Presa din Italia elogiaza alianta Fiat-Chrysler: "Fiat e mandria Italiei"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Publicatiile italiene aparute astazi lauda in termeni elogiosi alianta Fiat-Chrysler, subliniind importanta pe care brandul italian o va avea in ceea ce priveste salvarea unui colos precum Chrysler. Cei de la Fiat sunt vazuti ca niste "cuceritori ai Americii" de ziarele din Peninsula dupa ce, in urma aliantei incheiate ieri, compania italiana primeste 20% din Chrysler, avand pozibilitatea de a-si majora capitalul pana la 51% in urmatorii ani.
"Torino triumfeaza in SUA", titreaza publicatia financiara Il Sole 24 Ore, completata de La Reppublica: "Fiat aterizeaza in America". La Reppublica sustine ca mutarea de ieri reprezinta o pagina importanta in istoria Fiat, abordarea fiind sustinuta si de cotidianul torinez La Stampa, a carui echipa redactionala afirma ca avem in fata "o intelegere istorica".
Corriere della Sera merge si mai departe, declarand ca "Fiat este mandria orasului Torino si a intregii Italii" dupa ce compania Italiana se erijeaza in salvatorul celor de la Chrysler dupa ce, cu cini ani in urma, fusese ea insasi amenintata de colaps financiar.
Salvarea companiei italiene a venit in acel moment prin cooptarea lui Sergio Marchionne in functia de CEO al companiei, acesta reusind sa iasa din probleme si sa aduca producatorul torinez pe o panta ascendenta."Detroit a devenit o parte a orasului Torino. Faptul ca o companie italiana a fost chemata de guvernul american sa salveze un constructor american este o sursa de mandrie nationala", conchide Il Messagero, cotidian local roman.
Pe langa laudele aduse celor de la Fiat, mass-media din Italia avertizeaza insa ca va fi nevoie de "cel putin trei luni" pentru a putea sa analizam clar beneficiile acestei aliante.
via | AFP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Juriul Car Of The Year 2025 a definitivat lista celor 7 finaliști care intră în cursa pentru marele premiu. Dacia Duster și Renault 5 E-Tech printre pretendenți. (15.11)
-
Uzinele auto aflate în construcție de BYD și BMW în Ungaria sunt așteptate să înceapă producția în a doua jumătate a anului 2025, ceea ce ar putea ajuta la creșterea economiei țării, a declarat șeful de cabinet al prim-ministrului Viktor Orban. (15.11)
-
În cadrul Salonului Auto Internațional de la Guangzhou, Dongfeng Nissan a prezentat sedanul electric N7, un model exclusiv dedicat pentru piața din China. (15.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
ce sa faca? sa-l distruga si pe el ???
urat.......... FIAT incearca EL sa se salveze, ruinand pe altii..........
Acum Fiat (se) (re)salveaza asociindu-se cu Opel si cu rivalul companiei mama a acestora Chrysler.
In conditiile in care Chrysler a fost aruncat la gunoi din parteneriat de catre Daimler (vezi Mercedes Benz) sunt cam multe mere stricate in cosul asta.
Da, am vw tdi (desi mi-ar fi placut vw Multijet). Imi place cum arata Bravo dar de cand am citit ca e de fapt tot Stilo dar cu un face lift imi pare rau pentru el.
Ce problema ai tu cu mine si cu parerile mele? Sunt liber sa opinez ca si tine. Lucrezi la Fiat?
Vezi ca internetul e plin de prostioare. EU sunt sigur 100% ca noul bravo nu e pe platforma de la stilo :)
Astept link sa iti confirme spusele.
Nu, nu lucrez la fiat, sunt fan al masinilor italienesti dar nu imi place cand arunci cu afirmatii fara dovezi ( vezi si topicul cu cumpararea opel cum ca ar fi din banii statului)
Link-ul nu il am pt ca am citit intr-o revista si probabil a trecut mai mult de un an de atunci. Totusi , mi-a confirmat un amic ce lucreaza la un magazin de piese auto ca aproape toate piesele de Bravo sunt aceleasi ca si cele de Stilo. Asta poate verifica oricine.
Prostia cu banii statului nu am emis-o eu. Fii mai temperat si documenteaza corect ce spui.
Daca nu tu ai emis-o de ce nu dai si tu un link sa vedem ? Sau de unde ai citit/auzit ?
Maka eu sunt foarte temperat si nu am nici o problema cu tine, nu ma cert cu tine pentru ca nu avem de ce. Fiecare isi expune parerea proprie si personala la care avem dreptul fiecare nu ?
Din cate stiu si banuiesc ca si tu stii sunt probleme la noul pasat. Orice masina poate avea hibe. Nu conteaza firma pentru ca nu exista masina perfecta. Sa nu mai spun ca la mine in oras am vazut cel putin 3 VW passat ( 2 erau passat nou si 1 chiar ieri ) ....cele 2 noi erau cu avariile in ditamai bulevardu iar soferii stateau in masina si dadeau telefoane disperati. Iar cel de ieri era tractat saracu..asa ca nu are rost sa stam sa analizam ce bun e vw...pentru ca la ei fiabilitatea este deja un mit :) La fel cu si la fiat mitul "fiabilitatii proaste" care este inca in mintea romanului comunist si nu o poti scoate din cap.
Pe mine personal ma dezgusta vw doar din cauza gandirii romanului. ORICE taran de la tara daca il intrebi de masina stie doar vw TE DE I frate. Nu am nimic cu masina in sine e o masina foarte buna dar gandirea asta a romanului si obsesia asta pentru vw m-a sictireste de fiecare data cand aceasta marca e pronuntata.
A doua chestie care ma enerveaza e cand vad pustani care se dau jos din pasat asa plini de ei de parca ar avea ferrari sau porsche. Nu pot sta si ei linistiti la volan ei trebuia sa conduca din pozitia de pe mijloc ( inclinat spre dreapta sprijinit pe cotiera si cu o fata plina de smecherie).
Sunt si N cazuri de fiaturi care au mers multi kilometri fara sa aiba nimic. Conteaza si cum ti`e norocu.
Am fiat palio facut pentru brazilia ( nu stiu daca asta inseamna ca e model mai slabut) si l-am cumparat la 25 de mii de km si acum are aproape 80 de mii si nu am schimbat la el decat consumabilele. Si tind sa cred ca avea km resetati. Normal ca am o impresie buna despre fiat nu ?
Totusi, faptul ca pana si taranii care se presupune ca se pricep mai mult la agricultura nula masini, aleg VW e un semn al recunoasterii largi de care se bucura calitatea masinii.
PAssat-ul nou nu mai e ce a fost ala vechi, asa e, chiar si eu care ii apreciez daca as avea bani de Passat as cumpara Honda Accord sau Mazda 6. Totusi, trebuie sa fie un motiv pentru care un larga majoritate de cetateni europeni aleg de exemplu Passat si nu FIat Croma.
Si inca ceva...Fiat produce masinile pentru America de Sud chiar acolo, nu prea le importa din Italia. Poate doar modelele de volum mic, dar Palio acolo e ca Loganul la noi si se produce local. MAi degraba verifici daca e facut pt Brazilia.
Ideea era ca VW si-a creat un mit al fiabilitatii care era valabil mai demult si acum nu mai e ce a fost...insa oamenii de acum il cumpara pentru ce a fost si nu pentru ce e acum :) aia vroiam sa zic de fapt