Englezii de la Daily Mail au descoperit că jucătorii echipei Manchester United nu s-au atins de flota de Corvette şi Camaro oferită de Chevrolet încă din aprilie în baza contractului de sponsorizare al echipei. Oficialii clubului şi responsabilii mărcii auto au confirmat informaţia anunţată de tabloidul britanic.
Esential
7
ani este durata contractului de imagine semnat de Chevrolet cu Manchester United.
Chevrolet a semnat un parteneriat de sponsorizare a echipei Manchester United în 2012, sigla mărcii fiind prezentă încă de atunci pe tricourile diavolilor roşii.
Între timp, englezii de la Daily Mail relatează faptul că flota de automobile din gama Chevrolet, care include şi modelele Camaro şi Corvette, nu a fost atinsă de vedetele echipei, aceştia preferând să conducă în continuare maşinile proprii. Flota de 15 modele Chevrolet, livrată în luna aprilie a anului curent la terenul de antrenament al echipei britanice, a rămas în parcare în ciuda speranţelor mărcii americane de promovare a acestor modele folosind imaginea unor fotbalişti precum Angel Di Maria, Radamel Falcao şi Wayne Rooney. Întrebaţi dacă informaţiile obţinute de Daily Mail sunt corecte, reprezentanţii clubului de fotbal au confirmat faptul că jucătorii au ales să nu conducă maşinile din flota oferită de Chevrolet, iar reprezentanţii mărcii americane spun că nu este nicio problemă, contractul semnat cu echipa de fotbal neavând clauze care să-i oblige pe jucători să conducă maşinile respective.
Chevrolet dă Super Bowl pe Liga Campionilor: va susţine Manchester United
După cum relatează tabloidul britanic, jucătorii au maşini personale mai scumpe decât cele din flota oferită de Chevrolet, iar aceştia preferă să-şi conducă propriile vehicule.
Niciun ”diavol roşu” nu a comentat în public articolul celor de la Daily Mail.
Englezii au făcut şi o listă a maşinilor personale conduse de jucătorii lui Manchester United, iar singurul membru important al echipei care conduce un model Chevrolet este managerul, Louis van Gaal, care conduce un Chevrolet Captiva, dar şi acel vehicul este proprietate personală. Aproape toţi jucătorii echipei Manchester United au fost surprinşi de cei de la Daily Mail conducând SUV-uri premium, fiind preferate mărcile Range Rover şi Porsche.
Logo-ul Chevrolet se va regăsi pe tricourile Manchester United din 2014
Wayne Rooney preferă să conducă un Range Rover modificat în locul unui Corvette Stingray, cu toate că acesta din urmă îi este pus la dispoziţie gratuit.
Antrenorul lui Manchester United interzice Chevrolet Corvette jucătorilor sub 23 de ani
În 2012, Sir Alex Ferguson, antrenorul de la vremea respectivă al echipei Manchester United, le-a interzis jucătorilor mai tineri de 23 de ani să conducă modelul Chevrolet Corvette, chiar dacă le este oferit gratuit de sponsorul echipei. Decizia a fost motivată de faptul că jucătorii tineri ar putea să întreacă măsura la volanul lui Corvette şi trebuiau să-i ceară permisiunea antrenorului pentru a le cere americanilor de la Chevrolet un Corvette drept maşină de protocol.
Alex Ferguson, antrenorul lui Manchester United, a primit un Chevrolet Volt
Via Daily Mail
Fotbalistii - cei mai supra-evaluati sportivi din lume
Ca sa nu zic altceva...
Mă surprinde plăcut atitudinea oficialilor lui Chevy; ei nu fac o dramă din reticenţa unor năzuroşi, care mai bine s-ar îngrijora în privinţa jocului sub orice critică prestat de ei în Premier League (cum este posibil ca, beneficiind de cea mai scumpă echipă din istoria campionatului englez, Man.Utd. să ocupe locul 10 după 10 etape?!). Charlton, Best, Robson, Cantona, Giggs, Beckham, Ronaldo---ăştia vedete, nu Rooney. De fapt, nu-mi plac nici Di Maria, nici Falcao, şi ei supraestimaţi de mass-media.
