Volkswagen Group întâmpină probleme în dezvoltarea diviziei sale low-cost, susţin englezii de la Autocar. Potrivit publicaţiei britanice, care citează surse din cadrul Volkswagen, divizia low-cost are probleme de a se încadra într-o plajă accesibilă de preţ, fiind restricţionată chiar de propriile standarde interne ale Volkswagen privind calitatea fabricaţiei. Sursele din cadrul mărcii germane spun că modelele low-cost nu au reuşit încă să atingă ţintele de buget pentru a fi accesibile în acelaşi timp cu respectarea standardelor ”necesare” de calitate şi siguranţă folosite de concernul din Wolfsburg.
OFICIAL: Volkswagen lansează un brand low-cost, dar nu ameninţă momentan Dacia
În cel mai rău caz, proiectul low-cost de la Volkswagen ar putea fi anulat cu totul, dacă inginerii nu reuşesc să găsească o soluţie eficientă care să împace şi standardele de calitate şi siguranţă, şi cerinţele de cost.
Aceleaşi surse din cadrul Volkswagen spun că inginerii mărcii sunt impresionaţi de rezultatele obţinute de competitorii lor pe această nişă.Volkswagen va prezenta decizia privind divizia low-cost în termen de 12 luni
Eventuala gamă low-cost de la Volkswagen ar putea fi orientată atât înspre pieţele emergente, cât şi pentru piaţa din Europa, aflată în scădere. La fel ca rivalii de la PSA Peugeot-Citroen, cei de la Volkswagen sunt aşteptaţi să ofere o berlină încadrată din punct de vedere al dimensiunilor între clasa mică şi clasa compactă, iar cel mai bun exemplu în acest sens ar fi Volkswagen Santana, un sedan comercializat pe piaţa din China.Via Autocar
La 50000 km or sa schimbe saracii romani motorul cum faceau la vechile dacii.
Dar Skoda Rapid, Seat Toledo sunt masini premium si nu stiu eu ? Trezirea !
1.motoare F1 performante-campioni mondiali
2.grupul Renault-Nissan-modele de performanta
-Nissan 370 Z
-Nissan GT-R
3. Dacia Logan,Sandero,Duster-low-cost
PS: reteta gasita din 2004!!!!
Felicitari Renault.
s-au obisnuit baietii astia de la VW sa ofere modele cu un pret destul de rezonabil. Dar chele si cu optionale la pret de aur curat.
dar la divizia asta, ce o tot clocesc de ceva vreme tot le da, dupa ce trag linia la sfarsit: high-price si..... low-profit
back to drawing guys.....
Or fi ele mai ieftine VW fata de alte masini dar versiunile ieftine sunt cele de baza la care ai noroc daca au AC.
Ps: logan nu e masina aia ieftina si care nu are caroseria galvarizata, care are una din cele mai slabe sigurante de pe piata, care are un confort mediu si o tinuta de drum medie? Va bateti cu pumnul in piept degeaba. Se vinde Dacia bine, nimic de reprosat. Dar nu se vinde neaparat datorita fiabilitatii si calitatii ei, ci pentru ca e f accesibila si are dotari bune.
A naiba concurenta, trebuie sa vina cei de la Renault sa-i invete meserie!
O lacomie mai mare ca la constructorii mari de masini nu cred ca o sa mai vezi!
Ford 67.043
Peugeot 61.411
Renault 59.155
Opel/Vauxhall 55.279
Audi 54.394
Citroën 50.222
BMW 48.943
Mercedes 46.004
Fiat 45.725
Toyota 44.497
Skoda 42.866
Nissan 32.813
Hyundai 31.148
Dacia 28.519
Kia 24.646
SEAT 21.665
Volvo 16.741
Mazda 14.295
Suzuki 12.412
Chevrolet 11.000
Land Rover 9.563
Honda 9.373
MINI 9.221
Lancia/Chysler 6.883
Clasament Top 10 modele vandute in Europa in luna ianuarie 2014 :
VW Polo 22.783
Ford Fiesta 22.389
Renault Clio 21.011
Peugeot 208 18.492
Skoda Octavia 16.967
Ford Focus 16.154
Audi A3 15.600
Opel/Vauxhall Corsa 14.187
BMW Serie3 13.967
ps:poate din masinile din ex date au fost achizitionate noi
Ford 67.043
Peugeot 61.411
Renault 59.155
Opel/Vauxhall 55.279
Audi 54.394
Citroën 50.222
BMW 48.943
Mercedes 46.004
Fiat 45.725
Toyota 44.497
Skoda 42.866
Nissan 32.813
Hyundai 31.148
Dacia 28.519
Kia 24.646
SEAT 21.665
Volvo 16.741
Mazda 14.295
Suzuki 12.412
Chevrolet 11.000
Land Rover 9.563
Honda 9.373
MINI 9.221
Lancia/Chysler 6.883 Potrivit Nikkei, Honda va anunta in acest an ca modelul Accord european nu va avea urmas . Cat crezi ca va dura pana cand Honda se va retrage total din Europa ? Din 2007, Honda nu a mai inregistrat profit in Europa iar vanzarile ..... vorbesc de la sine .
