În 2019, Lexus a vândut către clienți un total de 765.330 de mașini, în creștere cu 10% față de 2018 și a înregistrat un nou record la acest capitol. Vânzările Lexus au fost puternic susținute de SUV-urile UX și RX.
Noul președinte Lexus, inginerul Koji Sato, care a preluat mandatul în luna ianuarie, susține că SUV-urile reprezintă circa 65% din vânzările constructorului la nivel global.
“Cel mai mare volum este în SUA, acolo unde SUV-urile au 60-70% din total. Cota din Europa este la 80%, iar în China jumătate dintre modelele vândute sunt SUV-uri,” a spus oficialul Lexus.
Potrivit acestuia, vânzările de SUV-uri vor continua să crească în următorii 5 ani, însă, după aceea, clienții vor dori ceva nou. “Trebuie să fim pregătiți pentru altceva în afară de SUV-uri peste 10 ani din acest moment,” a spus Sato.
Via Automotive News
Eu iubesc foarte mult marca Skoda dumneata iubesti foarte mult marca Opel pentru ca sunt cele mai bune masini din lume !!! Am putea forma o echipa foarte tare pe acest forum. Nu uita sa-mi trimiti parola de la cont.
Cât despre a doua ta frază, are dreptate şi…A-ha: ambiguă…Care maşini sunt “cele mai bune din lume” : Škoda şi Opel sau numai Opel? Din ograda cehilor m-ar interesa doar Superb, mai ales că mi s-ar preta antropometric. In extenso şi în opinia mea, Segmentul D propune un “podium” imbatabil: Insignia-Mondeo-Superb. Studiindu-le pe toate trei laolaltă (la SAB 2019), am relatat deja că senzaţia ambivalentă (fizic şi psihic) am trăit-o la maximum de potenţial doar în “ghermană” (cât încă mai poate fi considerată din ţara lui Goethe), dar, bineînţeles, celelalte două se încadrează la capitolul “soluţii de rezervă”.
Acum “pe bune” : doar voi doi (cel real şi cel fals) trebuie să tranşaţi disputa voastră – nimeni nu-şi va asuma rolul de arbitru (şi mi se pare normal să n-o facă).
PS. Hopa, ce infamie! Acum realizez: la un articol despre “asiatice” (başca “premium”), noi ne dăm în stambă cu “euroamericane” :D
Cred ca ai vrut sa scrii despre Petrov ca s-a pensionat, nu ?