Hm, ce ironie a sorţii. Alţii salivează râvnind măcar la o plimbare scurtă, de 5 minute, o dată în viaţă, cu asemenea bijuterii sport, însă de obicei n-au după ce să bea apă, iar alţii, ghiftuiţi, nici nu sinchisesc să se uite la ele, chiar dacă se află sub nasul lor. Cumplită neşansă…
Iata de ce am spus ca este de apreciat modul de gandire al oficialilor. In opinia mea, ei s-au gandit sa aiba jucatori apti de joc, intregi si nevatamati. Multi stiu despre Corvette si Camaro ca sunt masini puternice, insa putini sunt aceia care au si reusit sa le conduca in realitate. Atata vreme cat cel care conduce astfel de masini nu a urmat scoli speciale de pilotaj, atata vreme cat nu are prea multa experienta in conducere, din cauza varstei si din cauza faptului ca acorda jocului de fotbal mai multa importanta si deci nu pilotajului, un astfel de om se poate lasa purtat de val cand conduce un bolid precum Camaro sau Corvette. Strada nu este circuit de curse si astfel de masini se cer mai curand conduse pe circuit. Nu degeaba un anumit model Corvette a fost testat de jurnalisti cu experienta pe circuitul Paul Ricard din Franta. Deci oficialli vor sa stie ca jucatorii lor sunt in siguranta si feriti de tentatii, ca nu se expun unor pericole prin apasarea mai puternica a pedalei de acceleratie a unor masini foarte puternice, capabile de performante de top. O gandire echilibrata, orientata spre siguranta echipei pe care o conduc. Bravo pentru manager, conduce Captiva. Bravo pentru alegerile celorlalti jucatori, se simt probabil mai in siguranta cu ceea ce a ales fiecare, mai protejati fata de ceilalti participanti la trafic. Cu conditia sa depuna si acolo acelasi echilibru in a conduce masinile respective, ca a rezista in fata gandului de a conduce bolizi pentru care probabil nu au suficienta pregatire, precum Camaro sI Corvette. Nota 10 pentru obiectivitate si pentru gandirea lor.
Nu invidiez pe cei ce detin masini puternice. Departe de mine acest gand, precum si acela ca nu ravnesc sa conduc bolizi pentru care nu sunt suficient de pregatit. Caut sa nu ravnesc la bunurile altora. Cand am cumparat Ford Focus cu motor pe benzina si 100 CP visam la varianta ST, de 172 CP. M-a intrebat la vremea respectiva, un pilot de raliu, pentru ce imi trebuie atata putere. Un om care are multe diplome si trofee mi-a adresat o simpla intrebare... Si avea dreptate, astazi vad diferit lucrurile. A vrut cei de la Chevrolet sa obtina o imagine mai buna prin gestul lor, insa nu prea au avut ecou. Cam tot asa si cu Simona Halep... tot respectul pentru performantele ei sportive. Alta este insa povestea cand este vorba de strunit un bolid Porsche de 350 CP. Pentru o masina cu atata putere, consider ca este nevoie de pregatire speciala. Ii doresc toate cele bune si sa-i fie de folos acel cadou de culoare rosie, insa recomand si urmarea unor cursuri speciale, care sa-i creasca abilitatile de a conduce o masina atat de puternica.
Ca sa revin, cam aceasta este parerea mea. Masini precum Corvette si Camaro necesita aptitudini deosebite de conducere, care se obtin in timp si pe care nu le are orice sofer. Sunt masini care se pot conduce in voie pe circuit. Pentru ca altfel devine atat de valabila zicala care spune ca este mai distractiv sa conduci rapid o masina lenta, decat sa conduci lent o masina rapida. Cum spuneam, nu-i invidiez pe cei care au foarte mult si nici nu as vrea sa ma aflu in locul lor. Nu am vazut ca astfel de daruri precum cel primit de Halep sa mearga de exemplu catre maestrul Titi Aur, un om care stie in mod deosebit cum se conduce o masina puternica. Un expert prin excelenta, un campion ce merita cu adevarat recunoasterea talentului sau.
Sa fiti sanatosi si sa aveti zambet pe fata, indiferent de ceea ce conduceti !
Ma gandesc ca-ti dai seama ca nu au o Skoda Fabia sau un Volvo, ci Aventador, Aston Martin, Ferrari si asa mai departe, Range Rover Sport nu e nici el o masina de aruncat cand vine vorba de putere, deci nu vad logica.
Doi la mana, intr-adevar vorbim de masini puternice aici, dar nu vad necesitatea unei scoli de pilotaj, pana la urma sunt masini pe care le poti conduce zi de zi in limite legale. Nu trebuie sa mergi cu pedala apasata la fund. Daca vrei sa scoti tot din ele, atunci da, clar trebuie o scoala de pilotaj, altfel nu cred ca absolut necesar. Sunt foarte multi posesori de Corvette care nu stiu nici sa schimbe vitezele la o cutie manuala si-si detin masinile de ani buni, de pe vremea cand un Corvette nu era o referinta in materie de siguranta rutiera, stabilitate si abilitatea de a lua viraje stranse la viteze ridicate.
Si de cei 172 de cai ai nevoie, sau ma rog... ai ce face cu ei. Sigur ca nu in oras, dar daca ai de gand sa conduci pe autostrada sau sa faci niste depasiri, nu doar ca prind bine dar uneori iti si pot salva viata. In ziua de azi 172 de cai sunt absurzi doar pt masini low cost, in rest foarte multi producatori ofera acest nivel de putere, chiar banal in ziua de astazi.
.
Sunt convins că inclusiv maşinile sport au început să fie privite, chiar de către “demiurgii” lor, ca surse de profit, cu potenţial de dezvoltare, adică---mai timid pentru început---se încearcă creşterea producţiei (altfel de ce l-a înlăturat Marchionne pe Montezemolo?) ceea ce va însemna, la un moment dat, adio exclusivism...De aceea, nu mai par “dichisite” ca pe vremuri (mă rog, desfătătoare pentru ochii multora---chiar şi neavizaţi sau nepasionaţi---tot ar mai fi, dar până când?), fiind turnate un pic mai rapid, pentru un câştig pe măsură. Cu alte cuvinte, hiperstandardizarea le cuprinde şi pe acestea, ca o molimă…
În concluzie, ai tot dreptul să mă combaţi (totodată, putem progresa prin polemică strunită moral, dacă nu cumva ar fi şi…delicioasă), dar te rog să mă crezi: eu mă simt lezat în mod direct de noua mentalitate a constructorilor de abordare managerială a “sportivelor”...
Acel pilot de raliu conducea un Autobianchi de cilindree mica si iti inchipui ca stia cum sa exploateze la maxim masina. Acum sunt convins ca nu trebuie atata putere cum vroiam in trecut. Depasirile se fac in siguranta si fara riscuri inutile, iar cat despre a efectua cursuri speciale, cred ca au nevoie inclusiv cei care opteaza pentru un Clio RS... Asa cum am mai scris despre ceea ce a spus cineva, este mai distractiv sa conduci rapid o masina lenta, decat sa conduci lent o masina rapida. In cazul masinilor foarte puternice, nu vad de ce sa fie folosite doar la o treime din puterea lor. Ori cine cumpara asa ceva merge pe circuit, ori efectiv vrea un exces de putere doar asa ca sa fie, ca in drumurile de zi cu zi nu are unde si cum sa foloseasca masina. Nu are unde si cum, pentru ca altfel ar face pagube in fata sau in jurul sau. Tocmai, a devenit banal ca multi producatori sa ofere multa putere chiar si pe masini ceva mai accesibile, dar nu a devenit o obisnuinta ca oamenii sa invete sa stapaneasca mai bine masinile pe care le conduc.
Uite un articol despre un accident (bine ca nu s-a intamplat nimic grav...) ce a avut loc acum cativa ani. Am gasit relatarea pe ziare.com. Pentru astfel de situatii, parca niciodata nu sunt suficiente masuri de precautie...
''Mijlocasul brazilian al lui Manchester United, Anderson Luis de Abreu Oliveira, a fost la un pas sa moara, dupa un accident rutier.
Autovehiculul lui Anderson, un Audi R8, a lovit un parapet si a luat foc, anunta editia tiparita a cotidianului The Sun.
Din fericire, Anderson, care era inconstient, a fost scos din masina de cativa martori si dus la spital, unde s-a constatat ca are doar rani minore.''
Scrie si la finalul articolului de aici despre Alex Ferguson si ceea ce a impus jucatorilor mai tineri de 23 de ani, in ceea ce priveste conducerea masinilor puternice. Cred ca se poate extinde si la jucatorii mai mari ca varsta, am explicat in comentariu de ce.
@inexorabil, vot verde si de la mine pentru tine :)
Lumea nu o putem schimba. In plimbarile din afara tarii, am constatat ca una este acolo mentalitatea celor ce conduc masini sportive, supercar si SUV-uri, iar alta este mentalitatea celor ce-si cumpara astfel de masini pentru ca sa le foloseasca in Romania.
Sper sa reusesc anul viitor sa urmez cursurile de conducere defensiva. Le consider necesare pentru fiecare. De ceva vreme, am ajuns la parerea pilotului de raliu de care am scris, aceea de a nu avea o masina care sa fie peste necesar... Si cum am scris in alte comentarii, este bine sa cautam sa nu consumam peste masura, sa nu poluam peste masura. Sa-si cumpere fiecare ce doreste, dar sa conduca in mod responsabil. Caut sa nu ma leg de ce este trecator, ca nu luam nimic cu noi in viata cealalta. Si cred ca este bine sa fie atenti si la poluare, ma refer la cei care isi doresc masini de cilindree mare. Sa fie responsabili si de acest aspect, nu sa gandeasca numai la capriciul de moment, fara sa tina cont de repercursiunile asupra mediului.
Imi plac masinile mai vechi, au personalitate. Am admirat mereu Renault Alpine, primele modele de Ford Mustang si multe altele. Cei care produc automobile sunt in goana dupa profit. Idolii lumii moderne sunt banii si implicit, ceea ce se poate cumpara cu ei. Mai bine sa fim ponderati, moderati cu achizitiile materiale trecatoare si sa pastram bucuria de a conduce automobile. Care este o bucurie simpla, putem invata despre ea de la marii campioni, care au investit talent in arta lor. Nigel Mansell spunea cu atata simplitate despre un model slab ca de fapt este o masina buna, pentru ca in personalitatea lui bucuria si arta de a conduce erau si sunt mai puternice decat automobilul condus.