Audi A6 facelift este disponibil pentru comandă pe piaţa din România. Varianta restilizată a modelului german de clasă mare pleacă de la 43.900 de euro în varianta de bază, care implică o motorizare 1.8 TFSI de 190 CP şi o caroserie de tip berlină. Pentru un diesel de 2.0 litri şi 150 CP alături de acelaşi tip de caroserie, A6 are un preţ de pornire de 44.900 de euro cu TVA inclus. O schimbare importantă în această gamă este eliminarea nivelurilor de echipare convenţionale în favoarea unei dotări standard mai generoase decât la versiunea precedentă şi implementarea pachetelor de dotări în completarea listei de echipamente opţionale. Clienţii pot astfel să-şi ducă maşina la un nou nivel de personalizare şi să opteze pentru motorizarea dorită în compania echipamentelor preferate.
Principalele modificări aduse de facelift
Facelift-ul a adus în gama A6 modificări estetice relativ modeste, noi motorizări şi tehnologii, alături de un interior actualizat şi o paletă de culori mai generoasă. La nivel exterior, modelul are o nouă grilă frontală, blocuri optice schimbate şi echipate cu LED-uri. Interiorul noului A6 facelift are o nouă interfaţă a sistemului multimedia MMI, climatizare automată pe două zone încă de la dotarea standard şi o paletă mai bogată de accesorii, materiale şi echipamente pentru sporirea confortului pasagerilor. Clienţii pot comanda elemente precum tempomat adaptiv, asistent la vederea pe timp de noapte, afişaj head-up display pe parbriz cu noi funcţii şi altele. Scaunele din faţă au reglaj lombaj electric în standard.
Motoare cu până la 22% mai eficiente
Gama de motorizări a lui Audi A6 a fost modernizată şi ea odată cu restilizarea, iar unităţile noi asigură un consum cu 22% mai mic faţă de precedesoarele lor. Unităţile din dotare respectă norma Euro 6 şi asigură între 150 şi 346 CP. Cel mai eficient agregat din dotarea lui Audi A6 este motorul 2.0 TDI ultra de 150 CP, care anunţă un consum mixt de 4.2 litri la sută în compania transmisiei S Tronic cu şapte trepte.
Cel mai puternic motor oferit pe un A6 care să nu fie o variantă de performanţă îi aparţine versiunii V6 TDI bi-turbo intitulate "Competition" a lui A6 şi A6 Avant şi asigură 346 CP, dar această variantă nu este încă disponibilă pentru comandă pe piaţa internă.Aer condiţionat cu reglare pe două zone şi scaune încălzite faţă în standard
Lista de dotări standard a lui Audi A6 facelift include, printre altele, ABS, ESP, caroserie zincată, jante de aliaj, frână de parcare electromecanică, sistem de recuperare a energiei cinetice, buton Start-Stop motor, computer de bord cu ecran colo şi program de eficienţă, sistem ISOFIX, scaune faţă incălzite, faruri xenon cu poziţii LED, sistemul multimedia MMI Radio plus cu afişaj de 6.5 inch, volan şi schimbător de viteze îmbrăcate în piele. Printre sistemele standard de siguranţă se numără şi Audi pre sense basic, un sistem care ia măsuri preventive în cazul detectării unui impact iminent (strânge centurile de siguranţă, activează semnalele de avarie şi închide geamurile şi trapa).
CARBURANT | MOTOR | PUTERE | AUDI A6 Sedan |
AUDI A6 AVANT | ||||
PREŢ cu transmisie manuală (€ cu TVA) |
cu automată | cu 4x4 quattro | PREŢ cu transmisie manuală (€ cu TVA) |
cu automată | cu 4x4 quattro | |||
Benzină | 1.8 TFSI | 190 CP | 43.900 | - | - | 47.020 | - | - |
1.8 TFSI ultra |
190 CP | - | 46.230 | - | - | 49.350 | - | |
2.0 TFSI | 252 CP | - | 50.900 | - | - | 54.021 | - | |
3.0 TFSI |
333 CP |
- | 61.900 (S-Tronic 7) |
- | 65.019 (S-Tronic 7) |
|||
Motorină | 2.0 TDI |
150 CP | 44.900 | 47.230 (S-Tronic 7) |
- | 48.020 | 50.350 (S-Tronic 7) |
- |
2.0 TDI |
190 CP | 46.200 | 48.530 (S-Tronic 7) |
- | 49.320 | 51.650 (S-Tronic 7) |
- | |
3.0 TDI | 218 CP | - | 54.500 (S-Tronic 7) |
57.760 (S-Tronic 7) |
- | 57.620 (S-Tronic 7) |
60.880 (S-Tronic 7) |
|
3.0 TDI |
272 CP | - | 60.700 (S-Tronic 7) |
- | 63.820 (S-Tronic 7) |
|||
3.0 TDI | 320 CP | - | 62.900 (Tiptronic 8) |
- | 66.020 (Tiptronic 8) |
|||
3.0 TDI |
326 CP | - | 70.160 (Tiptronic 8) |
- | 73.280 (Tiptronic 8) |
CARBURANT | MOTOR | PUTERE | AUDI A6 allroad |
AUDI S6 | AUDI S6 AVANT | AUDI RS6 AVANT |
PREŢ cu automată şi quattro (€ cu TVA) | PREŢ cu automată şi quattro (€ cu TVA) | PREŢ cu automată şi quattro (€ cu TVA) | PREŢ cu automată şi quattro (€ cu TVA) | |||
Benzină | 3.0 TFSI |
333 CP |
69.100 | - | - | - |
4.0 TFSI | 420 CP |
- | 80.749 (S-Tronic 7) |
83.918 (S-Tronic 7) |
- | |
4.0 TFSI | 560 CP | - | - | - | 116.718 (Tiptronic 8) | |
Motorină |
3.0 TDI | 218 CP | 64.960 (S-Tronic 7) |
- |
- |
- |
3.0 TDI |
272 CP | 67.900 (S-Tronic 7) |
- | |||
3.0 TDI | 320 CP | 70.100 (Tiptronic 8) |
- |
Audi A6 sedan vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Audi A6 2.0 TDI MT6 ultra |
150 | 4.3 | 9.5 | 44.900 |
BMW Seria 5 518d |
150 | 4.7 | 9.5 | 43.586 |
Mercedes-Benz Clasa E E200 CDI |
136 | 4.8 | 10.2 | 41.881 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
poi 320D din anii 2000' au aceeasi putere din acelasi motor....
iar acest Mercedes e si cu o clasa mai sus si cu 2 generatii mai 'nou'
Ce dracu' se intampla la Mercedes frate de au ajuns chiar asa de jos???/?//e nebunie......
- motorul nu e de 2 litri, ci de 2,2, sau 2,15, cum preferi
- motorul e jalnic doar daca te iei doar dupa cifre, in utilizare nu mai e chiar asa
- exista versiuni mai puternice chiar si la acest motor
Am urcat acum o luna in ultimul tip de A6 si este o diferenta cam mare fata de interiorul fostei generatii.
Baiete, ai citit tot articolul?! Ai vzut ce include echiparea standard?! Sau te gasesti sa vorbesti aiurea, doar sa lasi si tu un comment! Tu ce cilindree ai la masina 7000 cmc?!!! Ai condus vreodata un 2.0 TDI de 150 de cai sau sti tu din stele ca nu e de ajuns sau ca e josnic pt clasa premium?!!! Culmea, toti producatorii premium au ca start asemenea puteri, doar TU (marele inginer) te-ai gasit sa-i urechezi!!!!
Gusturile nu se discuta, dar parerea mea este ca primesti dotari serioase pt aceasta suma de bani si din momentul in care urci in aceasta masina iti dai seama ca face parte din clasa premium, iar acest lucru costa, evident. Pace tuturor!
:)))))) Te documentezi inainte sa declari?! Pune mana si informeaza-te inainte de a scrie! Eventual mai citeste o data articolul: dublu climatronic, xenon cu pozitii LED, scaune fata incalzite, frana parcare electromecanica, pornire/oprire de la buton, scaune fata cu reglaj electric, sa nu mai vb de sisteme de siguranta, multitudine de airbag-uri si alte "banalitati"... Si acum care este aceasta "compacta de volum in nivel de echipare mediu" similara cu modelul de mai sus?! Va rog nu mai scrieti dupa ureche, luati concret informatiile reale! Cand ati facut ultima data o configurare pt un model, cand ati citit un catalog pt un model?! Dati concret exemple!
Si da,de obicei ma documentez inainte,spre deosebire de altii...