Recent, Germania a anunțat că nu mai oferă ajutor de la stat pentru achiziția de mașini electrice. În acest context, producătorii de automobile s-au văzut nevoiți să scadă prețurile modelelor cu zero emisii, pentru a nu-și pierde clienții.
Dacia Spring pornea în Germania de la 22.750 de euro. Acum, însă, constructorul de la Mioveni a decis să acorde un așa numit "elektrobonus" de 10.000 de euro. Așadar, Spring costă acum cel puțin 12.750 de euro în această țară.
Prețul promoțional este disponibil până în data de 31 martie.
De la debutul acestui model cu zero emisii, Dacia a comercializat peste 30.000 de exemplare Spring în Germania. Având în vedere noul preț, foarte atractiv, cu siguranță această cifră va crește până la finalul lunii martie.
Și în România, prețul Daciei Spring a scăzut cu 7.200 de euro. Așa se face că acum, modelul electric pornește de la 14.300 de euro.
via Carscoops
Care constructor de la Mioveni?
O fi vreun Mioveni in China si nu stim noi.
Tehnologia uzată moral a fost folosită pentru devalizarea banului public.
Acum Dacia "oferă" țeapa cu discount.
Unde sa o incadrez, la discriminare, la prostie, la batjocura fata de romani?
Cu subvenție sau nu, cum să “dai” 23.000 pe o conservă???
Am înțeles ca producătorii cer, dar totuși decizia este la noi.
Da ce să faci, au și focile obsedate părinți, frați la același nivel și atunci de găsește ceva prostime și pentru așa ceva.
Dacă si au permis să scadă 10000 de euro din preț, va imaginați ce profit au avut si cat au in continuare.
Pe mine mă deranjează altceva - deturnarea banilor publici prin diverse mecanisme financiare, cu largul concurs al politicienilor puși tot de ei...
Singura metoda prin care putem reglementa situația este prin boicotarea produselor anumitor constructori implicați în porcăria asta si cumpărarea de mașini de la constructori serioși, care respectă clienții...
Gen la romanii cares mai saraci hotu francez o da cu +14.000 si la nemtalai cu 12.000
Hai si cu salariul in romania convertit in euro.
Serios, de maince venitul unuil roman sa fie exact la fel ca valoare, dar cu monde euro la final, si atunci sunt de acord.
Toate cheltuielile sa ramana la fel.
Ah, nu e corect? Ba da.
Caci in prezent vesticii platesc pe combustibil 1.x euro/litru si au salar minim de 2000 euro.
Romanul are salar minim 2000 lei si plateste 7-8 lei/litru.
Idem pt curent si toate produsele.
Una e o ciocolata la 1 euro din 2000 si alta e 5 lei din 2000 lei. Valabil pt restul alimentelor si produselor de tot felul
Singurul domeniu unde proportia este egala, e la imobliliare. Ai chirii de 900-1000 lei la garsoniera asa cum vesticii au 900-1000 euro.
Includem si america. Salar minim de 2000 usd, curentul la tesla supercharger e 25 centi/ kwh
as fi vrut ca si dacia sa faca ceva de genul ampera, pana se electrizeaza de tot.
Android Central transmite că o firmă chineză a introdus un tip de baterie care se presupune că poate menține diverse dispozitive în funcțiune timp de 50 de ani fără a avea nevoie de reîncărcare. Betavolt Technology susține că a fost pionier în „miniaturizarea bateriilor de energie atomică”. Startup-ul a înghesuit 63 de izotopi nucleari într-un modul mai mic decât o monedă, iar despre modelul său de debut spune că produce 100 de microwați de electricitate.
Până “apare” altă soluție, si eu sper să apară, nu cred ca te poți abține de la a consuma alimente, sau?
Ce legătură are dieselul cu tehnologia despre care tu vorbești. Când ceva mai bun și mai eficient o să apară o să facem trecerea așa cum am făcut-o de-a lungul dezvoltării civilizației… nu plânge nimeni trenul cu aburi deșii o vreme era singura opțiune.
Electricele de astăzi au aplicabilitate limitată, și pentru unii sunt scumpe, deci nu pot înlocui ICE-urile (inclusiv diesel-ul), și nu pentru că nu se vrea ci pentru că pur și simplu nu se poate… încă!!!
Guvernanții noștri (care se plâng că nu au bani și țara are deficit), în inteligența care i-a consacrat, dau în continuare 5000 € subvenție companiilor auto străine...Că pe ei doar prosperitatea străinilor îi interesează, nu pe cea a românilor.
Partea bună e că vine și presiunea legată de costuri, asigurare, taxare și, mai ales, costul combustibului... mai mare decât la termice. Și atunci, proștii trebuie să fie complet cretini, dar cu bani. :)))))))))
Apoi cine isi doreste sa mearga cu un mini cernobyl in buzunar, sau sub capota?
PS motorina nu explodeaza.