În urmă cu puțin timp, Dacia a anunțat un discount semnificativ pentru Spring, modelul electric de oraș al mărcii de la Mioveni. Mai exact, prețul de pornire al lui Spring a fost redus cu până la 7205 euro. Astfel, noul preț de pornire al modelului electric este acum de 14.295 de euro.
Pe site-ul oficial Dacia au fost afișate, în această dimineață, 16 exemplare Spring disponibile în stoc în versiunea Essential de 45 de cai putere. Tot în stoc sunt disponibile și 48 de exemplare ale versiunii Extreme, cu 65 de cai putere. Până astăzi, prețul de pornire al versiunii Essential era de 21.000 de euro.
Mai mult, noul preț de pornire al versiunii Dacia Spring Extreme este acum de 15.945 de euro. Înainte, acesta era de 23.150 de euro. Aceste discount-uri sunt disponibile doar pentru exemplarele disponibile în stoc, menționate mai sus.
Este de așteptat ca prețurile lui Dacia Spring să scadă pe parcursul lui 2024, mai ales după ce sumele oferite de guvern prin Rabla Plus au scăzut acum de la peste 10.000 de euro la aproximativ 5000 de euro.
via Dacia
Pretul corect este 7000 euro, hotti naibii.
Au furat banii de la programul rabla, si nici un organism de stat nu a miscat un deget. Dovedind ca politicienii lucreaza impotriva intereselor nationale.
Se stie ca pretul corect este 7000 euro, deoarece asa se vinde pe piata chineze, acolo unde e facut.
Dacia facut in china vanduta romanilor la pret triplu, acum doar dublu.
Ce hahalere am ajuns, cand pana in anii 90 vindeam noi chinezilor masini dacia fabricate in roimania.
transport, taxe de import, diferente constructive, etc....astea cu'i le lasi Alinutza?
Sosoaca, ai gura mare si nu spui nimic.
Sper sa aiba o concurenta din ce in ce mai acerba sa spulbere mizeriile astea de practici.
Go Citroen!
Sper sa fie scos cu totul acest program mincinos...
Eu am cumpărat de a lungul timpului 2 mașini noi si nu am beneficiat de acest program...
Am spus și repet… este o aberație prețul cerut pe așa ceva.
Acum au mai taiat din acele beneficii dar se pare ca lobbyul si spagile din ind auto sunt grase, pentru ca desi au vrut initial sa il taie aproape total, au revenit asupra deciziei. Chiar si 5000 e enorm. Nu ar trebui sa existe DELOC Rabla, sau ar trebui sa fie implementat cu cap, in functie de venitul cumparatorului, de situatia familiala, de modelul cumparat care sa fie produs in Romania etc. Nu cum e acum.
Revenind la Spring, acum se vede INCA O DATA ca totul a fost o hotie din banii nostri ai tuturor. Din nou, nimeni nu o sa plateasca pentru porcariile astea, functionarii publici responsabili de prostia Rabla stau bine-merci in continuare pe joburile lor grase, isi incaseaza salariile nesimtite si "treaba merge". De aceea suntem unde suntem, pentru ca functionarii publici nu patesc niciodata nimic, au doar drepturi si salarii nesimtite, nu responsabilitati. Cam orice faci intr-un post public, nu patesti nimic.
nu stiu ce ai spus tu, dar sa-ti traduc ce am spus eu in primul comentariu prin "obiectiv este legea pietei adica => cerere si oferta"
nu exista cerere => scade pretul
Numai in Romania sunt destui Dorei care sa le ia de noi la suprapret. Pentru ca banii sunt facuti din furat si combinatii.
Iar Spring se vinde cu cat se vinde pentru ca francezii au cumparat Dacia si fac ei ce vor cu ea. Daca romanii erau destepti, faceau ei, nu ii lasau pe francezi.
Asa cum daca erau destepti nu vindeau pamanturile la straini, nu privatizau fabrici si uzine, ca sa le faca strainii rentabile.
Daca erau destepti, aveau bani de masini noi si aveau infrastructura. Dar ei sunt niste amarati care importa gunoaiele de la straini si isi dau cu parerea despre masini adevarate, cand multi nici bani de motorina nu au, ca sunt fraieri si cumpara BMW-uri diesel facute din bucati!
O jucărie pentru proști s-a ieftini cu 7000 euro într-o zi de dimineață.
Renault s-a dat în stambă pe banii contribuabilului român. Să-l sprijinim să ne mai fure pentru cei 3000 lei/lună de la Dacia, din cauza cărora ne privești de sus!!! :)))))))))))
DE ASTA ROMANII TRAIESC SCUMP!
NU CUMPARATI VEDETI CUM VOR SCADEA PRETURILE!
NU MURITI 2ZILE NU MERGETI LA CUMPARAT!
n' shea?
abonament la stb si i-am rezolvat pe toti hotii din toate sectorele auto.. dealeri, asiguratori, rovinieta, carburanti, parcari..
Lumea ar descoperi că e mult mai ieftin si comod sa folosești facilitățile mai su menționate si aproape nimănui nu i ar mai trebui mașina personală.
Pentru mersi la munte sau la mare ar fi varianta închirierii...
Prin aceste variante constructorii auto ar fi distruși, falimentul ar fi iminent...
Tot anul acesta încep lucrările pentru reabilitarea a 50 km de linie de tramvai, în timp ce sunt deja în curs studii pentru îmbunătățirea și extinderea rețelei.
Până acum 5 ani s-au luat sporadic autobuze diesel, deci uneori contează și ce se votează.
La nivel local, ca și la nivel național.
Norma europeana pentru 2020 de multe ori este simplifica pentru public la 95 grame de CO2/km. In realitate este cu mult mai nuantata, tinand cont de greutatea medie a flotei vandute. La fel si cu amenzile, simplificarea afirma ca producatorii vor plati 95 euro pentru fiecare gram de CO2/km in exces fata de obiectiv.
Au scazut valoarea tichetelor si minune, a scazut si pretul masinii.
Te face sa te intrebi care e pretul real al masinilor electrice.
Numai anexele de pe motor care exista la masinile pe combustie fac cateva mii de euro in plus fata de electrice, si motoarele in sine sunt mai ieftine la electrice. Iar bateriile sunt la un pret record scazut de 80$/kw.