Pretul lui Logan scade cu pana la 12% in India pentru a face fata concurentei
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce saptamana aceasta Renault a incheiat parteneriatul cu Mahindra dupa cinci ani de colaborare, indienii au decis sa scada preturile versiunilor Logan comercializate pe aceasta piata. Vanzarile Logan au crescut in ultimii ani in aproape toate regiunile, insa piata auto din India a fost o exceptie, vanzarile scazand masiv in ultima perioada.
Din aceasta cauza indienii de la Mahindra vor ca pretul modelul de provenineta romaneasca sa scada cu o valoare intre 5 si 12 procente, Loganul uramand sa se vanda cu 403 pana la 1343 de euro mai putin decat in prezent. “A fost o incertitudine in mintile dealerilor si clientilor nostrii cu privire la viitorul modelului Logan. Am vrut sa-i oferim putin elan acestui model prin reducerea pretului. Avem la dispozitie 18 luni sa reimprospatam acest produs si lucram la diferite alternative”, a declarat Rajesh Jejurikar, oficial Mahindra.
In anul 2005, cand Renault a batut palma cu indienii de la Mahindra, cele doua companii aveau sperante mari.
Atunci se dorea ca in statul asiatic vanzarile lui Logan sa ajunga la 50.000 de unitati anual, insa indienii nu au vandut niciodata mai mult de 30.000 de exemplare, iar anul trecut au fost achizitionate doar 5.000 de exemplare Logan. Din moment ce vanzarile nu au decurs conform planurilor, Renault s-a vazut nevoit sa incheie in decursul saptamanii trecute parteneriatul cu Mahindra.Via | autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
Comentarii (4)