Preţuri Audi S3 în România: start de la 41.919 euro

de Sebastian Toma
Marti, 18.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi oferă noul S3 pe piaţa din România. Versiunea hatchback cu trei uşi şi transmisie manuală pleacă de la 41.919 euro cu TVA inclus, în timp ce S3 Sportback pleacă de la 42.999 euro.

Esential 4.8 secunde îi sunt necesare versiunii Stronic a lui Audi S3 să accelereze de la 0 la 100 km/h.
Audi a anunţat preţul de pornire al noului S3 pe piaţa din România. Modelul pleacă de la 41.919 euro cu TVA inclus pentru versiunea cu transmisie manuală. În cazul versiunii Stronic, preţul de pornire este de 44.421 euro cu TVA inclus. Versiunea Sportback a lui Audi S3 pleacă de la 42.999 euro cu tva inclus, pe când versiunea cu Stronic a lui S3 Sportback pleacă de la 45.501 euro cu TVA inclus. Audi S3 are un motor 2.0 TFSI de 2.0 litri, care livrează 300 CP şi 380 Nm, capabil să propulseze versiunea standard de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde.

Versiunea cu transmisie manuală a lui Audi S3 anunţă un consum mediu de 7.0 litri la sută şi emisii de CO2 de 162 grame pe kilometru. Motorizarea respectă normele Euro 6 şi este cuplată sistemului de tracţiune integrală permanentă quattro. Masa versiunii de bază a lui Audi S3 este de 1.470 kilograme.

Fratele său cu cinci uşi, S3 Sportback, are o masă de 1.500 kilograme, un consum mediu tot de 7.0 litri la sută şi un timp 0-100 km/h de 5.3 secunde în versiunea cu transmisie automată. Versiunea Stronic a lui Audi S3, respectiv S3 Sportback, necesită 4.8, respectiv 4.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.

Peste dotările standard ale lui A3, S3 vine cu jante din aliaj de 18 inch, instalatie de spalare a farurilor, alarmă cu monitorizarea interiorului, spoiler spate Sline, ornamente aluminiu mat, optică interioară de aluminiu, climatizare automată cu reglare digitală, sistem Audi drive select, suspensie sport, computer de bord cu ecran color şi program de eficienţă, sistem de asistenţă la parcare, cruise control şi multe altele.

Audi S3 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Audi S3
2.0 TFSI quattro 300 CP M6
300 7.0 5.2 41.919
Mercedes-Benz A45 AMG
2.0 360 CP AT7
360 7.1 4.6 50.716
BMW M135i
3 uşi 3.0 xDrive AT8
320 7.8 4.7 47.430
Subaru Impreza WRX STI Sedan
2.5 T AWD WRX STI
300 10.5 5.2 47.740
Mitsubishi Lancer Evolution
2.0T GSR 4WD MT
295 10.5 5.4 41.852
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Audi

Comentarii (27)

  • sa intors roata........
    acum 2-3 ani se dadeau razvoaie mari printre fanii trio-ului german........
    pe cilindreea motoarelor......bmw era absolut campion....intotdeauna tine piept concurentei(Mercedes&Audi)cu motoare mult mai mici si la fel de potente........
    uite ca sa intors roata.......
    acuma Mercedes si Audi vin cu motoare mult mai potente decat BMW.....si la o cilindree redusa.......acum sa speram ca bmw nu va apela la motoare de 2L doar ca sa intre in hora........
    6 8
  • Oricum cel mai tare motor ramane 2.5-ul de 330 de cai, pacat insa de caracterul subvirator al audiului. Poate totusi, cu platforma asta noua
    sa fi remediat problema.
    8 6
  • Si fiabilitatea unde o pun sau se apuca sa o importe de la "japoneji"
    17 20
  • @ala, la cate spatii de depozitare are, sigur e loc si pt aia... :)
    13 3
  • Performante bune pentru un S. Astept versiunea ca versiunea RS sa fie mai performanta ca cea AMG.
    10 10
  • Platforma MQB a rezolvat problema la toate modelele care o folosesc (vezi si testele noului G7)

    Tre sa fi nebun sa nu iti iei Stronicul, (ce pret are?)
    6 3
  • Mi se pare mie sau versiunea anterioara avea un design mai frumos ?
    4 10
  • poza 26
    materialele si calitatea fabricatiei(cel putin vizual)par de nota 10+
    interioru lui M135i doar poate visa la asemenea pretenti.....
    Audi la interioare e imbatabil.......
    pana si pe A8 nu miar fi rusine cu asa interior.......
    12 6
  • Cu mult peste BMW Seria 1 M.
    12 6
  • @tzenu

    Bmw are drumul lui, doar tu visezi ca "bmw viseaza", cat despre interiorul lui A3, o fi mai de calitate dar consola centrala e seaca, la seria 1 interiorul este mai atractiv, chiar daca nu are aceleasi materiale.
    6 12
  • @Suedezu: Si sa dau ,,PATRUSDEMII pentru un airbag chinezesc ?
    Fiecare ii in clasa lui, cu rivalii lui. Asa ca nu compara mere cu pere.
    Observ ca aveti o obsesie pentru siguranta. Ca sa fi in siguranta stai in pat si nu calca pe jos ca risti din prima sa-ti rupi picioru.
    16 9
  • antonny
    Sa fii nebun sa dai 42000 euro pentru un AUDI S3 cu 300 cp si sa folosesti doar jumatate din puterea motorului ....mai bine cumperi Volvo V40 Cross Country 1.6 180 cp cu 33 000 euro .....Honda Civic Type R ii da clasa ,mai au de invatat cei de la Audi
    4 9
  • @Suedezu:

    Pai mie nu imi este frica de ,,uameni" de un metru si un danone. Ca sunt de 2 ori cat ei :))))
    Patul daca se rupe nu-ti face nimic, doar daca ai ceva pat medieval ce sta la 5 metrii inaltime =))
    Daca ti se rupe grinda si iti cade in pat peste tine, inseamna ca ar trebui sa renovezi si sa nu mai vorbesti de S80.
    Deci nu vad nici o legatura cu aburelile care le postezi tu aici.

