Pretul lui Logan scade cu pana la 12% in India pentru a face fata concurentei
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce saptamana aceasta Renault a incheiat parteneriatul cu Mahindra dupa cinci ani de colaborare, indienii au decis sa scada preturile versiunilor Logan comercializate pe aceasta piata. Vanzarile Logan au crescut in ultimii ani in aproape toate regiunile, insa piata auto din India a fost o exceptie, vanzarile scazand masiv in ultima perioada.
Din aceasta cauza indienii de la Mahindra vor ca pretul modelul de provenineta romaneasca sa scada cu o valoare intre 5 si 12 procente, Loganul uramand sa se vanda cu 403 pana la 1343 de euro mai putin decat in prezent. “A fost o incertitudine in mintile dealerilor si clientilor nostrii cu privire la viitorul modelului Logan. Am vrut sa-i oferim putin elan acestui model prin reducerea pretului. Avem la dispozitie 18 luni sa reimprospatam acest produs si lucram la diferite alternative”, a declarat Rajesh Jejurikar, oficial Mahindra.
In anul 2005, cand Renault a batut palma cu indienii de la Mahindra, cele doua companii aveau sperante mari.
Atunci se dorea ca in statul asiatic vanzarile lui Logan sa ajunga la 50.000 de unitati anual, insa indienii nu au vandut niciodata mai mult de 30.000 de exemplare, iar anul trecut au fost achizitionate doar 5.000 de exemplare Logan. Din moment ce vanzarile nu au decurs conform planurilor, Renault s-a vazut nevoit sa incheie in decursul saptamanii trecute parteneriatul cu Mahindra.Via | autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Grupul Volkswagen și-a propus să vândă 15% din acțiunile mărcii Traton, un producător de camioane. Tranzacția va avea loc în prima jumătate a acestui an și ar urma să valoreze aproximativ 2 miliarde de euro. (23.01)
-
Analiștii Brand Finance au concluzionat că Toyota este cel mai valoros brand auto. În topul constructorilor de automobile, niponii sunt urmați de Mercedes-Benz și de Grupul Hyundai. (22.01)
-
Fiat a fost, și în 2024, cea mai vândută marcă a gigantului Stellantis, pentru al patrulea an consecutiv. La nivel global, italienii au comercializat peste 1.2 milioane de mașini. (22.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
Comentarii (4)