Presa din Germania susține că vânzările slabe înregistrate de Opel în această vară vor duce la “încetinirea” producției la două dintre fabricile constructorului.
Potrivit informațiilor, producția la Ruesselsheim va scădea de la 55 la 42 de vehicule pe oră, respectiv de la 37 la 30 de vehicule pe oră la Eisenach. Anterior, Opel ar fi redus producția și la fabrica sa din Gliwice (Polonia).
Constructorul german a refuzat să ofere detalii pe marginea acestui subiect, însă a menționat că acestea sunt “ajustări planificate și periodice” ale producției.
Începutul de an a fost unul tensionat pentru Opel și grupul francez PSA. Patronii francezi anunțaseră că vor să taie 3.700 de joburi la Opel până în 2020, prin programe de plecări voluntare și pensionări anticipate. Decizia i-a nemulțumit teribil pe unii dintre inginerii cu vechime în cadrul Opel, iar unii dintre și-au făcut bagajele și au plecat în alte companii rivale.
Conflictul a fost stins destul de rapid, în urma unei înțelegeri între PSA și sindicatele germane de la Opel.
Acordul a presupus ca muncitorii Opel să-și păstreze joburile cel puțin până în vara lui 2023. În plus, PSA a garantat investiții în fiecare fabrică din Germania. În schimb, francezii au obținut o amânare a creșterii salariilor până în 2020.Via Automotive News
Volvo - "constructorul suedez"
etc.
Au ramas niste stereotipuri care dau (inca) bine la marketing dar care nu prea mai au legatura cu globalizarea in care am intrat.