BMW a lansat, la jumătatea lunii martie, noul i4. Este vorba despre primul model electric al mărcii în segmentul mediu și primul vehicul BMW M cu propulsie complet electrică. Ne referim aici la versiunea i4 M50.
Noul BMW i4 este pregătit să intre pe linia de asamblare a uzinei din Munchen și, astfel, poate fi comandat și pentru piața din România. Clienții au la dispoziție două versiuni.
Prima este i4 eDrive40. Echipată cu un motor electric, care dezvoltă 340 de cai putere, aceasta vine cu roți motrice spate și are o autonomie de până la 590 de kilometri în ciclul de testare WLTP. Prețul unei asemenea mașini pornește de la 52.955 de euro pe piața din România.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL BMW i4 |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
i4 eDrive40 |
340 CP 430 Nm |
52.955 |
i4 M50 |
544 CP 795 Nm |
65.989 |
Avem apoi i4 M50. În cazul său, cele două motoare electrice (câte unul pe fiecare punte) dezvoltă 544 de cai putere, iar autonomia anunțată de producător este de 510 kilometri, în ciclul de testare WLTP.
Noul i4 M50 costă, la noi în țară, de la 65.989 de euro în sus.BMW i4 este eligibil pentru programul Rabla Plus. Prețurile de mai sus nu includ ajutorul de la stat de aproximativ 10.000 de euro.
Noul BMW i4 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (km/WLTP) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW i4 eDrive40 |
340 | 590 | 5.7 | 52.955 |
Tesla Model 3 50 kWh |
325 | 448 | 5.6 | 42.990 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via BMW
de la 43.019 € si poti merge oriunde cu el fara sa te lase bateria daca dai drumul la ac sau depasesti 100.
Fiindcă un M4 Coupe Comp. (510 CP) pornește de la vreo 90K € din câte-mi amintesc, iar ăsta cu ștecher -- de la 57K (cu e-bonus inclusă, clar.)
...Temă la care nu mai revin cu argumente anti-pomeni date taman ”bazaților”, că-i în van.
Posibil ca și designul cu proporții de BMW ”normal” să fie un atu mai ales vs. Tesla Model 3, că notorietatea sportivă (și nu doar cocalarizdă) a mărcii e sigur altul.
Lasa autonomia aia jenanta, iti iei un plug in pentru drum lung si aia e
Ăia 1% care sunt TIRiști şi fac pişu în sticlă, vor 2000 km autonomie.
Timpii de încărcare decenţi, preţul.... totuşi este un BMW...
Bravo BMW
Cum sa produci domnule masini electrice cand baza cocalarilor e 2.0 diesel si considera orice 320d sau 520d masina sport?
Acum sunt toti confuzi. Va dati seama cati vor ajunge sa isi ia electrice si ii vom vedea cu ele la benzinarii incercand sa bage motorina prin portul de incarcare?
Lasand gluma la o parte, preturile sunt decente pentru asemenea masina si autonomia super ok pentru marea majoritate. Nu e ok autonomia pentru aia care iau 320d si nu mai au saracii bani de motorina si ajung muritori de foame, dar asta e alta problema a romanilor.
Imi place cand comenteaza despre autonomie aia care saracii nu au bani de motorina ca i-au dat pe toti pe un cotet, dar isi dau cu parerea despre electrice, ca si cum ar avea vreo 5 deja in garaj.