Cea de-a doua generație a lui Volkswagen Tiguan are în sfârșit prețuri pentru România. Lansat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, care a avut loc în septembrie 2015, SUV-ul compact al mărcii germane poate fi comandat de astăzi în showroom-urile Volkswagen. Comenzile vor fi onorate începând cu luna mai a acestui an.
Disponibil în momentul lansării împreună cu două motorizări, 2.0 TDI de 150 CP și 2.0 TSI de 180 CP, Tiguan este lansat pe piață la un preț foarte agresiv, cu peste 3000 de euro mai mic decât pentru o versiune echivalentă pe modelul anterior. Astfel, prețul de pornire pentru noul Tiguan este de 24.900 de euro cu TVA pentru versiunea de bază, 2.0 TDI Trendline cu transmisie manuală și tracțiune 4x2. În varianta anterioară, un Tiguan echivalent (2.0 TDI 150 CP Trend&Fun 4x2 și cutie manuală) costa 28.000 de euro.
În aceste condiții, Tiguan - care până acum era unul dintre cele mai scumpe SUV-uri din segment - se așează undeva la media clasei din punctul de vedere al prețurilor.
Trei echipări, ofertă bogată în varianta de bază
Noul Tiguan este disponibil în trei echipări. Baza este Trendline, echiparea medie este Comfortline, iar versiunea de top se numește Highline, Tiguan revenind la numele clasice de echipări din gama Volkswagen după ce anterior folosise liniile de design Trand&Fun și Track&Style pentru a diferenția diferitele pachete de dotări.
Noul Volkswagen Tiguan, echiparea de bază Trendline (selecție): Activare automată faruri cu lumini de zi; Faruri de ceață cu funcție cornering; Stopuri LED; Aer condiționat manual; Front Assist și City Emergency Brake; Sistem de frânare automată Multi Collision Brake; Lane Assist; Airbag-uri față, laterale și cortină; Airbag genunchi șofer; Capotă activă la impact cu pietonii; Anvelope 215/65 R17; Jante din oțel; Oglinzi laterale încălzite și cu reglare electrică; Senzor de ploaie; Senzor de presiune în pneuri; Parasolare cu oglinzi; Bare de protecție în culoarea caroseriei; Computer de bord Plus; Cotieră centrală față cu spațiu de depozitare; Covorașe textile față-spate; Frână de mână electronică; Funcție Auto Hold; Scaun față cu reglaj manual pe înălțime; Decor Diamond Silver pentru bord și uși; Iluminare portbagaj; Închidere centralizată cu telecomandă; Două chei de tip briceag; Indicator al nivelului lichidului de parbriz; Display cu diagonala de 5 inch; Radio CD cu 8 incinte acustice; Roată de rezervă de uz temporar; Servodirecție electromecanică; Sistem Start-Stop; Spătar banchetă spate rabatabil; Tapițerie din stofă; Volan din piele cu 3 spițe; Schimbător de viteze îmbrăcat în piele
Versiunile și prețurile complete ale lui Volkswagen Tiguan pot fi consultate AICI.
In caz de rezerve consistente metoda poate avea efectele scontate dar cu riscul de a scadea aceste rezerve pana la nivele ingrijoratoare si implicit profiturile. Diminuarea e artificiala efectuandu-se pe seama castigurilor de pe piata chineza si nu dintr-o reevaluare a costurilor cu productia sau eficientizarea activitatii.
Parerea mea e ca o astfel de stratagema e facuta la disperare iar concurenta cred ca va reactiona diminunadu-si la randul ei preturile. Dupa mine, va urma un razboi al preturilor si o reasezare a acestora intr-o matca de normalitate.
Posibil sa ajungem sa spunem ca, in sfarsit, masina X isi merita banii
Oricum e un model pe care il asteptam.
Eu unul pana acum n-am vazut reduceri anuntate de pret fara a scadea calitatea...dar sa vedem!
Asa fac unii banutu'
On topic, preturi care vizeaza concurenta.
@Florin ce spui acolo nu mai este de actualitate de ceva timp la 1.2 , 1.4.
Noul Tiguan beneficiaza de tva 20%, de aici si "asa zisa reducere"! Nu e nici o reducere dragilor!
on topic: poate ca acesta este adevartul pret al masinii. Deci nu ma astept sa aiba cumva de suferit calitatea. Tiguan nu prea se cumpara ca entry level. Adica daca iti permiteai sa dai pe fosta generatie vreo 30000 de euro, mai bagai mana in buzunar si dupa 2000-3000 de euro acolo si iti luai un motor mai puternic sau ceva dotari suplimentare. Profitul acum va fi mai mic. Iar VW poate nici nu se gandeste pe vanzari explozive. Oricum Tiguan nu va avea viata usoara fiind in aceiasi clasa cu Nissan Quashqai, Ford Kuga sau Mazda CX-5.
Si nu intamplator cel mai accesibil motor este un TDI. Desi de obicei este un benzinar. Dar VW tocmai acolo vrea sa recastige increderea, la motoarele TDI. O miscare corecta, cel putin teoretic.
@Pana - Cu consideratie . Noul Volkswagen Tiguan este abia la inceput de cariera . Probabil entry-level-ul va fi tot un benzinar TSI 1.4 . Volkswagen nu va recastiga increderea pana ce nu isi vor repara greseala. Putin spus ca acestia si-o vor repara, si vor duce pana la capat misiunea lor vis a vis de respectul fata de consumatori. Este nevoie de inca cateva zeci de miliarde ca Volkswagen sa repare toate masinile vandute incepand din anul 2007. De aceea vor prefera sa inghita sanctiuni in continuare, sanctiuni care sunt mult viabile fata de costurile nascute din repararea zecilor de milioane de masini pe care ei ar trebui sa le conformeze la standardele cerute de legislatie.
Atitudinea mea pro concediu si pro utilitate ma face sa cred ca mi-ar placea foarte mult o astfel de masina, dar de la alti producatori, nu Volkswagen. Un astfel de SUV compact este apreciat la adevarata valoare cand pleci la drum lung si te cauti in portbagaj de loc pentru un patut, premergator, saltea, bagaje si diferite echipamente pentru incalzit apa .
toate alea incap intr-un break. Lejer. Plus ca masina e mai stabila, mai sportiva implicit mai placut de condus si la costuri de utilizare mai mici decat un SUV. Daca vrei off-road usor iti iei all-road si te descurci bine-binisor.
SUV-ul este o modalitate de a ati afisa statusul si sunt putini cei care chiar au nevoie (si) de un SUV pentru o iesire in natura la un vanat sau un pescuit cine stie pe ce coclauri cum ar fi misha al'nostru de pe AM.
Pana si in Romania cu toate drumurile noastre de kkt o masina pe o platforma normala te duce absolut unde vrei. Asta daca nu esti atat de nebun sa urci la Sfinx sau Ochiul Beiului cu masina sa nu iti uzi picioarele. Dar asta nu se mai numeste turism. Eu i-am identificat: e cocalarul "apropiat" de natura si de iarba verde. Chistoacele si cutiile de bere aruncate la 12 km de ultimul loc de parcare, in inima padurii; escaladarea Sfinxului pentru un selfie cu bolovanul in spate; pishatul la baza zidului cetatii, etc
da' ma opresc aici ca o dau iara in off-topic
seatul va avea la lansare si motor 1.6 d dar e mai scurt.
intrebarea este tiguan va avea 1,6 d ? cand ? sau mai dureaza cativa ani pana la lansarea motorului 1.5d ?
O mica mare diferenta care la tine mai este si subiectiva.
Nissan "Quashqai" ? Tu nu stii bine cum se scrie (corect Qashqai), daramite sa fi studiat oferta. De condus masina nici nu mai vorbim, daca tu nu stii bine cum se scrie...E clar cata atentie i-ai acordat.Stupid!
PS: numele tau? care nume? fa-ti cont ! eu ma bucur ca exista o varianta de-a ta mai inteligenta.
evident ca il penaliza la consum masa masinii, dar daca vrei jeep si consum cat mai mic, cred ca e cazul sa nu mai iei jeep. :)
eu sper sa aplice o astfel de reducere si la golf 8 :), ar fi ceva.
Cand are VW preturi mari - ce hoti, niste vechituri supraevaluate pentru prosti.
Cand are VW preturi mici - niste hoti, au taiat din calitate, din fiabilitate, modele VW vechi erau bune, masini, nu se mai fac asa ....
Mai rau ca muierile, sincer.
Tiguanul puncteaza la garda la sol si la unghiurile de trecere, tractiunea integrala se plateste ca la passat...
Nu puneti la suflet, dar personal dupa experiente LC120, X3, sunt bucuros ca am revenit la masini de strada...pe strada !
cu 2000 euro mai putin decat tiguanul...este passatul