Prețul Daciei Spring, redus cu 10.000 de euro în Germania. Pornește de la 12.750 de euro

de Alexandru Monenciu
Sambata, 13.01.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a redus prețul electricei Spring cu 10.000 de euro în Germania. Acum, modelul producătorului de la Mioveni pornește de la 12.750 de euro în această țară.

Recent, Germania a anunțat că nu mai oferă ajutor de la stat pentru achiziția de mașini electrice. În acest context, producătorii de automobile s-au văzut nevoiți să scadă prețurile modelelor cu zero emisii, pentru a nu-și pierde clienții.

Dacia Spring pornea în Germania de la 22.750 de euro. Acum, însă, constructorul de la Mioveni a decis să acorde un așa numit "elektrobonus" de 10.000 de euro. Așadar, Spring costă acum cel puțin 12.750 de euro în această țară.

Prețul promoțional este disponibil până în data de 31 martie.

De la debutul acestui model cu zero emisii, Dacia a comercializat peste 30.000 de exemplare Spring în Germania. Având în vedere noul preț, foarte atractiv, cu siguranță această cifră va crește până la finalul lunii martie.

Și în România, prețul Daciei Spring a scăzut cu 7.200 de euro. Așa se face că acum, modelul electric pornește de la 14.300 de euro.

via Carscoops

Comentarii (18)

  • nobody
    Dovada ca bonusul dat de guverne a fost pentru profitul net al producatorilor de electrice, nu pentru cumparatori.
    54 4
  • Mioveni
    “Constructorul de la Mioveni”
    Care constructor de la Mioveni?
    O fi vreun Mioveni in China si nu stim noi.
    51 4
  • Vestul sălbatic. :)))))
    Tehnologia uzată moral a fost folosită pentru devalizarea banului public.

    Acum Dacia "oferă" țeapa cu discount.
    47 8
  • Vasile Coca
    Cum sa imi explic, ca in Germania reducerea este mai mare decat in Romania?
    Unde sa o incadrez, la discriminare, la prostie, la batjocura fata de romani?
    20 0
  • Așa ceva… hai la coadǎ ;)))
    Cu subvenție sau nu, cum să “dai” 23.000 pe o conservă???
    Am înțeles ca producătorii cer, dar totuși decizia este la noi.
    Da ce să faci, au și focile obsedate părinți, frați la același nivel și atunci de găsește ceva prostime și pentru așa ceva.
    39 5
  • Banditos
    Inteleg ca in Germania, acum, la oferta, Spring e mai ieftin decat atunci cand beneficia de rabla.
    12 33
  • Al Bundy
    Va rog citiți cu atenție:
    Dacă si au permis să scadă 10000 de euro din preț, va imaginați ce profit au avut si cat au in continuare.
    Pe mine mă deranjează altceva - deturnarea banilor publici prin diverse mecanisme financiare, cu largul concurs al politicienilor puși tot de ei...
    Singura metoda prin care putem reglementa situația este prin boicotarea produselor anumitor constructori implicați în porcăria asta si cumpărarea de mașini de la constructori serioși, care respectă clienții...
    16 1
  • da' fie vorba intre noi, de ce e mai ieftin pt indivizii aia decat pt romani.
    Gen la romanii cares mai saraci hotu francez o da cu +14.000 si la nemtalai cu 12.000
    Hai si cu salariul in romania convertit in euro.
    Serios, de maince venitul unuil roman sa fie exact la fel ca valoare, dar cu monde euro la final, si atunci sunt de acord.
    Toate cheltuielile sa ramana la fel.
    Ah, nu e corect? Ba da.
    Caci in prezent vesticii platesc pe combustibil 1.x euro/litru si au salar minim de 2000 euro.
    Romanul are salar minim 2000 lei si plateste 7-8 lei/litru.
    Idem pt curent si toate produsele.
    Una e o ciocolata la 1 euro din 2000 si alta e 5 lei din 2000 lei. Valabil pt restul alimentelor si produselor de tot felul
    Singurul domeniu unde proportia este egala, e la imobliliare. Ai chirii de 900-1000 lei la garsoniera asa cum vesticii au 900-1000 euro.
    Includem si america. Salar minim de 2000 usd, curentul la tesla supercharger e 25 centi/ kwh
    16 2
  • stirea e ca nr de electrice va continua sa creasca.

    as fi vrut ca si dacia sa faca ceva de genul ampera, pana se electrizeaza de tot.
    3 22
  • @dizelisti
    Telefoanele viitorului s-ar putea să nu mai aibă nevoie ca bateria să fie reîncărcată. Un startup din chinez propune o baterie nucleară de mici dimensiuni, inspirată de o tehnologie deja existentă, ce este folosită pentru alimentarea pe termen lung a dispozitivelor pacemaker și sonde de explorare spațială.