    ON:
    As dori daca se poate sa vorbim strict despre modelele din tabelul pus de colegii de la Automarket si sa vedem cum sta treaba, nu sa venim cu variante din alta clasa ca alea sunt mai bune. Asa pot zice si eu ca imi iau un sh X6 3.0 BI-TURBO cu 50.000km in banii astia.
    Va rog reveniti la subiect. Cel mai destept cedeaza.
    10 5
  • @mda sa sti ca in segmentu PREMIUM conteaza mai mult calitatea decat forma.......
    da e atragator interioru seriei 1........nici prea chel nici prea aglomerat
    si sa nu fiu carcotas......tot bmw as alege chiar daca nu e la fel de cool la interior......
    insa Audi la capitolu interioare nare rival...........
    8 3
  • @mda:
    Total de acord cu tine. Interiorul lui Megane RS si mai ales cel al lui Twingo RS sunt mai cool decat cel de la Audi S3.
    10 6
  • Decebal
    Astia care aduceti in discutie cazane banuiesc ca nu ati luat pastilele azi. Ce legatura are Renault cu masinile??!!
    8 5
  • inexorabil
    Una peste alta, preturile in TOATA aria auto incep sa-si iasa din matca precum raurile umflate de ploi. Eu cred ca "ploile", transpuse in termeni auto, se traduc prin super-lacomia omizilor numite dealeri de masini! Uitati-va si in piete cum trag de preturi, cu dinti de cal, ai nostri romanasi bisnitari (aaa, ups, comercianti, scuze), la unele produse importate, chit ca nu prea se atinge de produse niciun om cu dovleacul intreg pe umeri, dar trufasii aia arghirofili prefera sa arunce marfa nevanduta decat sa mai lase din pretentiile lor aberante......Revenind la subiect, problema ramane aceeasi dintotdeauna la noi, tinzand sa devina din anacronica grotesca: stam cu foamea in gat tot timpul, dar "disecam" pe toate fetele masini pe care cel mai probabil nu le vom atinge niciodata, vorba aceea. Acum, daca te duci la showroom, samsarii de acolo te vad ca pe un sac de bani proaspat aterizat din ceruri, ca in desenele cu Tom si Jerry, faza cu motanul si foca. Mi s-a intamplat deseori: te lasa sa te urci la volan, ca sa te imbeti cu iluzii care miros a piele virgina si a instrumente predestinate masajului fetisist, dar toata placerea ti se disipa in eter cand isi vara verosii capul pe geam si te abordeaza frontal, mai ales daca citesc pe fata ta, ca intr-o carte, ca nu prea dispui de cine stie ce frunze: "Si cam cat ati putea achita in avans?"......Ce parsivomani! Mai tineti minte cand promisesem aici ca voi efectua un drive-test cu Corvette, dar numai asa, de amorul artei, fara sa-mi si permit a-l achizitiona? Mi-am facut programare online, inserand toate datele cerute de site, inclusiv nivel de venit (ha!), si am asteptat sa fiu contactat, fiind un sclav al naivitatii contagioase......Intr-adevar, ulterior am fost in contact. Full contact. O scatoalca in mufarina. M-au chemat joi, dupa Miercurea Ciuc.
    In realitate, noi nu suntem niste fani auto propriu-zisi. Ce mult niste mocofani auto, care rupem stampila de vot in doua pe aceleasi satane cocotate la Putere prin rotatie si apoi ne holbam tâmp la casetele tehnice ale marcilor preferate, curgandu-ne lumanarile de pofta in veci nesatisfacuta......Stati linistiti, tovarasi, ca tot tinichelele (super)uzate sunt de noi, oricat am trudi zi de zi, in afara de cazul in care vrem, cu inconstienta crasa, sa cochetam cu extazul riscului bancar, ceea ce presupune orgii sexuale inevitabile, insa ma tem ca domnii camatari legali vor fi la "transmisie" si noi la "receptie", mmmmm, nice! Cateodata ma intreb daca nu cumva saracia lucie a maselor populare reprezinta fix starea sociala pe care si-o doreste pâlcul de elitisti (si daca nu cumva debandada aparent iremediabila a scolii romanesti iarasi le convine de minune, pe principiul un om prost egal un contribuabil de nadejde), care nu se lasa smulsi din mierea de stat precum nu se lasa lipitoarea scoasa din piele......
    12 2
  • @inexorabil
    Tu chiar nu te plictisesti de scris :))
    Deci lucrurile stau foarte simplu, nu stiu de ce nu prea vede lumea. De fapt cred totusi ca stiu: multi nu au bani de un control la un optician si nici nu au bani de lentile sau de pus dintii in gura, dar au bani de SH-uri germane.
    Acum revenind la subiect, interioarele facute de germane sunt create special ca sa te atraga. Ca o rosie din aia mare si frumoasa umplu cu hormoni si care nu are niciun gust. Dar e super la aspect.
    Din cate s-a dovedit stiintific, Audi si BMW stau foarte prost la fiabilitate. Deci sunt mai varza ca Renault. In schimb au stiu sa atraga o anumita categorie de clienti prin interioare... Si cand stai intr-o garsoniera amarata de 20 m2, inteleg de ce ai tendinta sa dai 50.000 euro pe o masina. Ca sa te simti bine macar in masina si sa te vada si vecinii ca o duci bine.
    Si cand peste 90% din Audi si BMW au fost masini rulate si importate in ROmania in 2012, va dati seama cam cat de bune sunt.
    Oricum nu-si merita banii o asemenea masina cu care mai mult stai prin service decat sa te plimbi. Dar stai conformabil si te uiti la consola centrala :))
    7 7
  • masina prea scumpa care nu-si are rostul....
    4 9
  • @@inexorabil
