Viitoarea generație a modelului coupe-roadster compact din gama celor de la Nissan, care va fi denumit cel mai probabil 280Z, va fi dezvoltată cu ajutorul celor de la Mercedes-Benz, cu care alianța Renault-Nissan are o colaborare în desfășurare.
Informația vine dinspre presa japoneză, care citează oficiali europeni ai mărcii Nissan. Conform publicației Response.jp, Nissan și Mercedes vor construi în comun viitoarea generație de modele sport compacte (380Z, respectiv SL/SLC), scopul celor două mărci fiind legat de împărțirea costurilor de cercetare și dezvoltare a platformei.
Nu este pentru prima dată când Nissan și Mercedes-Benz se vor afla de aceeași parte a baricadei în ceeac e privește dezvoltarea unor modele. Cea mai recentă astfel de colaborare a avut loc în zona pick-up-urilor cu capacitate de o tonă, noul Mercedes Clasa X fiind construit pe platforma arhicunoscută a lui Nissan Navara.
Conform primelor informații, colaborarea dintre cele două branduri va aduce nu doar o platformă comună, ci și împărțirea motorizărilor disponibile.
Astfel, viitorul Nissan 380Z va beneficia în versiunea de top de motorul V6 de 3.0 litri folosit în familia premium de modele Infiniti, însă versiunea de bază a sportivei japoneze va oferi un motor pe benzină cu patru cilindri de 2.0 litri împrumutat din banca tehnică a celor de la Mercedes.
stii emisiunea aia auto in care un mos cu parul si mustata alba cauta si vinde masini? Ala are si conduce ORICE masina....toyota, BMW, mercedes, aston martin, porsche, old, etc....Mosul confirma zicala parul alb ii confera si intelepciunea.
si uite asa a disparut si una din ultimele masini cu motor aspirat de turatie mare combinat cu cutie manuala
Eu aș putea să enumăr o grămadă de cărunți ȋmbătrâniți degeaba, inclusiv moralmente. La urma urmei, 1-Cor 3:19 ȋți sugerează ceva?
Dacă tot adori să aplici etichete/epitete “irefutabile”, vezi că nazismul poate fi descris ȋn termenii…”luptei anticorupție” de la noi. Și, apropo, sunt absolut sigur că te situezi ȋn tabăra celor care mestecă lozincile prestabilite livrate de oengiști.
Dragă Obtuzache, apelul meu de mai sus a fost unul de substanță umanitară, nu de substrat ironic. Am adresat o ȋntrebare cuviincioasă celor care se pot simți cu musca pe căciulă…Cam așa se prezintă situația: vrei să fie instaurat definitiv un climat suportabil (dacă nu se poate cordial), dar vine nea Caisă cusurgiul incurabil (cu aversiune față de diacritice și față de tot ce-i pute a fi prea neaoș, neintegrat euroatlantic, dar și cu ranga corectitudinii politice agitată ostentativ) și ȋți insuflă un sentiment amar.
Așadar, dacă te mănâncă pielea și nu-ți poți stăpâni porcăria aia de dispreț care, de fapt, a contaminat această țară milenar creștină, nu trebuie decât să-mi arăți. Las’ pe mine…De altfel, am subliniat și altădată, dar tălică n-ai băgat de seamă: dezaprobarea CIVILIZATĂ se exprimă musai prin "dislike"…și atât! Sau, dacă preferi varianta mai riscantă (dialogul, evident), atunci abordează-l direct pe autor, dar fără să-l creionezi ȋn vreun fel anume; relevă-i motivul nemulțumirii tale și nimic altceva. Dar…ce să-i pretinzi haștagistului? El știe doar să redea bruma lui de formule invariabile, consacrate, pe care le crede inatacabile și – sfântă nerușinare – educative: “corupții”, “penalii”, “fanaticii”, “retrograzii” ș.a.m.d.
A, și, măi acesta surprins cu dublu standard al limbajului (adică ipocrit sadea!), atunci când faci apologia tehnologiilor viitorului, care desființează literalmente noțiunea de mașină, tot la “cunoscători adevărați” și la “iubitori ai automobilului” te gândești?
@Automarket, am uzat de dreptul la replică, deci nu considerați intervenția mea un excurs. Sau nu-mi acordați acest drept constituțional?
despre restul polologhiei...nimic. Dar nimic. Nu merita.
Eh, te crezi un ultrafericit că te-ai născut într-o perioadă de “maximă dezvoltare” a omenirii şi baţi monedă pe acest fapt pe care mulţi (printre care şi eu) îl consideră…firesc, în logica firii. Totuşi, ce contribuţie ţi-ai adus tu, în mod personal şi palpabil, la conturarea societăţii progresului şi a abundenţei (de consum) ? Evident, din acest punct de vedere, însemni ceea ce însemnăm şi noi, toţi ceilalţi: o picătură din ocean. Adică de ce să nu-şi vadă fiecare lungul nasului? Şi de ce să-ţi arogi “calitatea” sau “virtutea” de a trăi o viaţă care oricum se datorează Altcuiva? Dacă n-ar fi comic, ar fi tragic – ar fi spus un mare înţelept.
Eu ca eu, dar sunt curios cum ar reacţiona IUBITORII AUTOMOBILULUI din întreaga lume dacă ar afla ce cuvinte languroase foloseşti la adresa istoriei fabuloase…
Să nu se mire nimeni în privinţa acestui dispreţ grosolan şi incomensurabil la adresa tuturor valorilor care au edificat şi încununat destinul umanităţii. Din nefericire, reprezintă doar începutul…Axiomatic, ”lumea cea veche”, cu toate beteşugurile şi neputinţele ei, s-a făurit şi a evoluat după voia Creatorului, alias unicul inventator şi unicul îndrumător al cercetărilor şi descoperirilor umane (hei, dar până la un punct; să nu ne amăgim singuri! – duhul transumanismului clar că nu provine din sfere prea înalte, dimpotrivă!), Căruia, deci, I se cuvin toate meritele şi toată slava! “Fără Mine nu puteţi face nimic” (Ioan 15:5), dar mă opresc aici, că cică iarăşi “sar pârleazul”, în opinia onor redactorilor, alias “oamenii Automarket”. Ştiu, ştiu, aici se discută numai despre…automobile, inclusiv şi din ce în ce mai pregnant despre cele de care nu se poate şi nici nu este permis de la comenduire să râzi cu partea dorsală.
multumesc