După un 2016 cu vânzări record, Ferrari se pregătește să stabilească noi limite pentru producția sa de supercaruri. Un vis devenit realitate pentru Sergio Marchionne, care l-a înlăturat de la cârma Ferrari pe vechiul președinte Luca di Montezemolo tocmai din dorința de a crește capacitatea de producție anuală peste pragul de 7000 de unități, care se presupune că ar fi asigurat exclusivitate brandului.
Fără Luca di Montezemolo în cale, Marchionne a crescut producția Căluțului Cabrat pentru a se asigura că toți cei care își doresc și își permit un Ferrari vor primi unul. În cadrul unui interviu oferit cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Marchionne a declarat că producția de anul acesta va ajunge la aproape 8500 de unități.
Chiar și așa, oficialul susține că nu este suficient pentru a scurta timpul de așteptare pentru un supercar. Recomandarea sa era ca la Maranello să se producă în fiecare an cel puțin 10.000 de mașini.”Lista de așteptare pentru o parte din mașinile noastre este foarte lungă. Chiar eu am discutat cu o serie de potențiali clienți care s-au plictisit să aștepte. Iar ăsta este cel mai rău lucru pe care i-l poți face unui client”, a declarat Marchionne.
Întrebat despre principalul rival italian, Sergio Marchionne a susținut că ”mulți oameni își cumpără un Lamborghini pentru că nu reușesc să achiziționeze un Ferrari”, invocând astfel aceeași listă de așteptare foarte lungă.
Nu vad alt motiv pentru care insista de ani de zile sa mareasca productia peste pragul de 10.000 de unitati / an
Stapanii lui Lamborghini n-au greata in privinta asta...