BMW M4 Coupe la Nurburgring: 13 secunde în faţa vechiului M3 Coupe
În ciuda modificărilor aplicate de inginerii germani, masa modelului nu ar depăşi pragul de 1.490 kilograme, adică nivelul la care se află i8. În plus, modificările aplicate pentru creşterea performanţelor dinamice nu ar afecta distribuţia maselor între punţi, de 50:50, o artă în sine atunci când vorbim despre un hibrid care are două motoare electrice şi o unitate cu ardere internă. Secretul va fi folosirea intensivă a elementelor din fibră de carbon şi a aliajelor din aluminiu, primul material dintre cele două fiind deja folosit pentru caroseria supercarului hibrid.
BMW i8, primele imagini: supercarul hibrid al nemţilor anunţă un consum mediu de 2.5 litri la sută
BMW i8 - datele tehnice complete ale versiunii de serie
Performanţele noului hibrid german vor fi net superioare celor oferite de i8, cu toate că acesta din urmă putea fi clasificat fără probleme drept supercar.
Sursele citate de publicaţia germană anunţă un timp 0-100 km/h mai mic de patru secunde, în timp ce i8 necesită 4.4 secunde, pe când viteza maximă ar putea să treacă de pragul de 250 km/h, din moment ce vorbim despre o serie specială de maşini. Fiind vorba despre o ediţie limitată a unui model care costa deja peste 100.000 de euro, modelul i9 ar putea să coste mai mult de 150.000 de euro.BMW i8 costă 126.000 euro în Germania
Via AMS.de
Inainte sa 'electrizeze' mai toate modelele din portofoliu BMW ar putea produce in serie(limitata)un supercar pursange asta insa daca nu se tine cont de cheltuieli inutile(o chestiune pe care BMW cam adora sa o evite:P)
Un hypercar cat mai 'mecanic' cu motor central de vreo 600 de caluti dintr-un 6 in linie,o greutate cat mai scazuta posibil(a intregului ansamblu)si un design cat mai apropiat de cel al conceptului M1 Hommage.......ar fi BMW-ul suprem pt. multe deceni de acum inainte..
habar n-ai, da baietii astia au mai incercat ei super car-uri, si nu prea le-a mers, au dat chix cu alte cuvinte, mai invata ceva istorie auto, daca varsta nu te ajuta
fiecare isi asterne cat e patura de lunga
Ferrari, Lambo, Porsche joaca in alta liga