    George sau Toyo, unul din voi, mai puteti? Ce va freaca pe voi cum isi cumpara unii masini mai frustratilor? Bmw nu e mai prost decat Renault a fiabilitate, dar nu conteaza asta, incuiatii ca voi nu inteleg ca nu toti isi cumpara masini dupa top-uri de tot felul, bucurati-va voi de corolla sau ce aveti si lasati oamenii sa se bucure de ce vor ei.
    6 6
  • Prost sa fii sa-ti cumperi o chinezarie(japoneza ) cu acelasi pret si aceleasi performante sau chiar mai reduse :))
    7 4
  • Nemtoaicele raman nemtoaice : calitate materiale , finisaje , tinuta de drum , siguranta , comfort , exigenta detaliului . Pana si stratul de lac si al vopselei este mai gros la o nemtoaica decat la o niponeza , ca sa nu mai zic de componentele trenului de rulare , ca sunt turnate , nu tabla ambutisata
    8 4
  • Hai sa-ti explic putin cum sta treaba:
    1. Japonezele pe care tu le confunzi cu chinezarii (ceea ce da dovada ca nu stii nimic despre masini), sunt de cele mai multe ori mai ieftine decat nemtoaicele.
    2. La performante japonezii nu prea se uita pentru ca piata la care ei ofera masini nu este in princpal atrasa de performante, ci de fiabilitate.
    3. Trebuie sa fii si prost si tampit sa dai pe o nemtoaica din asta 45.000 de euro. Adica e clar ca tu nu castigi banii cinstit si nu stii sa apreciezi valoarea unei masini cand arunci cu banii pe fereastra. SI mai faci si dovada ca esti incult.
    In Germania (desi unora le sta in gat) cele mai apreciate masini din punct de vedere pret calitate sunt japonezele. De asta germanii sunt mai isteti, pentru ca ei se uita si la fiabilitate si pret, pe cand cocalarii romani se uita doar la aspect. Ca doar aspectul il poti vedea cu ochii, fiabilitatea o vezi in timp. Sau poti citi statistici din Germania, gen un raport TUV sau un raport despre satisfactia clientului, care lamureste putin treaba cu nemtoaicele la care voi le pupati semnul de pe volan.
    Insa e mai greu sa vezi si sa citesti si altceva, cand ai doar 2 clase ca trenul si esti super limitat.
    4 5
  • Romania este o tara deosebita. In decursul anilor in domeniul auto s-a remarcat printre altele prin tara cu cel mai mare numar de morti in urma accidentelor rutiere la milionul de locuitori, tara cu cei mai prosti soferi si acum tara cu cea mai mare scadere a autovehicolelor noi inmatriculate.
    Cu toate astea vad ca sunt foarte multi experti in domeniul auto.
    Avand in vedere ca Dacia s-a vandut foarte bine, inseamna ca lumea nu mai pune accent si nu se mai uita dupa premium, ci cauta din ce in ce mai mult masini accesibile la buzunar.
    Deci puteti voi smecherilor sa va dati parerea despre "triada germana premium" cat vreti voi. Poporul de rand, adica marea majoritate, nu va alege niciodata o masina premium. Astfel se explica vanzarile mari de Toyota, Ford, VW.
    Si voi care nu aveti bani nici macar de un Logan nou luat prin programul RABLA, dar va dati cu parerea despre Audi, sunteti tristi rau. Oricum puteti lua de 5000 euro un superb Audi proaspat adus din Germania. E full option si nu are decat 50.000 km. Dupa 50.000 deja incep sa pice toate la el de asta il vand germanii. Dar va luati masina premium, nu un amarat de Logan nou si cu 3 ani garantie.
    3 7
  • Tot chinezarii sunt . Este clar ca u iti poti permite doar o masina nipona ... si in acelasi timp este clar ca habar nu ai ce inseamana calitatea unui finisaj interior si calitatea materialelor in general.. Cat despre fiabilitate , conform statisticilor , iti dau dreptate , dar eu m-am referit mai sus la faptul ca numai UN PROST ar cumpara un Subaru Impreza WRX STI sau un Mitsubishi Lancer Evolution , cu aceeasi bani cu care isi poate achizitiona o masina germana , mai ales una din cele 3 marci premium .
    4 3
  • Azazel
    John, in principiu iti dau dreptate. Sa dai 5000 de euro pe un Audi e si nu prea o afacere buna. Un premium bun sh e de la 10000 de euro in sus, cel putin asta e parerea mea.
    Dar sa dai 12000 de euro pe un Logan MCV in conditiile in care la banii astia poti sa iei un sh care de-abea a terminat rodajul si are vreo 50000 de km, sau sa dai 17-18000 pe un Duster in conditiile in care gasesti un Quashquai, Rav 4 sau Kuga care nu stau la discutie cu Duster... Asta ca tot spuneai de experti in domeniul auto.
    Si mereu o masina mai ieftina se va vinde mai bine decat o masina mai scumpa. Pentru ca cei care si-o permit sunt (mult) mai multi. Dar sunt curios daca tot parerea asta o vei avea si dupa lansarea lui Alpine
    7 1
  • Roger JOHN
    Peste tot unde comentezi despre marcile germane vrei sa scoti in evidenta anumite aspecte negative care se petrec in tara noastra nu datorita masinilor conduse ci datorita oamenilor ,aici e o mare diferenta.Incearca sa fii mai rezonabil pentru ca si cei care conduc Toyota sau Volvo in Ro sunt tot la fel de cretini,nu generalizez or fi si oameni care au gusturi si se respecta pe ei dar si brandul in care se urca.Cum am mai spuso si prin alte comentarii in vest am intalnit posesori de S-klasse,seria 7,m5,etc...care au acordat prioritate pe trecere sau au incetinit pentru ami da voie sa ies din parcare.Sanatate si numai bine,rautatea aduce cu sine mai multa rautate,incearca sa aduci ceva pozitiv prin comentariile tale,o lectie sau orice se poate scoate dintr-un comentariu scris.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru