Preşedintele Seat vrea să copieze succesul Skoda
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
James Muir, preşedintele SEAT, a declarat că vrea ca marca pe care o conduce să emuleze succesul Skoda. Muir are doi ani la conducerea mărcii şi este nemulţumit de ciclurile lungi de viaţă ale produselor din gama Seat. În trecut, James Muir a lucrat pentru cei del a Mazda şi Ford în Europa şi este dezamăgit că Seat nu a apucat să-şi arate colţii cum au reuşit cei de la Skoda.
"Au avut o viziune clară de produs şi o strategie bună. Conducerea a ştiut exact unde a vrut să ducă marca. Seat n-a făcut asta. Sunt în post de doi ani şi noile generaţii debutează odată la şapte sau opt ani. Lucrez la schimbare, doar daţi-mi o şansă! Produsele noastre trebuie să atingă la fix ţinta în segmentele în care activează şi noi nu am ajuns încă acolo.", a declarat James Muir.
Preşedintele Seat consideră că Exeo este un model cu o ofertă limitată, dar îşi pune speranţele în Mii, un model care va debuta odată cu fraţiorul său de la Skoda şi are aceeaşi platformă tehnică, deci pleacă de la şanse egale.
Mai departe, strategia de marketing şi preţul vor face diferenţa dintre cele două modele. James Muir este mulţumit de rezultatele lui Ibiza şi Alhambra, dar consideră că celelalte modele din gamă nu sunt la fel de competitive.Şeful Seat vrea să se lupte de la egal la egal cu francezii şi cu italienii de la Fiat. Cuvântul de ordine este volum, dar Muir consideră că Seat construieşte automobile mai bune şi că poate să le fure din cota de piaţă cu uşurinţă. "Produsele pe care le vom lansa în curân ne vor defini viitorul. Au un design grozav şi sunt realizate cu tehnologie germană. Nu am făcut totul cum trebuia în trecut, dar lucrăm la asta.", a completat Muir.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Pai, ce vrea frate??????????
Sa aiba Ibiza 3 ani pre si 2 ani post-facelift??????????/
Sa aiba Leon 4 si 3 ani???????????
Astept Facelift-urile.
Este o diferenta mare de cultura intre spanioli si cehi.
Primi sunt latini mai lenesi si socialisti cu salarii mari si alti lucreaza ca nemti cu salari reduse.
Au o gama de masini limitata, invechita si foarte scumpa.
Leon nu are sanse in fata Octaviei fiind un model vechi si intr-o singura varianta, Octavia este mai practica si are mai multe posibilitati de configurare (hatch sau break).
Superb matura pe jos cu acel A4 restilizat, Yeti si Roomster nu au corespondenti in Spania, doar Ibiza ce ar mai putea face fata la Fabia, dar neeaaaaaaaahhh.
Daca mergi la ei in showroom o sa te ia cu vrajeala ieftina ca ei sunt ramura sportiva a familiei VW, doar la ei poti sa gasesti 5 CP in plus pt ati dovedi sportivitatea.
Skoda Octavia RS - 25.111,24 Euro
VW Golf GTD - 27.474,68 Euro
(Preturi de plecare)