Noua generație Audi RS 3 a debutat în urmă cu câteva zile. Modelul de performanță din Ingolstadt a primit câteva îmbunătățiri de ordin estetic, iar sub capotă are tot celebrul motor turbo de 2.5 litri, cu cinci cilindri. Unitatea dezvoltă 400 de cai putere și 500 Nm.
Din pachet mai face parte tracțiunea integrală quattro, sistem de vectorizare a cuplului pe puntea spate și transmisia automată S-tronic cu șapte trepte și dublu ambreiaj. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 3.8 secunde, cu 0.3 secunde mai rapid decât iterația anterioară.
Acum, noul Audi RS 3 poate fi comandat în România. Clienții pot alege fie versiunea Sportback (hatchback), fie Sedan.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
Audi RS 3 |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
Sedan | ||
2.5 TFSI |
400 CP 500 Nm |
62.300 | 63.899 |
Cea dintâi pornește de la 62.300 de euro, cu TVA inclus. Lista de dotări standard include, printre altele, jante cu diametrul de 19 inch, faruri LED, stopuri LED cu semnalizare dinamică, sistem de climatizare pe două zone, tehnologie Audi Virtual Cockpit Plus, pedale din inox, volan sport și tapițerie piele ecologică și microfibră.
Printre sistemele de siguranță regăsim Active Lane Assist, Audi drive select, Audi pre sense front, cameră multifuncțională pentru sistemele de asistență și Park Assist.
Audi RS 3 Sportback vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Audi RS 3 Sportback 2.5 TFSI |
400 | - | 3.8 | 62.300 |
Mercedes-AMG A45 S |
421 | 8.9 | 3.9 | 64.800 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Audi
RS3 este un exemplar extrem de masculin!
Am făcut şi plângere etc.... degeaba...
Este angajatul vostru ?
Deja ne scufundăm în problemele legate de climă și încă mai vorbim de 4 cilindri, 8 cilindri, 3 litri şi alte chestii din 1800 toamna???
Dragă Greta, unele femei au acces la exemplare masculine mult mai reușite.
https://audiclubna.org/a-matter-of-lateral-the-torque-splitter-in-the-new-audi-rs-3/
Altfel, văz că nimeni nu se miră de prețul cu 2.300 € mai mare la noi decât la nemți.
Unde un Mercedes-AMG A45 S 4Matic+ începe de la 61.821 Euro, deci tot cam p-acolo.
Aparent inutile (și după unii deja uzate imoral :-)), uber-hot-hatch-urile astea păstrează totuși o doză de polivalență/utilitate, pe care sportivele pure și dure cu doar două locuri n-o au (ex. Cayman T, mai scump la ”doar” 300 CP.)
Într-un final, vă rămâne doar cu el/ei și cu toții vor fi implicați salutar în salvarea planetei (de Diesel Tsar Bomba).