers, urca in ture normal, dar prinde viteza greu tare. Viteza maxima pe care am prins-o a fost 120km/h.
La Kick Down, se tureaza pana in 4000rpm, dar nu ia viteza. Urca greu, cu tremurat, pana in 110-120km/h dupa care se tureaza in gol si nu mai ia viteza.
Pana la 90km, imi da urat in nas, in sensul ca pot lovi si volanul daca nu-s atent.
Am mers asa cu masina aprox. 400km ieri, si am ajuns in Bucuresti cu aceleasi simptome.
Deci, pana acum, doar postez un video cum suna motorul la prima cheie dimineata. In realitatea, sunetul motorului nu e asa de puternic,fiind amplificat de calitatea telefonului, dar tremuratul tot ala ramane.
REPET: masina nu a vazut inca diagnoza,testere, control la un service ceva....dupa ce o programez la doctor, revin cu problemele care le-a gasit.
Ca o paranteaza, de la revizie am facut aprox.10.000km, cu ulei motor Ravenol, si schimbate filtre ulei, motorina, polen, aer, epurator, toate furtunele de vacumm, chiar si cele de la tampoane, pompa de sub scaun sofer, in mai 2014 am facut ultima diagnoza si nu aveam nicio eroare pe motor si cutie, injectoare. Dar cu timpul, si cu varsta masinii, pot aparea multe erori si probleme.
Asta e: un site facut praf de un retardat.
Seria 1 e premium 100% in clasa ei dar ca masina iti dau dreptate ! Nu e premium. Nu se poate compara cu materialele si finisajele din 5 de ex. Asa e si la Audi si la Mercedes.
Bine ca au reinoit spatele ala ca arata a Polo inainte. Numai BMW nu era. Acum e mult mai ok.
@marius
Si eu daca as fi dealer Bmw nici nu te-as lasa sa te urci in seria 1, prima oara vreau sa vad daca ai bani de seria 5, iar saltul ala urias de care vorbesti va fi si la pret, deci...
Astazi nu-l mai dispretuiesc, ba chiar incerc sa ma gandesc ca si el e copilul cuiva, care poate sufera sa-l vada in degradarea in care traieste. Fiecare ne ducem viata dupa cat intelegem din ea. Dar daca este pierdere de vreme cititul randurilor unui creier anormal, mi se pare o irosire si mai mare a timpului sa-i raspunzi. Drept urmare, asa cum nu i-am adresat luni sau poate ani de zile nici un cuvant, la fel voi face si de-acum incolo. Cu cat primeste mai multa atentie, cu atat isi atinge scopul de a te trage in lumea lui. Este infiorator pur si simplu.
PS Da, si sunt curios in cat timp cuvintele care le-am scris mai sus vor aparea in replicile pe care le va da altora pe site-ul asta. :) Poate chiar mie insumi :)
Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/test-drive/test-drive-bmw-420d-exercitiu-de-stil-21074.html
Sanatate maxima!
Nu-mi pasa de voturi, fi baiat mai diplomat si mai superior in gandire, daca vrei sa fi respectat.