Constructorul american de mașini electrice a anunțat o reducere a prețului de pornire pentru Model Y pe piața din țara noastră. Astfel, noul preț de pornire al lui Tesla Model Y în România este de 42.990 de euro. Cea mai accesibilă versiune primește un singur motor electric de 299 de cai putere pe puntea din spate, de unde rezultă un sprint de la 0 la 100 de km/h în 6.9 secunde și o viteză maximă de 217 km/h. Autonomia este de 455 de kilometri în regim WLTP.
Versiunea Long Range pornește acum în România de la 49.990 de euro și primește două motoare electrice de 389 de cai putere în total. Accelerația de la 0 la 100 de km/h este gata în 5 secunde, iar viteza maximă este tot de 217 km/h. Autonomia versiunii Long Range este mai mare, de 533 de kilometri în regim WLTP.
La final, cea mai puternică versiune, Performance, pornește acum în țara noastră de la 55.990 de euro. Și aici avem tot două motoare electrice de 462 de cai putere, ceea ce înseamnă o repriză de la 0 la 100 de km/h în 3.7 secunde, o viteză maximă de 250 de km/h și o autonomie de 514 kilometri în regim WLTP.
via Tesla
Va fi interesant ce va urma!
Nu stiu cat poate sustine Tesla razboiul preturilor dar daca face vanzari obtinand si ceva profit, restul inca vor ramane cu buza umflata.
Asteapta trimestrul 2 sa vedem cu cat reduc toti producatorii preturile. Peugeot inca nu s-a aliniat la micsorarea "ajutorului" de la stat.
Incet, incet vor anunta toti si daca nu anunta o vor reduce fara tam tam.
Totuși, la prețul ăla, va avea mult de furcă.
Din pacare AM nu mai updateaza prompt , marca MG de ex, nu exista aici dar are deja retea uriasa in tara.
Eu cred ca si la calitatea fabricatiei Peugeot 3008 si Renault Scenic stau ceva mai bine decat Tesla Y ,nu doar la design.
La ce ofera e3008 pret maximal 30.000 euro, si este scump si asa.
Avem Kia EV5 vanduta cu 20.000 usd la chinezi care dovedeste preturile aberante practicate in europa.
Sursa pret e-3008?
Un e-308 cu motor de 156 CP si baterie de 54 kWh pleaca de la 44.000 de euro, ma indoiesc ca un e-3008 cu motor de 210 CP si baterie de 73 kWh e cu doar 1.000 de euro mai scump.
In Germania, diferenta dintre ele e de aproape 4.000 de euro.
PS: Tesla e o clasa peste e-3008, ca dimensiuni. Se incarca si la o viteza superioara, de 250 kW, cu exceptia versiunii RWD. e-3008 se incarca cu maxim 160 kW.
Stii unde Alinutza e desteapta? Ai ghicit...in China. Aici avem versiunea scumpa si proasta.
https://store.peugeot.fr/selector/configurable/nouveau-3008-suv/allure/hybrid-136-e-dcs6-hybride/teinte-metallisee-bleu-obsession/sellerie-tissus-uziris-embosse-et-irize-embosse
În România vă agitați cam tare cu viteza de încărcare. Parcă și văd rânduri de cocalari electrici la singura stație de încărcare din zona sud-nord-est.
Am vândut un eUP ieri. Nu contează ca el se încarcă doar cu 50 kw. Oricum nu găsesc nici stații de 50. Până la Constanța este doar 1, până la Pitești niciuna, până la Craiova, dacă o iei pe la Alexandria abia dacă e una.
A cumpărat eUP unul care are panouri acasă și încarcă gratis la serviciu.
Tu, ăla care lauzi viteza de încărcare la Tesla, unde încarci, cu ce cost și cu ce viteză?
Sau doar visezi la tesla?
În al doilea rând, unde în articolul ăsta ai văzut tu că mi-am dat cu părerea despre mașină?
Deci, fotovoltaice și garaj, electrică mașina nr. 3, de oraș, moft. Altfel e gargară pt. proști țepuiți.