Președintele Citroen: ”Înlocuitorul lui C5 va fi o mașină simplistă, la fel de dorită și peste cinci ani”

de Bogdan Mirică
Luni, 12.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Citroen își pregătește revenirea în segmentul mediu cu un înlocuitor pentru actualul C5. Sedanul va fi însă diferit de ceea ce vedem astăzi, inspirându-se din rețeta neconvențională a lui C4 Cactus.

Într-o piață în care Volkswagen Passat, Mazda6 și Ford Mondeo scriu regulile jocului, celelalte modele pierd teren. În special rivalii care au deja o vârstă considerabilă, cum este Citroen C5.

În acest context, Citroen se vede nevoit să accelereze dezvoltarea modelului său de clasă medie, adică noua alternativă la actualul C5. Linda Jackson, președintele executiv Citroen, a declarat că viitorul sedan nu va fi un simplu înlocuitor pentru C5.

”Trebuie să privim acest model diferit. Ce își dorește să cumpere clientul unui C5? Într-o lume auto în care SUV-urile sunt tot mai dorite, căutăm rețeta care ar face ca mașina noastră să fie dezirabilă și peste cinci ani. Nu este doar o chestiune de înlocuire a unui nou model”, a declarat Jackson.

Noul C5 ar urma să se ghideze după filosofia simplistă a actualului C4 Cactus, o mașină care s-a bucurat de un succes deosebit în Europa, tocmai pentru că a abordat un design neconvențional și a renunțat la toate acele echipamente care nu foloseau șoferilor.

Într-o lume auto în care SUV-urile sunt tot mai dorite, căutăm rețeta care ar face ca mașina noastră să fie dezirabilă și peste cinci ani.

Linda Jackson
CEO Citroen
”Nu ne dorim o mașină care să nu conțină nimic.
Ne dorim o mașină în care clientul să găsească tot ceea ce este util și are sens”
, a precizat oficialul.

Deși mai multe voci au afirmat că Citroen se îndreaptă către o zonă low-cost, încercând o separare cât mai evidentă de Peugeot, francezii nu țintesc segmentul dominat în prezent de Dacia. Itroen nu își propune să facă mașini de buget.

”Strategia noastră nu este una low-cost. Viziunea noastră presupune că Citroen se va poziționa puțin diferit în acest segment de volum, tocmai pentru a putea avea succes. De asemenea, poziționarea va oferi valoare brandului”, a concluzionat Jackson.

via autocar

Comentarii (6)

  • Scorpionul_negru
    Adio Citroen. Daca nu vor avea suspensia aia geniala hidraulica in oferta nu o sa cumpere nimeni. Toti stim ca Citroen nu fac masini la nivelul lui Mazda, VW, si alti concurenti mai constiinciosi. Cumparati acum un C5 full daca doriti ca pe viitor nu se stie.
    10 22
  • Mie mi se pare mai mult o abordare mai spre VW Passat. Asa cum a facut si Renault cu Talisman.
    12 5
  • suspensia hidraulica e singurul motiv pt care cineva ar cumpara-o. in rest este o masina comuna ca si celelalte din clasa...poate vor baga totusi o varianta de varf cu hidraulica. doar cine a condus asa ceva stie despre vorbesc
    6 3
  • Scorpionul_negru
    @tyd
    Corect ! Fara suspensia aceea e o masina moarta ! Am avut unul in 2003 luat de nou atunci full cu tot ce se putea pune pe el. La confort nu discuta cu nici o masina din clasa medie sau mare. Indiferent ca era premium sau non premium. Era la nivel de S class ca si confort. Dar in schimb era o masina mai slaba la calitatea materialelor si performante ca Passat si aletle din gama. Volanul a inceput sa se faca urat la 90 de mii de km, pielea alcantara la fel se cojise si butoanele la fel. In rest probleme cu senzorii de la trapa, probleme cu spalatoarele de faruri si geamul de la haion care nu se mai deschidea. Cateva furtunase de la suspensii care curgeau la 100 de mii de km si cam atat.
    4 2
  • @Scorpionul _negru
    Adio vw...
    6 5
  • O fi buna suspensia aia hidraulica, dar ce folos daca nu o cumpara nimeni? Aici e o lupta pentru bani, nu pentru traditie. Nu investeste nimeni doar pentru ca e cool. Tuturor le place, dar nimeni nu cumpara.
    Pe de alta parte, cum se poate spune ca va fi o masina simplista, cand ea se va inspira din Cactus?
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru