OFICIAL: Volkswagen lansează un brand low-cost, dar nu ameninţă momentan Dacia
Marca de buget a celor de la Volkswagen este aşteptată să debuteze apoi pe alte pieţe emergente, cum ar fi India.
Planul de vânzări al acestei mărci va fi de 500.000 de unităţi pe an, dacă toate vor merge conform aşteptărilor conducătorilor Grupului Volkswagen. Până în prezent, compania germană a refuzat să comenteze speculaţiile legate de introducerea pe piaţă a noii mărci. Surse din cadrul mărcii germane anunţă aprobarea noii mărci în vara anului curent, în cadrul unei întâlniri generale a acţionarilor.Şeful Volkswagen: "Avem destule mărci pentru moment"
“Ştim că vom construi această maşină doar dacă va îndeplini standardele noastre de siguranţă, ţinută de drum, comfort, totul într-un regim de profit. Noul sau noile modele trebuie să fie durabile, precise şi să respecte standardele de calitate pe care publicul şi clienţii le aşteaptă din partea noastră. Dacă vom lansa această marcă, nu o vom numi Volkswagen, ci va avea un nou nume, special în concernul nostru.”, explica Heinz-Jakob Neusser, şeful departamentului de dezvoltare de la Volkswagen, într-un interviu acordat la Salonul Auto de la Tokyo şi citat de Autocar.
Şeful Volkswagen: "Vom vinde 10 milioane de maşini în 2014"
Via ManagerMagazin | Reuters | Autocar
vor fi facute in Rusia si se vor numi....T-90, dupa standardele de siguranţă, ţinută de drum si comfort ale concernului.
Totul într-un regim de profit, ce dreaku'
Bare de protecţie în culoarea caroseriei
Jante de oţel 5J x 14 cu anvelope 175/70 R14
Servodirecţie electrohidraulică reglabilă în funcţie de viteză
Grilă radiator neagră
Roată de rezervă din oţel
Geamuri laterale şi lunetă termoizolante în tentă verde
Pregătire Isofix pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate
Cheie de contact cu imobilizator electronic
Centuri de siguranţă în 3 puncte pentru toate locurile
Caroserie în 2 uşi verticală şi avertizare acustică şi luminoasă pentru centuri scaune faţă
Lampă ceaţă spate
Triunghi reflectorizant
Volan cu 3 spiţe, reglabil pe înălţime şi adâncime
Scaun şofer reglabil manual pe înălţime
Scaune faţă cu spătar rabatabil Radio CD „RCD 210" 2 x 20W, cu redare fișiere MP3 şi 4 incinte acustice (faţă)
Spătar banchetă spate rabatabil nefracţionat
Lumini de drum permanente cu intensitate scăzută
Tapiţerie din stofă „Metric" Geamuri acţionate electric faţă
3 tetiere spate
Închidere centralizată
Pachet fumători
Oglinzi exterioare reglabile din interior
Oglindă retrovizoare interioară cu sistem manual antiorbire
Oglinzi make-up stânga - dreapta situate în parasolare
Airbag frontal pentru şofer şi pasager
Instalaţie de ventilaţie în 4 trepte
Airbag-uri laterale faţă pentru cap şi torace
Filtru de praf şi polen
Asistent pornire în rampă
Stergătoare parbriz / lunetă cu temporizator
Mai bine vezi-ti de Opelurile tale care consuma cat Daewoo din anii 90 si sunt grele precum tancurile T34, cu performante de Trabant.
adevarul este ca iti i-au ochii toate "dotarile" unui Trendline mai ales ca jumatate din ele nu le gasesti mai niciodata evidentiate la alti constructori. E de-a dreptul ridicol sa te lauzi cu un metru de lista de optionale de tipul:
- Grilă radiator neagră
- Cheie de contact cu imobilizator electronic
- Centuri de siguranţă în 3 puncte pentru toate locurile
- Lampă ceaţă spate
- Triunghi reflectorizant
- Scaune faţă cu spătar rabatabil
- Închidere centralizată
- Pachet fumători
- Oglinzi exterioare reglabile din interior
- Instalaţie de ventilaţie în 4 trepte
Fara indoiala are si dotari de serie pe care nu le gasesti la altii dar nu inseamna ca ii sunt rezervate in exclusivitate. La unii gasesti unele optionale la altii altele.....
- oameni pregatiti avem
- mana de ieftina avem
- firme care sa produce piesele, avem
- profit maxim pentru ei - avem :)
deci, vrei marca LOW-COST, o fabrici in Romania. Scurt !!!