Pretul otelului ar putea ridica pretul lui Tata Nano
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa lansarea cu fast a lui Tata Nano, producatorul indian se loveste de primele dificultati. Acestea sunt de ordin financiar si se refera la faptul ca pretul otelului brut a urcat in ultimul an cu 50%, procent care ar putea avea efecte negative asupra pretului initial anuntat pentru cel mai ieftin model de serie din lume: 2500 de dolari.
Solutia pe care a gasit-o Ratan Tata, presedintele constructorului indian, este aceea de a negocia cu furnizorii pretul fiecarui subansamblu in functie de volumul de unitati cumparate de la acestia. Altfel spus, daca Tata cumpara 10.000 de unitati dintr-o anumita piesa, pretul este cu mult mai ridicat decat daca numarul de piese depaseste 25.000, de exemplu.
"Este pentru prima data cand are loc o negociere de acest tip in India. De obicei, preturile se stabilesc pe viitoarele sase luni sau pe un an intreg, insa Ratan Tata a schimbat viziunea tuturor asupra acestui aspect", sustine unul dintre reprezentantii Delhi, unul dintre principalii furnizori pentru Tata Nano.
In aceste conditii, Ratan Tata incearca din rasputeri sa ridice comenzile pentru anumite parti componente ale lui Nano cu scopul de a echilibra pretul in crestere al otelului.Pe de alta parte, Tata ar putea primi un discount la cumpararea acestui material in conditiile in care Grupul Tata detine, pe langa divizia auto, cel mai important producator de otel din India, Tata Steel Ltd.
via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Practic ofereau masina la pret de moped de calitate (pe care-l prefer oricand).
Acu' o sa fie nevoie sa se departeze de conceptul de "masina asiatica a poporului", poate se duc pe la US$3'000, mai ales ca si dolarul s-a dus in freza de cand au lansat-o ...
Oricat de mult imi place conceptul de masina mica de oras, nu as lua niciunui angajat asa ceva, din mai multe motive: siguranta ioc (daca se urca unu' cu tancu' lui de SUV pe tine te cam aplatizeaza :o); motor de 2 lei ca putere, eficienta etc.; imagine negativa (ieftin=prost in general); finisaje ca de buget mic; confort ca in Lastun etc. (sper ca nu vreti sa comentati despre tinuta de drum sau sportivitate :o)
Sa fie un succes la ei, noi ne-am saturat de ieftin si prost!