Jurnaliștii niponi susțin că Mazda va lua o “pauză” de doi ani, în care constructorul se va concentra pe îmbunătățirea modelelor din gama actuală.
Potrivit Nikkei Asian Review, Mazda nu va lansa modele noi în următorii doi ani, prima noutate urmând să vină în 2023, atunci când constructorul va lansa o platformă nouă pentru vehicule de clasă mare.
Primele informații arată că viitoarele modele Mazda de pe această platformă vor avea prețuri mai ridicate și vor intra în competiție directă cu produsele Lexus.
În perioada aprilie-decembrie 2019, Mazda a vândut un total de 1.1 milioane de mașini la nivel global. Cea mai mare creștere a fost înregistrată în Europa, acolo unde niponii au comercializat 195.000 de unități, cu 14% mai multe față de perioada similară din 2018.
Până la data de 31 martie, japonezii estimează că vor ajunge la vânzări totale de 1.5 milioane de mașini pentru anul fiscal 2019-2020.
nu poate singură, să facă faţă investiţiilor mari cu electrificarea sau modernizarea modelelor şi sunt nevoiţi să renunţe la una din cele două
Nu toate sunt produse in Japonia. Stiu sigur ca au o fabrica in Mexic, unde, printre altele, se produce si modelul CX 30, varianta G122. Poate mai au fabrici si in alte tari, de ex. in China.