Versiunea cu transmisie manuală a lui Audi S3 anunţă un consum mediu de 7.0 litri la sută şi emisii de CO2 de 162 grame pe kilometru. Motorizarea respectă normele Euro 6 şi este cuplată sistemului de tracţiune integrală permanentă quattro. Masa versiunii de bază a lui Audi S3 este de 1.470 kilograme.
Fratele său cu cinci uşi, S3 Sportback, are o masă de 1.500 kilograme, un consum mediu tot de 7.0 litri la sută şi un timp 0-100 km/h de 5.3 secunde în versiunea cu transmisie automată. Versiunea Stronic a lui Audi S3, respectiv S3 Sportback, necesită 4.8, respectiv 4.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.Peste dotările standard ale lui A3, S3 vine cu jante din aliaj de 18 inch, instalatie de spalare a farurilor, alarmă cu monitorizarea interiorului, spoiler spate Sline, ornamente aluminiu mat, optică interioară de aluminiu, climatizare automată cu reglare digitală, sistem Audi drive select, suspensie sport, computer de bord cu ecran color şi program de eficienţă, sistem de asistenţă la parcare, cruise control şi multe altele.
Audi S3 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Audi S3 2.0 TFSI quattro 300 CP M6 |
300 | 7.0 | 5.2 | 41.919 |
Mercedes-Benz A45 AMG 2.0 360 CP AT7 |
360 | 7.1 | 4.6 | 50.716 |
BMW M135i 3 uşi 3.0 xDrive AT8 |
320 | 7.8 | 4.7 | 47.430 |
Subaru Impreza WRX STI Sedan 2.5 T AWD WRX STI |
300 | 10.5 | 5.2 | 47.740 |
Mitsubishi Lancer Evolution 2.0T GSR 4WD MT |
295 | 10.5 | 5.4 | 41.852 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Audi
acum 2-3 ani se dadeau razvoaie mari printre fanii trio-ului german........
pe cilindreea motoarelor......bmw era absolut campion....intotdeauna tine piept concurentei(Mercedes&Audi)cu motoare mult mai mici si la fel de potente........
uite ca sa intors roata.......
acuma Mercedes si Audi vin cu motoare mult mai potente decat BMW.....si la o cilindree redusa.......acum sa speram ca bmw nu va apela la motoare de 2L doar ca sa intre in hora........
sa fi remediat problema.
Tre sa fi nebun sa nu iti iei Stronicul, (ce pret are?)
materialele si calitatea fabricatiei(cel putin vizual)par de nota 10+
interioru lui M135i doar poate visa la asemenea pretenti.....
Audi la interioare e imbatabil.......
pana si pe A8 nu miar fi rusine cu asa interior.......
Bmw are drumul lui, doar tu visezi ca "bmw viseaza", cat despre interiorul lui A3, o fi mai de calitate dar consola centrala e seaca, la seria 1 interiorul este mai atractiv, chiar daca nu are aceleasi materiale.
Fiecare ii in clasa lui, cu rivalii lui. Asa ca nu compara mere cu pere.
Observ ca aveti o obsesie pentru siguranta. Ca sa fi in siguranta stai in pat si nu calca pe jos ca risti din prima sa-ti rupi picioru.
Pai mie nu imi este frica de ,,uameni" de un metru si un danone. Ca sunt de 2 ori cat ei :))))
Patul daca se rupe nu-ti face nimic, doar daca ai ceva pat medieval ce sta la 5 metrii inaltime =))
Daca ti se rupe grinda si iti cade in pat peste tine, inseamna ca ar trebui sa renovezi si sa nu mai vorbesti de S80.
Deci nu vad nici o legatura cu aburelile care le postezi tu aici.
ON:
As dori daca se poate sa vorbim strict despre modelele din tabelul pus de colegii de la Automarket si sa vedem cum sta treaba, nu sa venim cu variante din alta clasa ca alea sunt mai bune. Asa pot zice si eu ca imi iau un sh X6 3.0 BI-TURBO cu 50.000km in banii astia.
Va rog reveniti la subiect. Cel mai destept cedeaza.
da e atragator interioru seriei 1........nici prea chel nici prea aglomerat
si sa nu fiu carcotas......tot bmw as alege chiar daca nu e la fel de cool la interior......
insa Audi la capitolu interioare nare rival...........
Total de acord cu tine. Interiorul lui Megane RS si mai ales cel al lui Twingo RS sunt mai cool decat cel de la Audi S3.
In realitate, noi nu suntem niste fani auto propriu-zisi. Ce mult niste mocofani auto, care rupem stampila de vot in doua pe aceleasi satane cocotate la Putere prin rotatie si apoi ne holbam tâmp la casetele tehnice ale marcilor preferate, curgandu-ne lumanarile de pofta in veci nesatisfacuta......Stati linistiti, tovarasi, ca tot tinichelele (super)uzate sunt de noi, oricat am trudi zi de zi, in afara de cazul in care vrem, cu inconstienta crasa, sa cochetam cu extazul riscului bancar, ceea ce presupune orgii sexuale inevitabile, insa ma tem ca domnii camatari legali vor fi la "transmisie" si noi la "receptie", mmmmm, nice! Cateodata ma intreb daca nu cumva saracia lucie a maselor populare reprezinta fix starea sociala pe care si-o doreste pâlcul de elitisti (si daca nu cumva debandada aparent iremediabila a scolii romanesti iarasi le convine de minune, pe principiul un om prost egal un contribuabil de nadejde), care nu se lasa smulsi din mierea de stat precum nu se lasa lipitoarea scoasa din piele......
Deci lucrurile stau foarte simplu, nu stiu de ce nu prea vede lumea. De fapt cred totusi ca stiu: multi nu au bani de un control la un optician si nici nu au bani de lentile sau de pus dintii in gura, dar au bani de SH-uri germane.
Acum revenind la subiect, interioarele facute de germane sunt create special ca sa te atraga. Ca o rosie din aia mare si frumoasa umplu cu hormoni si care nu are niciun gust. Dar e super la aspect.
Din cate s-a dovedit stiintific, Audi si BMW stau foarte prost la fiabilitate. Deci sunt mai varza ca Renault. In schimb au stiu sa atraga o anumita categorie de clienti prin interioare... Si cand stai intr-o garsoniera amarata de 20 m2, inteleg de ce ai tendinta sa dai 50.000 euro pe o masina. Ca sa te simti bine macar in masina si sa te vada si vecinii ca o duci bine.
Si cand peste 90% din Audi si BMW au fost masini rulate si importate in ROmania in 2012, va dati seama cam cat de bune sunt.
Oricum nu-si merita banii o asemenea masina cu care mai mult stai prin service decat sa te plimbi. Dar stai conformabil si te uiti la consola centrala :))
1. Japonezele pe care tu le confunzi cu chinezarii (ceea ce da dovada ca nu stii nimic despre masini), sunt de cele mai multe ori mai ieftine decat nemtoaicele.
2. La performante japonezii nu prea se uita pentru ca piata la care ei ofera masini nu este in princpal atrasa de performante, ci de fiabilitate.
3. Trebuie sa fii si prost si tampit sa dai pe o nemtoaica din asta 45.000 de euro. Adica e clar ca tu nu castigi banii cinstit si nu stii sa apreciezi valoarea unei masini cand arunci cu banii pe fereastra. SI mai faci si dovada ca esti incult.
In Germania (desi unora le sta in gat) cele mai apreciate masini din punct de vedere pret calitate sunt japonezele. De asta germanii sunt mai isteti, pentru ca ei se uita si la fiabilitate si pret, pe cand cocalarii romani se uita doar la aspect. Ca doar aspectul il poti vedea cu ochii, fiabilitatea o vezi in timp. Sau poti citi statistici din Germania, gen un raport TUV sau un raport despre satisfactia clientului, care lamureste putin treaba cu nemtoaicele la care voi le pupati semnul de pe volan.
Insa e mai greu sa vezi si sa citesti si altceva, cand ai doar 2 clase ca trenul si esti super limitat.
Cu toate astea vad ca sunt foarte multi experti in domeniul auto.
Avand in vedere ca Dacia s-a vandut foarte bine, inseamna ca lumea nu mai pune accent si nu se mai uita dupa premium, ci cauta din ce in ce mai mult masini accesibile la buzunar.
Deci puteti voi smecherilor sa va dati parerea despre "triada germana premium" cat vreti voi. Poporul de rand, adica marea majoritate, nu va alege niciodata o masina premium. Astfel se explica vanzarile mari de Toyota, Ford, VW.
Si voi care nu aveti bani nici macar de un Logan nou luat prin programul RABLA, dar va dati cu parerea despre Audi, sunteti tristi rau. Oricum puteti lua de 5000 euro un superb Audi proaspat adus din Germania. E full option si nu are decat 50.000 km. Dupa 50.000 deja incep sa pice toate la el de asta il vand germanii. Dar va luati masina premium, nu un amarat de Logan nou si cu 3 ani garantie.
Dar sa dai 12000 de euro pe un Logan MCV in conditiile in care la banii astia poti sa iei un sh care de-abea a terminat rodajul si are vreo 50000 de km, sau sa dai 17-18000 pe un Duster in conditiile in care gasesti un Quashquai, Rav 4 sau Kuga care nu stau la discutie cu Duster... Asta ca tot spuneai de experti in domeniul auto.
Si mereu o masina mai ieftina se va vinde mai bine decat o masina mai scumpa. Pentru ca cei care si-o permit sunt (mult) mai multi. Dar sunt curios daca tot parerea asta o vei avea si dupa lansarea lui Alpine