Într-o piață în care Volkswagen Passat, Mazda6 și Ford Mondeo scriu regulile jocului, celelalte modele pierd teren. În special rivalii care au deja o vârstă considerabilă, cum este Citroen C5.
În acest context, Citroen se vede nevoit să accelereze dezvoltarea modelului său de clasă medie, adică noua alternativă la actualul C5. Linda Jackson, președintele executiv Citroen, a declarat că viitorul sedan nu va fi un simplu înlocuitor pentru C5.
”Trebuie să privim acest model diferit. Ce își dorește să cumpere clientul unui C5? Într-o lume auto în care SUV-urile sunt tot mai dorite, căutăm rețeta care ar face ca mașina noastră să fie dezirabilă și peste cinci ani. Nu este doar o chestiune de înlocuire a unui nou model”, a declarat Jackson.
Noul C5 ar urma să se ghideze după filosofia simplistă a actualului C4 Cactus, o mașină care s-a bucurat de un succes deosebit în Europa, tocmai pentru că a abordat un design neconvențional și a renunțat la toate acele echipamente care nu foloseau șoferilor.
”Nu ne dorim o mașină care să nu conțină nimic. Ne dorim o mașină în care clientul să găsească tot ceea ce este util și are sens”, a precizat oficialul.
Deși mai multe voci au afirmat că Citroen se îndreaptă către o zonă low-cost, încercând o separare cât mai evidentă de Peugeot, francezii nu țintesc segmentul dominat în prezent de Dacia. Itroen nu își propune să facă mașini de buget.
”Strategia noastră nu este una low-cost. Viziunea noastră presupune că Citroen se va poziționa puțin diferit în acest segment de volum, tocmai pentru a putea avea succes. De asemenea, poziționarea va oferi valoare brandului”, a concluzionat Jackson.
via autocar
Corect ! Fara suspensia aceea e o masina moarta ! Am avut unul in 2003 luat de nou atunci full cu tot ce se putea pune pe el. La confort nu discuta cu nici o masina din clasa medie sau mare. Indiferent ca era premium sau non premium. Era la nivel de S class ca si confort. Dar in schimb era o masina mai slaba la calitatea materialelor si performante ca Passat si aletle din gama. Volanul a inceput sa se faca urat la 90 de mii de km, pielea alcantara la fel se cojise si butoanele la fel. In rest probleme cu senzorii de la trapa, probleme cu spalatoarele de faruri si geamul de la haion care nu se mai deschidea. Cateva furtunase de la suspensii care curgeau la 100 de mii de km si cam atat.
Adio vw...
Pe de alta parte, cum se poate spune ca va fi o masina simplista, cand ea se va inspira din Cactus?