După multe insistențe, venite mai ales din partea fanilor, BMW a lansat un M3 Touring în vara acestui an. Acum, break-ul de performanță poate fi comandat și în România, fiind disponibil doar în versiune M3 Touring Competition.
Asta înseamnă că motorul de 3.0 litri twin-turbo, cu șase cilindri, dezvoltă 510 CP, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.6 secunde. Viteza maximă este limitată la 250 km/h, dar bifarea pachetului M Race Track crește această valoare la 280 km/h.
Acesta include, de asemenea, frâne ceramice, ornamente interioare și scaune din carbon, dar și sistemele Live Cockpit Professional și M Drive Professional.
Noul BMW M3 Touring pornește în România de la 98.116 euro cu TVA inclus.
Vine în standard cu suspensia M adaptivă, diferențial M Sport, tapițerie din piele Merino, sistem de climatizare automat pe 3 zone, sistem de evacuare M, cu patru terminații și frâne M din material compozit.
Noul BMW M3 Touring vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW M3 Touring 3.0 benzină |
510 | - | 3.6 | 98.116 |
Audi RS4 Avant 2.9 V6, benzină |
450 | 9.7 | 4.1 | 91.000 |
Mercedes-AMG C43 T-Modell 2.0 MHEV |
408 | 8.8 | 4.7 | 84.810 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via BMW
Peste 5, max 10 ani aceasta masina va fi depasita
Sigur, multi care isi permit asta
Electrice au crescut de la 12% la 13,9. PEHV au scăzut de la 14% la 11,4%, adică in total 25,3% din piața si asta cât încă sunt subvenționate. Nu te-ai saturat sa fi prins cu minciuna? Da-o încolo de treaba…
Pentru că nu le produce Tesla ci dinozaurii auto.
1) dinozaurii auto produc PHEV proaste, care au range mic şi colac peste pupăză - se încarcă foarte greu !!
Gen ore pentru un amarât de 40 km???
De toată ruşinea....
2) şi nici pe acestea nu le produc în volum mediu sau mic.... de multe ori producătorii se laudă DAR NU există la vânzare !!
Vezi Toyota Prime care "există" dar lipseşte cu desăvârșire !!
3) preţuri umflate artificial la PHEV, pentru că dinozaurilor auto le plac micro hibrid care este doar un work around al indienilor de la Suzuki de a folosi starterul maşinii şi la accelerări / decelerări,
iar PHEV le fac foarte scumpe
Dinozaurii auto sunt de toată jena