BMW a publicat anul trecut primele informații și imagini cu noile modele de performanță M3 Sedan și M4 Coupe. Pe lângă elementele estetice sportive, specifice diviziei M, ambele modele vin echipate cu un motor de 3.0 litri twin-turbo, cu șase cilindri în linie.
Unitatea a debutat o dată cu noul X3 M și dezvoltă, în cazul noilor M3 și M4, 480 de cai putere și 550 Nm cuplu. Clienții au la dispoziție și versiunea Competition, care dispune de 510 cai putere și 650 Nm.
În ceea ce privește performanțele, noile modele ale bavarezilor ating 100 de km/h în 4.2 secunde, respectiv 3.9 secunde (Competition).
Versiunea de 480 CP vine în standard cu o transmisie manuală cu șase trepte, în timp ce varianta Competition propune o cutie de viteze automată M Steptronic cu 8 rapoarte și Drivelogic. Padelele montate în spatele volanului permit schimbarea manuală a treptelor.
În România, noul BMW M3 pornește de la 85.323 de euro, cu TVA inclus. Pentru M4, clienții trebuie să plătească cel puțin 86.870 de euro.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL BMW M3 |
NOUL BMW M4 |
Standard |
480 CP 550 Nm |
85.323 | 86.870 |
Versiunea Competition | 510CP 650 Nm |
89.310 | 90.857 |
Pentru început, ambele modele sunt oferite cu propulsie.
Ulterior vor putea fi comandate și cu un sistem de tracțiune integrală M xDrive.
Noul BMW M3 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW M3 3.0 I6 twin-turbo |
480 | 10.8 | 4.2 | 85.323 |
Mercedes-AMG C63 4.0 V8, biturbo |
476 | 9.9 | 4.1 | 85.950 |
Audi RS4 Avant 2.9 V6, twin-turbo |
450 | 9.2 | 4.1 | 86.063 |
Volvo S60 Polestar Engineered |
405 | 1.7 | 4.4 | 73.550 |
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio |
510 | 10.4 | 3.9 | 78.719 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via BMW
Și volvăraie hibridă cu consum la harneală UE, deci mere-pere.
În plus de ce AM bagă-n listă și un break (Haudi RS4)?!
Bine ca nu si VW Passat 2.0 TSI 280 CP...
Nu mai zic de Lexus IS 500 F Sport Performance (doar 474 CP cică, însă c-un V8 de 5l sănătos) chiar dacă am înghiți gălușca unora că Alfa nu e premium deci câh.
A, uitasem că IS 500 F e neprețuită încă pe la noi și e tot slabă că n-are turbine deci zero farmec și plictis maxim că nu-i plac servisurile.
Compara aici si motoarele de 3-4 litri cu
motor de 2 litri + hibridizare si cand te uiti la celelalte diferenta de 0,3 sau chiar 0,2 secunde la acceleratie. Ce cacaturi de masini sunt alea de nu pot scoate si ei din motoarele alea mari mai multi cai.
La fel au facut si cu BMW X5 plugin hibrid: motor de 3 litri si baterie de 24kwh ca sa aiba performante asemanatoare cu Volvo XC90 plug-in hybrid vechi de 5 ani motor de 2 litri si baterie de 11kwh. Deci unde sunt super performantele???
Dai si vreo 12000 in plus pe o sugativa de BMW pentru doar 0,2 secunde. Buna gluma celor de la AM si a celor de la BMW cu preturile alea.
Sa le mai multumeasca ca fac cel mai profit pe masina vanduta de pe urma lor.
Mie nu vreau sa imi trimita nimic, nici macar oferte cu panaramele lor de masini scumpe, nefiabile si care ajung des subiectele rubricilor masini exotice distrust.
Locurile pentru handicapati se refera la cei cu dizabilitati fizice, dar cei cu BMW au psihice, deci pentru ei ar trebui locuri speciale: cu handicap la cap :))
https://www.motor1.com/news/181176/angry-bmw-owner-sets-car-fire/
https://youtu.be/tGzPpU4JZio
https://www.news.com.au/finance/money/costs/man-pushes-bmw-into-river-because-he-wanted-a-jaguar-instead/news-story/d6101d9d2b15d764c17e1b0cd34e6fdc
Cred ca este firma cu cei mai multi bolnavi la volan. Nu zic handicapati, ca atunci ar avea dreptul sa parcheze la handicapati.