La începutul anului trecut, grupul BMW și Daimler au anunțat detaliile colaborării istorice pentru serviciile de car sharing, închirieri auto, încărcare de mașini electrice, info parcări și car hailing, care au în total 60 de milioane de clienți.
Parteneriatul lor are la bază 5 direcții de dezvoltare, printre care și Park Now, serviciul prin care BMW și Daimer oferă informații în timp real legate de locurile disponibile în parcările publice, reducând astfel timpul necesar găsirii unui loc în aglomerările urbane.
Surse citate de presa germană susțin că BMW și Daimler iau în calcul vânzarea aplicației Park Now, astfel încât să obțină fonduri suplimentare pentru alte proiecte ale celor două entități.
Conform celor doi producători, 30% din traficul din orașe este reprezentat astăzi de mașini care caută locuri de parcare, astfel că o bază de date mai largă de parcări conectate și informatizate va ajuta la scăderea acestui procent.
Recent au apărut și informații neoficiale potrivit cărora Uber și-a manifestat intențiile de a cumpăra Free Now, un alt serviciu (de tipul Uber, Lyft) oferit de Daimler și BMW, astfel încât americanii să-și majoreze cota de piață în Europa.
Via Automobilwoche
Comentarii (0)