Nu zic, masina nu m-a lasat in drum. Nu ii reprosez tinuta de drum la peste 100-120 km/h cand parca esti cu barca, nu ii reprosez cutia de viteze care nu e setata nici pentru consum, nici pentru reprize mai bune... nu ii reprosez nici insonorizarea slaba, nici plasticul ala de pe bord care sa recunoastem ca pute intr-un mare fel vara cand masina sta cateva ore in soare. Nici de siguranta nu ii reprosez nimic, din fericire nu a fost nevoie sa o probez. Ii reprosez insa ca s-a stricat prea devreme. Atata tot. Iar asta m-a facut sa nu mai a incredere in ea si sa o vand. Si cam asa e treaba si cu aceasta stire. Eu cred ca oricine constructor poate sa faca un low cost. Are cunostintele necesare. Numai ca un low cost inseamna si unele compromisuri pe care nu toti vor sa le faca.
Si scuza-ma, dar Octavia nu se compara cu Logan in privinta a ceea ce am spus mai sus. Plus ca nici nu am bagat vreun ban in ea, cel putin pana acum. Am uitat sa spun ca in Logan imi intra si apa in portbagaj dupa cateva luni de la cumparare. Lucru pe care cei de la Dacia nu l-au recunoscut. Mi-au spus ca mi se pare, ca s-a varsat ceva in portbagaj. :))
Iar faptul ca s-a stricat unei doamne Passat-ul... bullshit, toate se strica. Adevarul e ca numai la VW sunt astfel de probleme, nu?. Pana una alta, per total VW este mai fiabil decat multi concurenti. Asta o spun proprietarii, o spun statisticile de fiabilitate, o spune mass media care mai mereu claseaza masinile VAG sus in testele comparative. Si dupa experienta mea de acum cu Octavia, in trecut cu Logan, Renault 19 (prin '98-'99) si Passat prin 2002, cam inclin sa le dau dreptate. Poate ca tocmai de-asta cand am vandut Loganul m-am uitat la ceva de la VAG, pentru ca Passatul pe care l-am avut in 2002 si care era fabricat in '97 mi s-a parut o masina (foarte) buna. Singurul motiv real pentru care am vandut Passatul in 2007 cand am luat Loganul era ca deja avea 10 si imi doream ceva mai nou... credeam eu ca voi lua si ceva mai bun. Masina avea 265000 km cand am dat-o si eu in 2007 am luat-o in 2002 cu vreo 200000 km. Sincer sa spun mergea ceas. In afara de ulei si filtre nu am schimbat nimic. Bine, nu iti cer sa ma crezi. Eu spun parerea mea din ce am patit. drumuri bune sa aveti!
Ce tot in stanga si in dreapta cu interioarele lor de lux (pt unii), ca daca ai atins din gresala cu unghia plasticul ala zici ca ti-a gheruit ursul masina. La 100000 km masina arata ca o buda. De fiabilitate nu mai zic, mai ales la motoare, turbine, axe cu came, pompe de ulei, consumul de ulei, volante, motorase frana de mana electrica si lista poate continua.
Tinuta de drum, eu unul am mers cu un golf 4 al nasului meu si pe viraje trebuia sa reduc viteza foarte mult ca iti dadea impresia ca zbori de pe drum, toyota yaris a soacrei o pot numi ferarri pe langa golful ala.
Sincer decat o troaca second hand mai bine un logan nou.
Momentan am un clio 2, mai scimbi cate o bucsa, pivot, dar in rest nu au fost probleme cu ea, dar piesele sunt foarte ieftine. Asta dupa ce am avut timp de 9 ani la rand honda la care nu am schimbat decat o baterie si aia stricata din cauza mea.
@ala prea rapid:frustrat esti tu tati!!pt cultura ta generala in familie am momentan 2 masini una frantuzeasca si una nemteasca(nu vw),ambele cappabile sa mearga lejer cu este 200(nu-mi sta in fire sa ma laud ,dar trebuia sa apara si cocalaru de servici)....
discutia pornise de la faptul ca eu am spus ca toti xcei care n-au avut un logan injura la el(ca-n romania)...dar se pare ca m-am inselat..@azazel:sa revenim la boii nostri..tragind linie adunind si scazind, din multele mele masini avute logan a fost pe primul loc(raport pret-calitate-spatiu)...da, nu a fost prea confortabila(din cauza scaunului soferului) ,...sa stapinesti si skoda sanatos(personal mi se pare o masina ok ,dar scumpa pt ce ofera si lasind la o parte motoarele tsi,vezi forum vw ...adica gasesti la concurenta aceleasi chestii la preturi mai rezon...in sfirsit, gusturile nu se discuta(eu penultima masina am achizitionat-o e criteriul:in care ma simt cel mai bine...n-o sa-ti spun ce-a iesit ca iar stirnesc polemici pe aici)) si multi km cu ea fara probleme(hai ca te-am ametit cu parantezele)
EX::: BMW, Mercedes, Audi...pentru ca e mai ieftin si pentru ca nemtii produc cel mai mult in Europa .Altfel am merge toti in FIAT si Peugeot.
PS:Sigur mitul cu fiabila ,ieftina ,cea mai buna va mai rezista inca (de la golf1 la golf7) o vreme..sa nu uitam totusi deTOYOTA si de GM...
In rest numa bine.
Iar acele motoare tsi din cate stiu au problemele in mare parte cam rezolvate. totusi, daca erau chiar atat de pref nu cred ca si ceilalti copiau acea tehnologie, gen motoare mici supraalimentate.
Problema este ca romanii nu au inteles ideea.
Honda pana inainte de criza a vandut foarte bine si in europa si inca mai vinde in tari precum Olanda, Anglia unde VW este floare rara.
Ideea este ca dupa criza nemtii, francezii si alte popoare care au cetateni nationalisti au inceput sa cumpere masini din productia interna pentru a-si scoate tara din ca..t. In schimb romanii continua sa-i faca pe altii cu bani. La noi inca mai exista mentalitatea sa moara si capra vecinului. Noi niciodata nu am stiut sa tinem la tara noastra si la noi, ne-am vandut pe o galeata, mici minciuni.
Din pacate in tara asta mai mult de 80 % sunt doar inculti, bizoni, si alte specii.
Oricum aceasta stire este o confirmare a ceea ce spuneam in urma cu aproximativ o jumatate de an aici. Cum ca VW e posibil sa nu aiba un concurent low cost pentru Dacia pentru ca asta inseamna multe compromisuri impuse de preturi. E vorba de niste compromisuri pe care foarte putini au curajul sa si le asume. VW nu este singurul constructor care s egandeste la asa ceva si ori amana, ori spune "pas". Sa nu uitam ca totusi Dacia are unele slabiciuni vizibile tocmai pentru ca pretul sa ramana jos. Nu vreau sa deschid o noua polemica... inutila, daca asta e bine sau nu. Deci eu cred ca nu este explus ca VW sa renunte la aceasta idee. Si poate ca mai jos de Skoda, in aceste conditii impuse de preturi si implicit calitate, VW considera ca nu are rost.
Pana la urma cu sau fara un model low cost VW vinde foarte bine cam orice. Vanzarile sunt destul de bune incat sa se gandeasca realist la un loc 1 mondial in mai putin de 5 ani. Si poate ca mai jos de Skoda ei considera ca nu are rost.
Bafta si succes cu VW-urile voastre.
http://www.automarket.ro/stiri/sindicatul-automobile-dacia-va-organiza-un-miting-pentru-sustinerea-55372.html#comments
Te rog sa citesti comentariul meu. Si crede-ma ca sunt f multi in situatia lui. Pe de alta parte Dacia are concurenta serioasa si in privinta masinilor sh. Sa nu uitam ca pentru romani este un low cost scump, pentru ca asta e Romania, vs niste masini care din start nu au fost gandite ca un low cost si care noi, acum cel mult 10 ani costau cel putin dublu fata de un Logan. Si nu intamplator.
Si hai sa ma fac mai bine inteles: daca un Logan Laureate ar costa 6 salarii, nu ti-ai cumpara fara nici o retinere? Asa face un german, ca pentru el un Logan inseamna vreo 6 salarii. Dar vezi tu, pentru ca acel Logan Laureate (adica cel mai scump) sa fie accesibil pentru un roman cum este si pentru un neamt, tinand cont de salariile din Romania, ar insemna sa coste 5000-6000 de euro. Iar cel mai ieftin... vreo 2000? Daca ar costa Daciile atat sa vezi cum s-ar umple Romania de ele. Dar vezi tu, aceste preturi pentru Romania sunt practic imposibile. Ai inteles ideea?
Si asa cum ti s-a mai spus, sa nu crezi tu ca au venit francezii in Romania sa faca masini pentru romani. Fals! Au venit in primul rand sa faca bani. Si normal ca si Romania trebuia sa castige ceva.
ceilalti NU au copiat TEHNOLOGIA de la vw ci IDEEA de motoare mici si supraalimentate. E o maaaare diferenta.
atat voiam sa spun
@LauCalin....daca logan era atat de scump pentru multi romani nu era cea mai vanduta masina in Romania, nu crezi? Romanul tau din poveste isi face un calcul provizoriu, detaliile le stabileste cu banca sau compania de leasing sau creditare. Romanul tau, daca ar fi inteligent si-ar misca fundul pana la dealer sa stabileasca inclusiv pretul final..pana la urma nu iti cumperi un stick de memorie de pe net ci un automobil. Exemplul tau singular nu poate fi generalizat.