    Android Central transmite că o firmă chineză a introdus un tip de baterie care se presupune că poate menține diverse dispozitive în funcțiune timp de 50 de ani fără a avea nevoie de reîncărcare. Betavolt Technology susține că a fost pionier în „miniaturizarea bateriilor de energie atomică”. Startup-ul a înghesuit 63 de izotopi nucleari într-un modul mai mic decât o monedă, iar despre modelul său de debut spune că produce 100 de microwați de electricitate.
    4 18
  • Vezi că tot ce cumperi și bagi la stomac este produs cam cu hidrocarburi… rău, bine asta este.
    Până “apare” altă soluție, si eu sper să apară, nu cred ca te poți abține de la a consuma alimente, sau?
    Ce legătură are dieselul cu tehnologia despre care tu vorbești. Când ceva mai bun și mai eficient o să apară o să facem trecerea așa cum am făcut-o de-a lungul dezvoltării civilizației… nu plânge nimeni trenul cu aburi deșii o vreme era singura opțiune.
    Electricele de astăzi au aplicabilitate limitată, și pentru unii sunt scumpe, deci nu pot înlocui ICE-urile (inclusiv diesel-ul), și nu pentru că nu se vrea ci pentru că pur și simplu nu se poate… încă!!!
    13 1
  • Prețul de 12.750 de euro pentru Spring este cel mai bun argument pentru eliminarea totală a subvențiilor.
    14 0
  • Patria a posteriori
    Ditamai Germania a eliminat total subvențiile.
    Guvernanții noștri (care se plâng că nu au bani și țara are deficit), în inteligența care i-a consacrat, dau în continuare 5000 € subvenție companiilor auto străine...Că pe ei doar prosperitatea străinilor îi interesează, nu pe cea a românilor.
    17 3
  • Johnny
    Din ce vad pe site- ul lor pretul de lista la noi e nemodificat. Exista in schimb o promotie cu pret intre 14500 si 16500. Nu stiu ce se doreste cu asta insa la modelul asta e flagrant ca marjele lir de profit sunt exagerate si preturile de jungla...
    11 0
  • Dizălînceai
    Eliminarea subvențiilor worldwide vine cu o reducere de prețuri din partea producătorilor, tăieri de profit un pic inimaginabile. Am îndoieli că planeta geme de proști... cu bani. Deci, urmează scăderi de vânzări pe electrice.
    Partea bună e că vine și presiunea legată de costuri, asigurare, taxare și, mai ales, costul combustibului... mai mare decât la termice. Și atunci, proștii trebuie să fie complet cretini, dar cu bani. :)))))))))
    7 6
  • @@dieselisti
    keep dreaming.

    Apoi cine isi doreste sa mearga cu un mini cernobyl in buzunar, sau sub capota?

    PS motorina nu explodeaza.
    7 8
  • Mircea
    Sa nu se sperie lumea cu bateria nucleara chinezeasca. Odată pentru ca ea nu utilizează plutoniu ci nichel și se bazează pe descompunerea radioizotopului Ni63.Al doilea,pentru ca deocamdată bateria produce doar 100 microwattiora,iar o masina are nevoie de o baterie de 30-50 -120 kilowattiora.Deci ,de sute de mii de ori mai multa energie.Dar este promițător sa speri ca nu mai platesti curentu'!
    1 0
  • oricine
    Golănia este la nivel mondial. O să vedeți că nici un procuror cu nume de fritz nu se va autosesiza ca să ancheteze megaescrocheria asta. Ca și aia cu vaccinurile Pfizer, ca și aia cu gen în loc de sex.
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru