Prețul Daciei Spring, redus cu 7200 de euro. Noul preț de pornire: 14.300 de euro

de Tiberiu Safta
Vineri, 05.01.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia Spring a primit un discount de 7200 de euro pe piața noastră. Modelul electric de oraș este acum disponibil prin ofertă specială cu un preț de pornire de 14.300 de euro.

În urmă cu puțin timp, Dacia a anunțat un discount semnificativ pentru Spring, modelul electric de oraș al mărcii de la Mioveni. Mai exact, prețul de pornire al lui Spring a fost redus cu până la 7205 euro. Astfel, noul preț de pornire al modelului electric este acum de 14.295 de euro.

Pe site-ul oficial Dacia au fost afișate, în această dimineață, 16 exemplare Spring disponibile în stoc în versiunea Essential de 45 de cai putere. Tot în stoc sunt disponibile și 48 de exemplare ale versiunii Extreme, cu 65 de cai putere. Până astăzi, prețul de pornire al versiunii Essential era de 21.000 de euro.

Mai mult, noul preț de pornire al versiunii Dacia Spring Extreme este acum de 15.945 de euro. Înainte, acesta era de 23.150 de euro. Aceste discount-uri sunt disponibile doar pentru exemplarele disponibile în stoc, menționate mai sus.

Este de așteptat ca prețurile lui Dacia Spring să scadă pe parcursul lui 2024, mai ales după ce sumele oferite de guvern prin Rabla Plus au scăzut acum de la peste 10.000 de euro la aproximativ 5000 de euro.

via Dacia

Comentarii (30)

  • Aoleo...ce mizerie ! Eu sunt doar scârbit, dar incerc sa îmi închipui ce simte un recent propietar, mai ales din cei care nu au beneficiat de celebra pomana , ca mai sunt si din astia. Ar fi interesant sa vedem ce simt și băieții cu dare de mana de la Min. Mediului despre asta .
    32 0
  • Banditos
    subiectiv poti fi scarbit, obiectiv este legea pietei adica => cerere si oferta
    14 22
  • Ce sa spun... Se supără cei care au luat la prețul normal. După logica asta nimic nu s-ar mai ieftini că se supără cei care au cumpărat deja.
    9 18
  • Lucian
    Se apropie lansarea unei noi versiuni
    2 8
  • Ala nu e pret cu discount.
    Pretul corect este 7000 euro, hotti naibii.
    Au furat banii de la programul rabla, si nici un organism de stat nu a miscat un deget. Dovedind ca politicienii lucreaza impotriva intereselor nationale.
    Se stie ca pretul corect este 7000 euro, deoarece asa se vinde pe piata chineze, acolo unde e facut.
    Dacia facut in china vanduta romanilor la pret triplu, acum doar dublu.
    Ce hahalere am ajuns, cand pana in anii 90 vindeam noi chinezilor masini dacia fabricate in roimania.
    41 2
  • Banditos
    "Se stie ca pretul corect este 7000 euro, deoarece asa se vinde pe piata chineze, acolo unde e facut."

    transport, taxe de import, diferente constructive, etc....astea cu'i le lasi Alinutza?

    Sosoaca, ai gura mare si nu spui nimic.
    11 30
  • Super, macar acum si-au dat arama pe fata si arata cat de mare e marja lor de profit la aceasta masina. Cat tupeu sa ai sa vinzi mizeria asta de masina cu 24000 EUR. Masina asta este adusa in Europa cu mai putin de 10k eur.

    Sper sa aiba o concurenta din ce in ce mai acerba sa spulbere mizeriile astea de practici.

    Go Citroen!
    32 2
  • Ar fi doua aspecte, unui produs ce are cerere nu i se aplică o asemenea reducere, niciodată, al doilea aspect ar fi ca și așa este scumpă .
    19 0
  • Cine dracu cumpăra roaba electrica cu 15mii? O șmecherie de genul Lăstarilor.
    3 0
  • @@pipo /@ banditos, știți și voi prea bine care este motivul acestui " discount " . În lumea auto nu există astfel de discounturi de peste 30% asa peste noapte. Aici legea cererii și ofertei a fost grav avariata de intervenția stupida a statului. Și sa lași aceste companii ( nu mai spun ca sunt de pe alt continent) sa beneficieze aproape în totalitate de acest bonus și acum sa iti și arate asta fără nici-un fel de jena ...îmi pare o ofensa fără margini la adresa noastră, a tuturor. Dat ma rog , dacă unii considera ca asa e normal intr-o economie de piață, asta e ...nu e nimic de comentat ! Weekend plăcut !
    5 0
  • Al Bundy
    @Alin - programul Rabla a fost creat cu dedicație pentru Renault...
    Sper sa fie scos cu totul acest program mincinos...
    Eu am cumpărat de a lungul timpului 2 mașini noi si nu am beneficiat de acest program...
    15 2
  • Muzica Noua
    Un motor electric și o baterie nu au cum sa coste 20k pe nicio mașină de la Tesla la fundul gamei. WV sau BMW. Clio sau Mercedes. Mizeria asta începe să se termine.
    6 0
  • Aceste “conserve” au preț redus doar pentru ce este pe stoc, o să vedem ce și cum după terminarea stocurilor.
    Am spus și repet… este o aberație prețul cerut pe așa ceva.
    16 1
  • Cerere și oferta? Ni se spun de ele încă din școală și noi trebuie sa punem botul. Nu avem voie sa îl bănuim pe vânzător ca vrea sa facă profit cât mai mare și cât mai mult timp pe seama prostului, pardon clientului. Nu avem voie sa gândim altfel decât scrie în cărțile de economie și sa bănuim vânzătorul de rele intenții. Totodată, ne gândim la binele vânzătorului și îl înțelegem că deși el produce mașina ieftin în China are de plătit taxe vamale și transport, sărăcuțul de el, și de aceea trebuie sa vândă produsul la suprapreț. Cu atâta toleranta din partea noastră, așteptăm să cumpărăm și alte produse la suprapreț, sa îmbogățim pe alții peste noapte. În alta ordine de idei, ce a dat statul prin Rabla e timpul sa se întoarcă în curtea vânzătorului și sa scadă preturile la mașini, sa ajungă la preț accesibil pentru puterea noastră de cumpărare. Sau poate nu se va întâmpla asta pentru ca vine criza cipurilor, etc... Alte vrăjeli la care am pus botul
    6 0
  • @Banditos din hala Dacia Renau
    Am spus că dispariția subvenției determină scăderea prețurilor. Contribuabilul român a fost furat pe față și cu ajutorul pionierilor autohtoni care au crezut că e normal să-ți cumperi o mașină de 4000 euro cu 11 500 euro de la contribuabili. :))))))))))))
    19 2
  • Am fost o mana de oameni care am spus in repetate randuri ca Rabla e o porcarie, ca orice ajutor de stat, care deformeaza piata, concurenta libera, cererea si oferta, indeasa bani in conturile unor hoti sarlatani. De genul Renault sau VW, care tin preturile sus DIN CAUZA ACELUI BONUS DE STAT, nu pentru ca produsele valoreaza sau justifica in vreun fel pretul cerut. Guvernantilor nu le pasa pentru ca dau din banii nostri. Am adus argumente si am explicat ca intr-o tara saraca_ca Romania e strigator la cer sa dai 11500 de eur pentru o masina electrica. Copiii din au alocatii mizerabile, salariile sunt batjocura mai ales in privat samd samd.

    Acum au mai taiat din acele beneficii dar se pare ca lobbyul si spagile din ind auto sunt grase, pentru ca desi au vrut initial sa il taie aproape total, au revenit asupra deciziei. Chiar si 5000 e enorm. Nu ar trebui sa existe DELOC Rabla, sau ar trebui sa fie implementat cu cap, in functie de venitul cumparatorului, de situatia familiala, de modelul cumparat care sa fie produs in Romania etc. Nu cum e acum.

    Revenind la Spring, acum se vede INCA O DATA ca totul a fost o hotie din banii nostri ai tuturor. Din nou, nimeni nu o sa plateasca pentru porcariile astea, functionarii publici responsabili de prostia Rabla stau bine-merci in continuare pe joburile lor grase, isi incaseaza salariile nesimtite si "treaba merge". De aceea suntem unde suntem, pentru ca functionarii publici nu patesc niciodata nimic, au doar drepturi si salarii nesimtite, nu responsabilitati. Cam orice faci intr-un post public, nu patesti nimic.
    23 3
  • Banditos
    @labutza inrosita,

    nu stiu ce ai spus tu, dar sa-ti traduc ce am spus eu in primul comentariu prin "obiectiv este legea pietei adica => cerere si oferta"

    nu exista cerere => scade pretul
    11 10
  • @dan_grc
    Vezi ca reduceri de 7-8000 de euro se aplica si prin alte tari la BMW-uri.
    Numai in Romania sunt destui Dorei care sa le ia de noi la suprapret. Pentru ca banii sunt facuti din furat si combinatii.
    Iar Spring se vinde cu cat se vinde pentru ca francezii au cumparat Dacia si fac ei ce vor cu ea. Daca romanii erau destepti, faceau ei, nu ii lasau pe francezi.
    Asa cum daca erau destepti nu vindeau pamanturile la straini, nu privatizau fabrici si uzine, ca sa le faca strainii rentabile.
    Daca erau destepti, aveau bani de masini noi si aveau infrastructura. Dar ei sunt niste amarati care importa gunoaiele de la straini si isi dau cu parerea despre masini adevarate, cand multi nici bani de motorina nu au, ca sunt fraieri si cumpara BMW-uri diesel facute din bucati!
    14 14
  • @labă mincinoasă
    Știi prea bine ce am zis pentru că de asta tremuri tot când îmi răspunzi ca ultimul nesimțit.

    O jucărie pentru proști s-a ieftini cu 7000 euro într-o zi de dimineață.

    Renault s-a dat în stambă pe banii contribuabilului român. Să-l sprijinim să ne mai fure pentru cei 3000 lei/lună de la Dacia, din cauza cărora ne privești de sus!!! :)))))))))))
    6 1
  • Cititor
    Deci pt cumparator nu s a ieftinit , tot vreo 10 000 trebuie sa dea pe ea.
    1 0
  • Adalbert
    Hoția și foamea de bani in Romania,crește setea de ÎNȘELĂTORIE SI SCUMPIRI NEJUSTIFICATE!
    DE ASTA ROMANII TRAIESC SCUMP!
    NU CUMPARATI VEDETI CUM VOR SCADEA PRETURILE!
    NU MURITI 2ZILE NU MERGETI LA CUMPARAT!
    5 0
  • oricine
    Să vă prezint o altă escrocherie cu ștaif marca verii lui bovanis. VW ID 7 în China Komunistă pleacă de la 35.000 euro iar în Europa de la 55.000 euro. Asta pentru că războiul cu urșii costă și proștii trebuie să plătească.
    12 4
  • Banditos
    daca lumea civilizata ar sta capra la urs "oricine" ar avea liniste

    n' shea?
    6 6
  • "Vezi ca reduceri de 7-8000 de euro se aplica si prin alte tari la BMW-uri." - Asta e o comparație fără logica. 7,8k EUR la o masina de 60k EUR nu e ceva iesit din comun. Aici vorbim de o reducere de aproximativ 30%. Ai văzut reduceri de 30% la vreun BMW? Poate la șepci si tricouri...
    5 0
  • asta e ca tepele de black friday, numa ca pe fata si fara absolut nicio jena.
    abonament la stb si i-am rezolvat pe toti hotii din toate sectorele auto.. dealeri, asiguratori, rovinieta, carburanti, parcari..
    6 0
  • De ce crezi că nu se modernizează transportul public (metrou, tramvai, tren de călători, autobuze, etc...)
    Lumea ar descoperi că e mult mai ieftin si comod sa folosești facilitățile mai su menționate si aproape nimănui nu i ar mai trebui mașina personală.
    Pentru mersi la munte sau la mare ar fi varianta închirierii...
    Prin aceste variante constructorii auto ar fi distruși, falimentul ar fi iminent...
    4 0
  • În București circulă aproape toate din cele 100 de tramvaie noi, o parte din autobuzele electrice comandate și urmează începând cu ianuarie să vină 100 de troleibuze noi.
    Tot anul acesta încep lucrările pentru reabilitarea a 50 km de linie de tramvai, în timp ce sunt deja în curs studii pentru îmbunătățirea și extinderea rețelei.

    Până acum 5 ani s-au luat sporadic autobuze diesel, deci uneori contează și ce se votează.
    La nivel local, ca și la nivel național.
    1 1
  • deZordine
    Masinile electrice se vor ieftini pentru ca orice producator este "obligat", fie vinde electrice fie plateste amenda de la UE. Astfel mai bine vinde in oarecare "pierdere", mai mult sau mai Putin:

    Norma europeana pentru 2020 de multe ori este simplifica pentru public la 95 grame de CO2/km. In realitate este cu mult mai nuantata, tinand cont de greutatea medie a flotei vandute. La fel si cu amenzile, simplificarea afirma ca producatorii vor plati 95 euro pentru fiecare gram de CO2/km in exces fata de obiectiv.
    1 0
  • Ștefan
    Salutare, nu înțeleg de ce Dacia spring este asa de scumpa? Dacă te gândești sunt doua scutere unite și pusā un coviltir din fibra de sticla pe aceste scutere. Mai mult de 5,6 mii de euro nu merită. A ieșit unul afara din oraș și n-a încărcăto corespunzător și a transo în șanț și se uita la ea
    0 0
  • Flavius
    Si uite asa se vede lacomia companiilor...
    Au scazut valoarea tichetelor si minune, a scazut si pretul masinii.
    Te face sa te intrebi care e pretul real al masinilor electrice.
    Numai anexele de pe motor care exista la masinile pe combustie fac cateva mii de euro in plus fata de electrice, si motoarele in sine sunt mai ieftine la electrice. Iar bateriile sunt la un pret record scazut de 80$/kw.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru